אוהד רון מארח את אביבי זוהר : תחזית ליגה א' דרום מחזור 25

אוהד רון מארח השבוע את אביבי זוהר, אחד הסמלים הגדולים בכל הזמנים של מכבי יפו. אביבי מאוכזב העונה מיפו ומקווה שינצחו את עמישב למרות שעמישב עדיפים. מגיע כל הכבוד לאשקלון וליובל נעים וצוותו והם ינצחו את נס ציונה. אבל מי הקבוצה הכי חלשה בעיני אביבי? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-03-2015
  • 19:13

אביבי זוהר הינו אחד מהסמלים הכי גדולים של מכבי יפו.  אביבי אשר שיחק בליגת העל ובנבחרות ישראל חושב שמכבי יפו העונה: "מכבי יפו זו אכזבה גדולה, להיאבק על הירידה כמה מחזורים לפני סוף העונה-לא חלמתי שיקרה דבר כזה. ראיתי כמה משחקים של יפו העונה ויש סגל שחקנים לא יותר מבינוני למרות שכמה מהם טובים, הם כולם לא מרשימים. המיקום של הקבוצה לא מפתיע אותי, כל החלפת המאמנים לא עושה טוב לקבוצה, בניית הקבוצה מתחילת העונה לא היייתה נכונה וזה התוצאה. זה יהיה אסון למועדון אם הקבוצה תרד. אין זהות בקבוצה, אין עם מי להזדהות אין מי שינהיג. אין מישהו שיוביל ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה".

 

לגבי ליגה א דרום, אביבי חושב :"הליגה לא רעה בכלל. יש שחקנים טובים מאד. שחקנים שהגיעו לליגה א' עם עבר בליגת העל. יש רמה ועניין יותר מבעבר, לא רמה גבוהה מדי בכדורגל אבל יש יותר עניין. בגדול, זו ליגה קשה וטובה. קבוצה שרוצה לעלות ליגה, צריכה להשקיע הרבה וכל הליגה שווה למעט אשקלון שפשוט ברמה אחרת לגמרי".

 

אוהד רון מארח את אביבי זוהר. (צילום: איתמר מורז ואביחי חיים)

 

ונעבור למשחקים:

מכבי עמישב פ"ת-מכבי  יפו, יום שישי, סיריקן, 13:00

איך התהפכו להם היוצרות. בעבר, יפו הייתה קבוצת צמרת ועמישב קבוצת מרכז טבלה. השנה עמישב נלחמת על הפלייאוף ויפו נגד הירידה. איך הגלגל מסתובב לו, פעם למעלה ופעם למטה. יפו יגיעו לאיצטדיון סירקין ויחלצו תיקו מעמישב. יספיק? לא בטוח, אבל העיקר לא להפסיד במצבם. העיקר לא לשכוח: יפו לא תרד!!  הימור שלי: תיקו.

 

מחפוד ינצח בסירקין? (ארז נעמן)

 

אביבי זוהר: "עמישב יש להם מאמן מצויין והוא חבר טוב שלי, אוהד בוזגלו, אני מאמן איתו ביחד בחופים בחור טוב. הקבוצות שלו תמיד חזקות וטובות. הלב אומר שיפו תנצח, הראש אומר עמישב כי הם קבוצה חזקה ובבית שלהם קשה לנצח אותם. אבל אני הולך עם הלב. הימור: יפו תנצח.

 

מכבי ב"ש-בית"ר כפ"ס, שישי, ב"ש, 13:30

שתי קבוצות שאיבדו גובה לאחרונה. ב"ש לא צוברת מספיק נקודות במאבקי התחתית, וכפ"ס מאז שסירוטקין הלך זאת קבוצת מרכז טבלה שלא מציגה את היכולת הרגילה שלה. אם כפ"ס לא מנצחת את ב"ש, אני מאמין שהם לא יהיו בפלייאוף. מנגד, אולי הם צריכים לסיים את העונה מוקדם השנה ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה. הימור שלי: תיקו.

 

אביבי זוהר: "ב"ש במאבק הירידה. כפ"ס במצב סביר. ב"ש בבית שלהם נאבקים על החיים שלהם והם ירצו יותר. בדרך כלל, קבוצות שנלחמות על החיים שלהם בליגה הזאת מנצחות- ב"ש ינצחו.

 

קרית מלאכי-הפועל מרמורק, שישי, קרית מלאכי, 13:30

קרית מלאכי במצב קשה עד אנוש. אבל מה שאני אוהב בקבוצה הזאת, שהם ילחמו עד טיפת הסיכוי האחרון שנשאר להם. יש חבורה של גברים במלאכי, וחבל שהם לא ישארו איתנו. מנגד, מרמורק כבר מזמן רוצה ללכת לחוף הים. אני מאמין ומקווה שמלאכי ינצחו, ואולי ישאירו לעצמם סיכוי יותר גדול להישאר בליגה, כי הפסד וזה יגמר מהר מדי. הימור: ניצחון מלאכי.

 

שוקי ממו, יצליח להשאיר סיכוי להישאר בליגה? (רמי גרידיש)

 

אביבי זוהר:"שוב קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה. מנגד מרמורק, שהיו לי הרבה ציפיות מהם בתחילת העונה והם אכזבה גדולה. אני לא מבין את הסיפור של מאבקי פלייאוף, כי זה נראה לי קשה מאד לעלות משם ולכן לדעתי מאבקי תחתית יותר חשובים. ולכן אני אלך על מלאכי שהם קבוצה טובה וללא הורדת הנקודות היו במרכז הטבלה. בבית של מלאכי קשה לנצח, וגם הם נאבקים על הירידה. הימור: מלאכי ינצחו.

 

הפועל אשקלון-נס ציונה, שישי, אשקלון, 14:15

אני מאמין שהשבוע אשקלון יחגגו עליה. (אם אפשר לחגוג עליה כזאת-לא בגלל ההישג אלא ביחס לתקציב) ומגיע להם. זו הקבוצה הכי טובה שהייתה לנו בעשור האחרון. לא שאני חושב שהסגל שחקנים כל כך טוב, פשוט הצוות הניהולי בראשות איתן קטנסטיני והאימון בראשות יובל נעים, עשו עבודה גדולה. שלום ולא להתראות לאשקלון. הימור שלי: ניצחון אשקלון.

 

אביבי זוהר: "מה אגיד על המשחק הזה? אלי לוי עוזרו של יובל נעים הוא חבר טוב שלי. שיחקנו יחד. ושי מאור מאמנה של נס ציונה הוא חבר שלי והיה עוזר מאמן שלי. אבל אשקלון קבוצה יותר טובה ב- 2 או 3 דרגות. זה הישג מדהים ליובל נעים, לנצח כל העונה זה באמת הישג נדיר שראוי לכל המחמאות. לא קל לשמור על קבוצה שתנצח כל העונה כמו שאשקלון עשו. הימור: ניצחון לאשקלון.

 

יובל נעים, דוהר לליגה הלאומית. (רמי גרידיש)

 

מכבי שעריים-הפועל אזור, שישי, שעריים, 14:15

שעריים בכושר הכי טוב בליגה. ולמרות שיחסרו את קובי נחמיאס בגלל פציעה ודודו בן שושן בגלל צהובים, לא רואה מצב שאזור יוכלו לעצור אותם. אורי קרגולה בכושר מעולה ואולי הכי טוב שלו בשנים האחרונות, ואם הוא ימשיך כך הוא יסיים כמלך השערים גם העונה, (עונה שמי שזוכר התחילה בכפר שלם). הימור שלי: שעריים ינצחו.

 

אביבי זוהר: קרב קרב המשחק הזה. את שעריים ראיתי נגד יפו, הם קבוצה טובה מאד. אזור במצב קשה והם מועמדים לרדת ליגה. קשה להוציא נקודות נגד שעריים, בטח כשמדובר במשחק בית. הימור: שעריים ינצחו.

 

הפועל הוד השרון-מ.ס. כפר קאסם, שישי, הוד השרון, 14:30

משחק ישיר על הזכות להיות בפלייאוף. הוד השרון המפתיעה ובגדול, נמצאת במקום הרביעי אבל ברור לכולם שהיריבה שלה מכפר קאסם שואפת גם היא להתברג בפלייאוף. ניצחון של כפר קאסם, וכבר כולם ירשמו את כפר קאסם בפלייאוף, הפסד וחוף הים יפתח עבורם. כפר קאסם בכושר טוב ואלילת המזל, שבגדה בהם למן פתיחת העונה, חזרה אליהם. הימור: כפר קאסם תנצח.

 

אביבי זוהר: נועם שוהם הוא מאמן שמגיע לו את כל המחמאות. הוד השרון בעיניי היא הפתעת העונה, והרבה בזכות מאמנם המוכשר, אבל במשחק נגד כפר קאסם שמאז שחיים סירוטקין מונה הם מצליחים מאד, יהיה קשה. אני מחזיק מאד מחיים כמאמן מצויין. והוא דומה לי בדרך שאני מעביר באימונים, לדעתי כפר קאסם ינצחו.

 

הפועל כפר שלם-הפועל מחנה יהודה, שישי, שכונת התקווה, 14:30

מאמן בא ומאמן הולך, בכפר שלם לא מרגישים הבדל. הכפר מציגים יכולת מרשימה, גם בחוץ מול מרמורק הלא יציבה. מחנה יהודה בכושר מצויין. ניצחה בדרבי את עמישב ומכוונת גבוהה לכיוון הפלייאוף.  הימור שלי: מחנה יהודה מנצחת.

 

אביבי זוהר:  אני אוהב את כפר שלם, היא קבוצה טובה יותר. לקחו את גדי כרמלי כמאמן. מאמן מנוסה וטוב. הכפר קבוצה מנוסה יותר בליגה א.והם ינצחו. 

 

מורשה רמת השרון-מ.ס. שיכון המזרח, שני, רמת השרון 20:00

5 נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות. חמש נקודות שכל נקודה בה משמעתית. אם מורשה מנצחת, שיכון המזרח יכנסו למאבקי תחתית ואני לא יודע אם זה לא ריאלי ביכולת שהם מציגים לאחרונה. מורשה מציגה יכולת די טובה והרבה בזכות מאמנה גל אדיר שעושה עבודה טובה. מורשה חייבת לנצח אבל גם היא תסתפק בתיקו.

 

אביבי זוהר: שיכון קבוצה טובה עם שחקנים ששיחקו איתנו כמו יאיר כהן צדק וסולי צמח. מורשה השוו לנו לפני כמה שבועות, מדובר בקבוצה אחת החלשות בליגה לדעתי. ואני חושב שהשיכון יותר טובים ויש לי סימפטיה אליהם אבל מורשה נאבקים על הירידה. הימור שלי: תיקו.

 

עופר טלספפה, צריך נק' כדי להרגיע את המצב בשיכון. (אביחי חיים)

 

לסיום אביבי מסכם:: "שהקבוצה שלי, מכבי יפו תנצח מחר. זה משחק מאד חשוב להישארות, ושנה הבאה יפו תצטרך לעשות חושבים ולבנות קבוצה חזקה וטובה במכבי קביליו יפו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי נחמיאס (שעריים בלב ובנשמה 19-03-2015, 19:40)
    כמה זמן קובי יעדר מהמגרשים?
  2. אולטרס אזור (אולטרס אזור 19-03-2015, 19:41)
    יאלה אזור מלחמה רק ניצחון
  3. היה שווה לרדת ליגה (אולטראס 70 19-03-2015, 19:42)
    מעז יצא מתוק לו לא הירידה לא היינו נפטרים מאזגי אין רע בלי טוב עכשיו נשאר לגמור את ההלל חודש טוב והצלחה ליפו יפו לא תרד
  4. מלחמה (מאיר 19-03-2015, 19:47)
    שעריים באש ובמים
  5. תודה רבה אולטראס 70 (11 הנסיכים 19-03-2015, 21:38)
    נבוא לחגוג איתכם שבוע הבא באזור. מחזיקים לכם אצבעות לליגת העל!
  6. לא לדאוג (אזוריה 20-03-2015, 01:04)
    זכריה וקירט נפגשו השבוע המשחק שלנו
  7. לעולם לא תצעדי לבד מרמורק (מרמורקי 20-03-2015, 05:41)
    גם אם הליכוד זכו בבחירות ושעריים בצמרת לבסוף כמו תמיד האצילים מנצחים
  8. אוהד בחייאת.... (איציק הגדול 20-03-2015, 10:33)
    ביתר כפ"ס לא נראית טוב מאז המשחק עם אשקלון בסוף הסיבוב הקודם ...סירוטקין היה עוד חודש אחרי אז...קצת דיוק נשמה ...יש ירידה בלי קשר ...נקווה שבפוטו פיניש ביתר חיים טובים בכפר יתנו את ה EXTRA MILE
  9. לאיציק הגדול קטן (יואב 20-03-2015, 12:54)
    תודו בעובדה שמאז שחיים סירוטקין לא איתכם את קבוצת פח
  10. אין גבול לחולשה של יפו,הם בפיגור מול עמישב שחסרה 5 שחקנים (ברוכים הבאים לליגה ב 20-03-2015, 14:25)
  11. ליואב (איציק הגדול 20-03-2015, 18:41)
    תודה ותישבע שאתה יואב?