מגדל העמק: מי גנב ללידור כהן שער?

שער שכבש מלך שערי הפועל מגדל העמק נרשם בטעות על שם.. אחיו יותם כהן

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 19-03-2015
  • 09:45

מלך שערי הפועל מגדל העמק, לידור כהן, כבש העונה 11 שערים. אלא שברישומי ההתאחדות לכדורגל נרשם כי הבקיע רק 10. שער נוסף, במשחק הניצחון נגד הפועל הרצליה הודבק בטעות לאחיו יותם כהן, שזה אגב שערו היחיד העונה.

 

אנשי הפועל מגדל העמק ונציגיו של השחקן שיגרו מכתב להתאחדות לכדורגל, מחו על הטעות וביקשו מהם לשנות אותה. אלא שבהיעדר תיעוד אמיתי, כמו צילום למשל, להתאחדות לכדורגל אין יותר מדי ברירות, היא מסתמכת על דיווחי השופטים, והיא מנועה מלשנות את הטעות. "אנחנו מאמינים לכם, אבל אנחנו מסתמכים על דיווחי השופטים במגרש", אמרו בהתאחדות, "ומה יקרה אם קבוצה זו או אחרת תבקש להדביק לשחקן שלה עוד שלושה שערים, כדי להפוך אותו למלך השערים?", הקשו בהתאחדות.

 

לידור כהן, חשוב מאד המספרים ולכן נלחם על כל שער. (צילום: ירון כהן)

 

לידור כהן סירב להתייחס לדברים. מי שמדבר בשמו הוא אביו, אבי כהן, שחקן העבר שמלווה את הקריירה של בניו. אבי כהן אומר: "לידור נותן עונה גדולה, עשה קפיצת דרך משמעותית קדימה, הפך לשחקן מוביל, ובשביל המשך הקריירה שלו הוא זקוק למספרים, לכן השער הזה חשוב לרקורד שלו. אם זה לא היה שער שלו לא הייתי מדבר, אבל זה שער שהוא כבש וכאן נגרם לו עוול".

 

אבי כהן מוסיף ואומר: "אסור לשכוח שמגדל העמק צריכה עדיין לשחק עם מכבי אום אל פאחם החלשה, משחק בו אני מקווה שלידור יכבוש כמה שערים. אם יסיים את העונה עם 15-17 שערים זה יהיה הישג אדיר".

 

הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל.

הוסף תגובה
תגובות