משנה מאמן, לא משנה מזל: כפר קאסם- עמישב פ"ת 3:1

חיים סירוטקין פתח את חזרתו לכפר קאסם, עם הפסד כואב מול אוהד בוזגלו ועמישב פ"ת. עמישב נטרלה את שחקני כפר קאסם והשיגה 3 נק' גדולות, במטרה להמשיך ולהיצמד למקום בפלייאוף העליון. כפר קאסם? רוצים רק להישאר בליגה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 01-03-2015
  • 11:06
כפר קאסם המסובכת והבעייתית, הגיעה למשחק הבית באצטדיון בלוד מול עמישב עם מאמנה החדש, חיים סירוטקין, ועם תקוות חדשות לצאת לדרך חדשה ואולי לנסות להשתחל לפליאוף העליון. סכומים גדולים מאוד הוצאו העונה בכפר קאסם על שחקני רכש בכירים כמו רפי סגל, גיא אבן, גווידוארי, מחאג'נה, עמרי נווה וטל ארז, בנוסף למקומיים טובים כמו רוביל סרסור וסאמח מרעב, אך הקבוצה הצליחה להסתבך עוד יותר בתחתית למרות חילופי המאמנים. סירוטקין הוא המאמן השלישי העונה בכפר, לאחר גניש וגילרוביץ'.
 
חיים סירוטקין, ספתח לא מוצלח עם כפר קאסם אמש. (רמי גרידיש) 
 
מולה עמדה, עמישב פתח תקווה שרק רוצה להישאר בליגה. עמישב עושה עונה נפלאה עם תוצאות מפתיעות שבוע אחר שבוע. אוהד בוזגלו בכל עונה מחדש, מוציא את המקסימום מקבוצה צנועה בעלת תקציב מהנמוכים בליגה ואפשר להגיד שהוא בהחלט אוהב מתאים לעמישב כמו כפפה ליד. למרות זאת, לא מובן למה בוזגלו לא עובר לקבוצה עם אמצעים כלכליים גדולים יותר שם בוודאי יוכל להשתדרג הרבה יותר כמאמן שרוצה להגיע לקדמת הבמה, אולי בשנה הבאה. 
 
אוהד בוזגלו, הביא את עמישב למקום החמישי בטבלה. (גיא חזקיהו)
 
עמישב הגיעה עם הרכבה החזק ביותר, כאשר הקשר לי זליאט פותח על הספסל ואילו בכפר קאסם,גיא אבן מוצהב ורפי סגל חזר ל-11 של סירוטקין. המשחק החל בגישושים שמהר מאוד הפכו למצבים טובים אצל שתי הקבוצות במגרש. כפר קאסם הגיעה ראשונה בדקה ה- 18, להזדמנות מצוינת כאשר רוביל סרסור קיבל כדור מרפי סגל והכניע את שמש שוערה של עמישב, אך הדגל של הקוון פסל את השער בטענת נבדל.
 
שתי דקות לאחר מכן, היה זה תורה של עמישב לתקוף.  בן סיטלקול, אחד מתגליות העונה, פרץ נהדר וחלף על פני כל שחקני הגנת כפר קאסם אך במקום לגלגל את הכדור לשער, ניסה לפרגן למאור לובין שבעט החוצה. לובין המשיך להחמיץ גם בדקה ה- 26 כשבעט מחוץ למסגרת. חצי שעה מפתיחת המשחק, פנדל לזכות עמישב פ"ת. בן סיטלקול, הוכשל ברחבה על ידי בלמה של כפר קאסם, עמרי נווה שגלש מאוחר לרגלו של שחקן עמישב והשופט לא היסס ושרק לפנדל לעמישב. רווה אייזנקוט ששיחק בעונה שעברה בכפר קאסם, לקח את הבעיטה והכניע את עודה ראני, שוערה של הכפר 1-0 לעמישב.
 
רווה אייזנקוט, העלה את עמישב ליתרון שהחזיק מעמד עד הסוף. (יח"צ)
 
כפר קאסם ניסתה להגיב, בעיקר עם רפי סגל וסאמח מרעב כאשר בדקה ה- 43, הצליחה לעשות זאת. מרעב סיבב כדור נהדר אל חיבורי הקורות של שמש, והקפיץ את הקהל המקומי 1-1 במשחק. לא חלפה לה דקה, ועמישב הלמה בשנית. סיטלקול המצוין שלח את לובין לבדו מול עודה, והחזיר בשנית את היתרון לעמישב פ"ת עם רדת השחקנים לחדרי ההלבשה. 
 
מאור לובין, ממשיך לכבוש גם מול כפר קאסם. (ארז נעמן)
 
הקהל של כפר קאסם, לא אהב את התצוגה של שחקניו, והחלו להישמע קולות לא מפרגנות כלפי שחקני הכפר בירידה לחדרי ההלבשה. במחצית השניה, הכניס סירוטקין את איסמעיל עמר הוותיק שלו זה דרבי אישי מול מוראד מגמדוב מעמישב איתו שיתף פעולה שנים רבות במדי מכבי פתח תקווה.
 
המחצית השניה נפתחה בסימן נוי ויצמן. בדקה ה- 47, ויצמן חטף כדור מהגנת כפר קאסם, הבחין בשוער שהוא מחוץ לשערו ובהקשתה מדויקת ומדהימה לפינה הרחוקה הכניע את עודה והעלה את עמישב ל 3-1 מהיר ומבטיח. זה כבר היה נוק-אאוט לשחקני כפר קאסם, אשר לא הצליחו לחזור למשחק. עמישב עוד הייתה יכולה להגדיל את התוצאה מספר פעמים עם החמצות של אלירן שערי ונוי ויצמן, אך השניים לא מצאו את הרשת. 
 
המשחק הפך לגרביץ' טיים עד הסיום, כאשר אוהדי כפר קאסם הביעו את מורת רוחם בסיום המשחק בגידופים כלפי שחקניהם. בסיום, 3-1 גדול לעמישב על כפר קאסם ולאוהד בוזגלו על סירוטקין בקרב המוחות המסקרן. בשבוע הבא עמישב תצא לעוד משחק חוץ קשה הפעם במרמורק, ואילו כפר קאסם תצא לשכונת התקווה למשחק על חייה מול כפר שלם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעולה (ראובן 01-03-2015, 13:29)
    מאחל לחיים סירוטקין הרבה בריאות ולרדת ליגה עם מץס כפר קאסם
  2. בהצלחה חיים אנחנו סומכים עלייך השבוע לעבוד קשה (בדיר 01-03-2015, 14:58)
  3. חיים סירוטקין בלוף מאמן שכונה כמו במתנס הכי שכונתי שיש (שחקן ששיחק אצל סירוטקין 01-03-2015, 18:33)
  4. תגובה ל3 (יואב 02-03-2015, 13:37)
    בגלל זה כל השחקנים הולכים איתו לאורך כל הדרך חיים אתה מאמן ענק מכיר אותך אישית מרמלה תמשיך בדרך שלך