נבחרת המחזור ה-24 בדרום

מחזור 24 הסתיים בליגה א' דרום. מחזור בו אשקלון שוב לא מנצחת, שעריים מרשימה ומנצחת. כפ"ס, הוד השרון ומרמורק לא מנצחות ומאפשרות "לדולקות אחריהן" לצמצם רווחים. בתחתית מלאכי כמעט וירדה, אזור ורמת השרון ללא שינוי. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי חזקה של ליגה א?

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-03-2015
  • 16:35

נבחרת המחזור ה-24:

 

שוער:

גל טובלי (מכבי יפו)

הרבה משחקים אומרים שטובלי הפסיד נקודות לקבוצתו, אך שוער טוב לא מתייחס לרחשים. טובלי הגיע למשחק מול אשקלון והתעלה על עצמו במספר הצלות יוצאות דופן, אשר שמרו על רשת נקיה, כולל הצלות של אחד על אחד מול חלוצי אשקלון. טובלי הביא נקודה חשובה ליפו ואנחנו בטוחים שלא האחרונה.

 

טובלי, הרבה בזכותו יפו זכתה בנקודה מול הפועל אשקלון. (צילום: איתמר מורז)

 

הגנה:

דור שמיר (מכבי שעריים)

דור שמיר הצעיר נכנס במהלך המחצית הראשונה במקומו של קובי נחמיאס שנפצע, בתפקיד המגן השמאלי למרות שבמקור שמיר משחק כבלם. משחק מצויין לשחקן הצעיר שאף קינח עם בישול נפלא. נראה כי יש לבנודיס על מי לסמוך בעמדת המגן השמאלי לאחר פציעתם של נחמיאס וציון אזולאי.

 

דור שמיר, הוכיח כי יש על מי לסמוך בעמדת המגן השמאלי לאור גל הפציעות בשעריים (צילום: איתמר מורז)

 

דור אלקבץ (כפר קאסם)

מעוז ההגנה של כפר קאסם, בלם מהטובים בליגה שמשחק בשקט וביטחון. אלקבץ בלם מצויין ששמר על שערו ונתן לחבריו להתקפה את האופציה להביא 3 נקודות.

 

בר נימני (מורשה רמת השרון)

בלמה של מורשה רמת השרון היה מצויין מול אזור והיה מהבולטים לכך שמורשה לא הפסידה במשחק הכל כך חשוב. בר היה כל כדור ראשון באוויר. הרבה מלחמה ונשמה הביא בר למשחק. 

 

אמסיס ליאונרדו (כפר שלם)

אמסיס במקור הינו חלוץ, אך הפעם הוא הוסט לתפקיד המגן בכפר שלם. ליאונרדו היה מצויין, ביצע סגירות בהגנה וקינח בשער מ-30 מטרים. אם ימשיך ביכולת הזאת, לא נתפלא אם ימצא את עצמו בליגות הבכירות במהרה. ראוי לציין גם את ניסן ספיר ממחנה יהודה שכבש שער בניצחון קבוצתו על עמישב.

 

קישור:

אבי יוסף (מכבי שעריים)

אבי יוסף חזר להפגין יכולת נפלאה, חילץ כדורים רבים במרכז המגרש וסייע רבות לפתח את משחק ההתקפה של קבוצתו ממרכז המגרש. יוסף כבש את השער הראשון במשחק בבעיטה נהדרת מ-30 מטרים. אבי יוסף הינו אחד הקשרים האחוריים הטובים ביותר בליגה אם לא הטוב שבהם.

 

אבי יוסף, משחק מצויין מול נס ציונה עם כיבוש שער מ-30 מטרים (צילום: איתמר מורז)

 

ירדן חתוכה (מחנה יהודה)

קשרה האחורי של מחנה יהודה. שחקן שמשחק עם הרבה לב ונשמה, מול עמישב הוא היה מהבולטים במגרש. הגיע לכל כדור ראשון וגם כבש שער בכורה בבוגרים במחנה יהודה.

 

דודו בן שושן (מכבי שעריים)

המנוע של שעריים במרכז המגרש, פשוט חוויה לראות את התנועה והובלת הכדור של בן שושן במרכז המגרש. בן שושן מנווט את המשחק של קבוצתו במרכז המגרש, וכמו כן נלחם על כל כדור במשימות ההגנתיות במרכז המגרש.

 

דודו בן שושן, המנוע של שעריים במרכז המגרש (צילום: איתמר מורז)

 

שרון ברנשטיין (כפר שלם)

קשרה האחורי של כפר שלם, נחשב תמיד ללב של הקבוצה. ברנשטיין במשחק אחראי וטוב בחלק האחורי של קבוצתו. מנהל את המשחק של הכפר מהקישור והשבוע גם קינח בגול.

 

שרון ברנשטיין, במשחק אחראי וכיבוש שער מול הפועל מרמורק (צילום: איתמר מסלוי)

 

התקפה:

אורי קרגולה (מכבי שעריים) - כוכב המחזור של "גולר1"

קרגולה מוסיף המון מחץ ובעיקר רגל מסיימת לחוד ההתקפה של שעריים. רואים שקרגולה נהנה מאז הצטרפותו לשעריים והוא מחזיר בגדול על המגרש. והשבוע קרגולה עם עוד צמד הפעם לרשתה של נס ציונה.

 

רואים שקרגולה נהנה בשעריים והשבוע עם עוד צמד הפעם לרשתה של נס ציונה (צילום: איתמר מורז)

 

רוביל סרסור (כפר קאסם)

אחד החלוצים הטובים שיש בליגה א', ורואים שהוא פורח תחת הדרכתו של חיים סירוטקין. רוביל שיחק מצוין, שמר על הכדור, סחט פנדל וקינח בשער חשוב. כפר קאסם מסתכלת על קבוצות הפלייאוף בגובה העיניים, וזה הרבה בזכות רוביל.

 

מאמן המחזור:

 

ארז בנודיס (מכבי שעריים)

עוד שבוע שמכבי שעריים מרשימה ומוכיחה לכולם, שהשנה יש בשעריים קבוצה חזקה ביותר שמסוגלת לעשות את הדרך הארוכה והמתישה כל הדרך אל הליגה הלאומית דרך משחקי הפלייאוף. בעוד מבחן של שעריים מול נס ציונה, (שעשויה לקחת חלק במשחקי הפלייאוף), שעריים הוכיחה עליונות והשיגה ניצחון חוץ מרשים. שאפו גדול לארז בנודיס שעושה עונה אדירה בשעריים.

 

ארז בנודיס, עושה עונה אדירה בשעריים (צילום: איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דור שמיר (יוסי והאבה 17-03-2015, 18:33)
    שחקן כלבו צעיר שיכול לשחק בכל תפקיד ובכל צד בחוליית ההגנה.נכס לשעריים.
  2. יש לאשקלון מזל שקרגולה לא פתח את העונה בשעריים (כחול לעד 17-03-2015, 18:57)
    אחרת ההפרש מאשקלון היה הרבה יותר צמוד ושעריים היתה נותנת מלחמה עד הסוף
  3. מלחמה (מאיר 17-03-2015, 19:41)
    שעריים באש ובמים
  4. שוער מוכשר (נטרלי 17-03-2015, 20:42)
    טובלי שוער עם פוטנציאל! אין ספק שיגיע רחוק
  5. לא ביפו חמוד (ל4 18-03-2015, 09:23)
  6. שעריים האק האק האק!!!!! (אולטראס 70 19-03-2015, 15:17)
    האקהאקהאק..... שעריים אתם שקופים. אשקלון אימפריה.