פליקס נעים: "עפולה לא רוצה לעלות? אני לא קונה את זה"

מאמן כפר סבא, שלא ניצח בחודש האחרון עם קבוצתו (4 נקודות מ-4 המשחקים האחרונים), מוכן למפגש הצמרת מול עפולה. נעים: "מצפה לנו משחק חוץ קשה. אני יודע על עפולה הכל. מדובר בקבוצה טובה, ולא מפתיע אותי שהיא ברבע גמר הגביע וגם בפלייאוף העליון"

  • על ידי: אורי דוד
  • 27-02-2015
  • 09:11

הפועל כפר סבא שלא ניצחה בחודש האחרון תצא מחר (ו', 15:00) למפגש צמרת מסקרן מול הפועל עפולה כשהיא חייבת ניצחון בכדי לשמור על קשר עין עם בני לוד שבמקום השני.

 

פליקס נעים, רוצה להציג את היכולת מהניצחון הגדול על הפועל ת"א בגביע. (צילום: סיון פרץ)

 

הקבוצה של פליקס נעים מדורגת במקום השלישי בטבלה עם 45 נקודות והיא נמצאת בנסיגה בולטת בתקופה האחרונה. בארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה הוציאה 4 נקודות בלבד, מה שהרחיק אותה חמש נקודות מהמקום השני, שם נמצאת כרגע בני לוד. ולכן, כפר סבא תהיה חייבת לנצח בעפולה על מנת להישאר צמוד במאבק העלייה. אלא שמשימה זו לא אמורה להיות פשוטה, ואפילו קשה מאוד. העפולאים נמצאים בתקופה טובה ומגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה (מקום חמישי עם 41 נקודות).  

למי שהספיק לשכוח, המפגש הקודם בין הקבוצות בליגה שנערך באצטדיון לויטה הסתיים בניצחון מוחץ של כפר סבא 1:4, אבל מאז אותו משחק הרבה דברים השתנו, והפעם צפוי להיות משחק הרבה יותר צמוד. 

 

המאמן פליקס נעים נשמע דרוך לקראת המשחק: "אנחנו באים למשחק קשה מאוד. אני מעריך את עפולה ואת המאמן שלה ירון הוכנבוים. אני יודע עליהם הכל בדיוק כמו שהם יודעים עלינו הכל". לגבי יחסי הכוחות הוסיף המאמן נעים: "אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה שלנו ולמעשה מאז הניצחון על הפועל ת"א בגביע לא רשמנו ניצחון. עפולה היא קבוצה טובה שיש שלד שחקנים שרץ ביחד כבר שלוש שנים. לא מפתיע שעפולה ברבע גמר הגביע וגם בפלייאוף העליון. לעפולה יש יתרון במשחק הזה כי היא קבוצה ביתית. הפועל עפולה עדיין חזק מאוד בתמונת העלייה. אני לא קונה את זה שהיא לא רוצה לעלות ליגה".  

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. פלקס והמזל אין לו מוסג בכדורגל (מכיר 27-02-2015, 14:55)
  2. מה שלא ידעת שהוכנבויים פחדן (שאול אביטן 27-02-2015, 21:30)
    משחק מגעיל של עפולה עם 10בהגנה ו2 באמצע זה לא משחק.
  3. תגובה (אוהד עפולה 01-03-2015, 10:19)
    כפר סבא היו צרכים לקבל עוד 4 שערים לפחות שליטה מוחלטת של עפולה במשחק מאיר כהן לכלך את המכנסים שלו פעם אחת כל המשחק אז מי שלא יודע קצת לפרגן שילך לשתות מים מהים דרך אגב גם אוהדי כפר סבא פירגנו לעפולה אחרי המשחק!