מחנה יהודה - שעריים: בשידור חוזר

כמו בסיבוב הראשון, מחנה יהודה ושעריים נפגשו וסיימו את המשחק בתוצאה מאופסת ללא שערים. מחנה יהודה השיגה נקודה חשובה אחרי שני הפסדים רצופים. שעריים שומרת על המקום השני, מרחק 6 נקודות מבית"ר כפ"ס שבמקום השלישי.

  • על ידי: שי צימרמן
  • 28-02-2015
  • 17:18

מחנה יהודה אירחה אמש (יום ו') את מכבי שעריים, שהגיעה אחרי הניצחון היוקרתי על יריבתה העירונית הפועל מרמורק. מחנה יהודה היתה חייבת להשיג נקודות במשחק בכדי לעצור את רצף ההפסדים ולשמור מרחק ביטחון מהתחתית הגועשת.

 

אוהדי שעריים הקיפו את הגדרות סביב המגרש (צילום: איתמר מורז)

 

תנאי המגרש לא הקלו על השחקנים לפתח משחק כדורגל איכותי, ומי שנפגעה בעיקר מתנאי המגרש היתה מכבי שעריים, הקבוצה האיכותית מבין השתיים, שלא הצליחה לפתח את משחקה הרגיל. המשחק במחצית הראשונה היה דל באירועים.

 

בדקות הפתיחה הזדמנות טובה של שעריים. קרן מצד שמאל, דן רומן הגביה את הכדור, גל אנגלשטיין, שוערה של מחנה יהודה, תפס אוויר והכדור הגיע לאבי יוסף שממספר מטרים נגח כלפיי מטה והכדור ניתז מכר הדשא אל מעל למשקוף השער. אחרי דקותיים גם מחנה יהודה רשמה הזדמנות טובה. הוצאת כדור חוץ ארוכה הכדור קיפץ והגיע אל דין רפאלי שבעט החוצה.

 

לאחר כחצי שעה של משחק, קרן מצד ימין לזכותה של מחנה יהודה, הכדור הגיע לאילמו שנגח, הכדור הגיע לאלירן מגול שניסה במספרת אחורית לכבוש, אך הכדור יצא החוצה.

 

אחד האירועים "המרכזיים" במחצית הראשונה, "האולטרס" של מחנה החלו לעודד את קבוצתם 

 

בסמוך לשריקה לסיום המחצית, בעיטה חופשית אלכסונית מצד ימין לזכותה של שעריים, דן רומן עם כדור חד, מצא את אבי יוסף שסמוך לשער יכל לבעוט אך בחר למסור אחורנית אל עבר דניאל טסאו, טסאו שיחרר בעיטה חזקה אך הכדור עשה את דרכו אל מעל למשקוף.

עם פתיחת המחצית השנייה, ארז בנודיס מאמנה של שעריים, הכניס למשחק את עידו יוסף במקומו של טסאו שנפצע.

 

דניאל טסאו, שחקן הכנף הצעיר והכשרוני של שעריים נפצע והוחלף במחצית (צילום: איתמר מורז)

 

דודו בן שושן מהבולטים במגרש בעיקר במחצית הראשונה (צילום: איתמר מורז)

 

גם המחצית השנייה לא היתה משופעת באירועים. בדקה ה-48, ליאור ראובן הכניס כדור לאורי קרגולה שהסתובב ובעט חזק מעל למשקוף. בחלוף כחמש דקות עוד הזדמנות של שעריים, דן רומן מסר לעידו יוסף ששיחק בכנף שמאל, יוסף הכניס כדור רוחב שהגיע לגיא עובדיה, הכדור נמסר שוב לדן רומן שבעט אך הכדור חלף בסמוך לקורת השער.

ההזדמנות הטובה ביותר במחצית השניה היתה בדקה ה-78, כדור חוזר שהגיע לדן רומן, רומן שיחרר בעיטה והכדור נעצר רק בחיבורי הקורות.

 

רן אלגרבלי, מהבולטים אמש במחנה יהודה (צילום: איתמר מורז)

 

המשחק הסתיים בתוצאת מאופסת ללא שערים, מחנה יהודה הצליחה לעצור את רצף ההפסדים והוסיפה למאזנה נקודה חשובה שתעזור לה בהמשך הדרך להתרחק מהתחתית הבוערת. שעריים שומרת על פער של 6 נקודות מהמקום השלישי וכל שנותר כעת לצוות המקצועי להביא את שחקניהם מפוקסים בריאים ובכושר שיא למשחקי הפלייאוף ועל הנהלת הקבוצה לשמור על שקט תעשייתי לקראת משחקי הפלייאוף.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תשימו לב להערה של הכתב בסוף לגבי ההנהלה, הוא יודע על מה מדובר (אחד שיודע 28-02-2015, 17:32)
  2. לא הבנתי (ל 1 28-02-2015, 17:34)
  3. מלחמה (מאיר 28-02-2015, 20:23)
    שעריים באש ובמים
  4. ל-2 מה שלא הבנת עכשיו (אז תבין עוד חודש חודשיים גג שלודריק בלוף 28-02-2015, 20:30)
  5. הודעה לממורמרים (הצבא הכחול 28-02-2015, 22:25)
    תפתחו עוד דף אוהדים ותמשיכו ללקק לא תשיגו כלום קנאים חולי כבוד ואגו !! לא רוצים אותכם בהנהלה ולא בקהל !!! לא דובר קבוצה ולא גנן בשקל וחצי
  6. לכל המפלגים בשעריים חפשו מי ינער אתכם (שערוקון 01-03-2015, 00:19)
    יא סמרטוטים אנחנו יודעים מי אתם אז תפסיקו לעשות לעצמכם בושות רק בגלל שלא נבחרתם להנהלה תתביישו!!!!!!
  7. לא הבנתי כלום (אוהד 01-03-2015, 07:03)
    מי נגד מי ואיך משה כהן וכפיר קירט קשורים לכל העניין משהוא יכול להסביר