איתמר מטפס על הקירות

שוערה של מורשה רמת השרון, איתמר ישראלי, מוכן לקראת קרב התחתית על "6 הנק'" נגד מכבי יפו ומדגיש: "נהיה חייבים להביא את הרוח, הלחימה והנחישות שמאפיינים אותנו במשחקים האחרונים, על מנת לקחת נקודות"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 26-02-2015
  • 11:10

מורשה רמת השרון נמצאת בתקופה מצוינת. לאחר חילופי המאמנים והעלתו של גל אדיר ממאמן קבוצת הנוער למאמן בוגרים, שחקני מורשה נהנים על כר הדשא, נלחמים עבור המאמן והמועדון לאורך כל ה-90 דקות ובעיקר מנצחים ואוספים נק' במטרה לברוח מהקו האדום. הניצחונות האחרונים על הפועל מרמורק הלא יציבה, ועל מחנה יהודה החזקה, סידרו למורשה 6 נק' חשובות ביותר. ניצחון של מורשה בשישי על מכבי יפו, ירחיקה עוד יותר מהקו האדום ויבצע מהפך בטבלה, כאשר יפו תהיה מרחק נגיעה מהקו האדום.

 

לשוערה של מורשה, איתמר ישראלי, יש חלק גדול בהצלחת המועדון. איתמר עומד איתן מול כל התקפה בליגה, ועושה את הכל על מנת לשמור על עוד משחק עם רשת נקייה: "אני מרגיש מצוין במורשה. האמת לפני שהגעתי, ידעתי שאני מגיע למלחמת הישרדות מהיום הראשון ועד היום האחרון. ממשחק למשחק רק הבנתי, שהמיקום שלנו לא תואם את היכולת שלנו אבל המלחמה על ההישארות בליגה, תימשך עד סוף העונה".

 

איתמר ישראלי, יצליח לשמור על שער נקי מול יפו? (צילום: איתמר מורז)

 

ע"פ התוצאות האחרונות, נראה שמאמן הקבוצה, גל אדיר, הוא האיש הנכון בזמן הנכון.

"החיבור עם גל הוא טוב. גל מאמן צעיר ומקומי שעושה עבודה טובה בכל שבוע בהכנת הקבוצה לכל משחק. אם זה בקטע המקצועי ואם במנטלי, רואים את זה בתוצאות שלנו על המגרש.

 

חמישה משחקים ללא הפסד, שני ניצחונים רצופים, מורשה מגיעה במומנטום הכי טוב לקראת קרב התחתית על 6 הנק' מול מכבי יפו.

"אין ספק שזה משחק על 6 נקודות, ואנחנו נהיה חייבים להביא את הרוח, הלחימה והנחישות שמאפיינים אותנו במשחקים האחרונים, על מנת לקחת נקודות. למרות הכותרת של המשחק "משחק על 6 נק'", עבור מורשה כל משחק הוא על החיים של הקבוצה בליגה. כל משחק עד סוף העונה, נהיה חייבים להביא את עצמנו במאה אחוז ואף יותר כדי לעמוד במטרה שלנו". 

 

מורשה תצליח להישאר בליגה?  

"אם נמשיך באותה הרוח של המשחקים האחרונים, אז אני מאמין שנעמוד במשימה ונשאיר את המועדון בליגה א'". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתמר חכה תגיע לשעריים (. 26-02-2015, 15:05)
    לא שכחנו אותך.. אתה תצא עם הזנב בין הרגליים
  2. צודק הכתב (אלי בן נעים 26-02-2015, 19:00)
    כל מילה של הכתב עליך נכונה , היצינות והנחישות מתחילה אצלך בשער וזה מקרין על כל הקבוצה . ב ה צ ל ח ה
  3. למה יש דברים כאלהההה (אורטל 01-03-2015, 20:42)
    איתמר אתה חתיך ואני חולה עליךךךך!!!1