נשר מול גלבוע: זו שרוצה לעלות וזו שרוצה לשרוד

אסי גלבוע ,שמרוחקת 4 נקודות מהקו האדום תארח (ו', 13:30) את השלישית בטבלה, עירוני נשר, שחייבת ניצחון בכדי להישאר במירוץ העלייה. ברק דניאל מזכיר לכולם: "צפוי לנו משחק קשה. העונה לא ניצחנו את גלבוע לא בליגה ולא בגביע". בגלבוע משדרים אופטימיות: "אפשר להוציא 3 נקודות". אבי עמר ועמית דהאן צפויים לחזור להרכב. זיו סויסה ושאדי חטיב ייעדרו

  • על ידי: אורי דוד
  • 20-03-2015
  • 07:46

מפגש קצוות: עם מאזן עגום של ניצחון אחד בשמונת המחזורים האחרונים, הקבוצה של עודד קוטר (מקום 13) תארח (ו', 13:30) למפגש מסקרן את עירוני נשר וברוך סער שמדורגים במקום השלישי בטבלה. יצוין כי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים, ובשני המפגשים נשר לא ראתה ניצחון. במסגרת הגביע אסי גלבוע ניצחה בהארכה, בעוד שבליגה המשחק ביניהן הסתיים בתיקו אפס.

  

המפגש הזה טומן בחובו הרבה מאוד פיקנטריה. מאמן עירוני נשר, ברוך סער ובערך חצי משחקני ההרכב שלו שיחקו בעבר הלא רחוק באסי גלבוע, כך שבטוח לא יהיה משעמם על המגרש. אבל עם כל הכבוד לפיקנטריה, בנקודת הזמן הנוכחית שתי הקבוצות מעדיפות להתרכז בעניינים טיפה יותר רציניים. אסי גלבוע נלחמת על חייה בליגה ומגיעה למשחק הזה בלחץ עצום, כשהפסד נוסף יעצים עוד יותר את המשבר בקבוצה. מצד שני, גם נשר מגיעה למשחק הזה עם לחץ גדול וכשהיא עם הגב לקיר, אבל אצל נשר מדובר בלחץ מסוג אחר. הקבוצה של ברוך סער, שמדורגת במקום השלישי בטבלה (3 נקודות מהפסגה), נמצאת בעיצומו של מאבק עיקש על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. בקבוצה יודעים כי הפסד מול גלבוע עלול להוציא אותם מהמירוץ המשולש על העלייה.

 

עודד קוטר מול ברוך סער, ראש בראש על 3 הנק'. (חיים אברהם, לילך וייס)

 

קשר הקבוצה ברק דניאל, שבעבר שיחק בגלבוע, אמר לקראת המשחק: "עד לסיום העונה נותרו לנו שישה משחקים שכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע. אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של העונה ואין מקום למעידות. הפסד יכול להוציא אותנו מהמירוץ ולכן אנחנו חייבים להיות מרוכזים. לא יהיה פשוט לנצח בגלבוע. העונה לא ניצחנו את גלבוע לא בליגה ולא בגביע. גם הפעם צפוי לנו משחק קשה מאוד".

 

מהעבר השני, גלבוע נמצאת בצרות. שישה מחזורים לסיום העונה הקבוצה של עודד קוטר נמצאת במקום ה-13 בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. בגלבוע כבר החלו להשלים עם העובדה שהקבוצה מסומנת כאחת המועמדות לרדת לליגה ב'. למרות זאת, חבר ההנהלה לירן דניאל שומר על אופטימיות: "למרות הכל יש אווירה טובה בקבוצה. השחקנים מודעים למצב הבעייתי, אבל אין לחץ גדול במועדון". לגבי האפשרות שקבוצתו תרד בסיום העונה לליגה ב', הוסיף לירן דניאל: "אני לא רואה תסריט כזה ואפילו לא חושב עליו. אף אחד במועדון לא ייתן לזה לקרות. יש לנו שחקנים מנוסים שידעו להוציא אותנו מהבור הזה. השחקנים מודעים למצב ולא טומנים את ראשם בחול. אף אחד פה לא רוצה להיות חתום על כתם הירידה".  

 

שחקני אסי גלבוע. בסכנת ירידה    צילום: אביב עובדיה

 

לקראת המשחק הביתי מול נשר הוסיף לירן דניאל: "במשחק האחרון מול הרצליה הצגנו יכולת לא רעה בכלל. במחצית הראשונה הדהמנו את הרצליה ואם לא השוער שלהם היינו יורדים להפסקה ביתרון 2:0. אם נציג את אותה יכולת שהצגנו מול הרצליה אז אפשר להוציא שלוש נקודות מול נשר".

 

בתוך כך, החלוצים עמית דהן ואבי עמר, שלאחרונה נעדרו בגלל פציעות, התאוששו וצפויים לחזור להרכב לקראת המשחק מול נשר. זיו סויסה (צהובים) ושאדי חטיב הפצוע ייעדרו מהמשחק.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לפעמים חלומות מתגשמים (נהדר 20-03-2015, 15:39)
    מגיע להפועל א0י גלבוע צניחה נעימה לליגה ב׳ חחחחחח ישששששש
  2. חבל (בית שאן קורעת רשתות 20-03-2015, 16:46)
    אסי של תחילת העונה היתה מנצחת את נשר בהליכה איך אורן ועודד גמרו על הקבוצה אשכרה קוסמים