ואז הגיעה עמישב: עמישב פ"ת- מכבי יפו 0:1

שער ניצחון נפלא של נוי ויצמן, העניק 3 נק' יקרות מאוד לחניכיו של אוהד בוזגלו אשר מתקרבים למקום בפלייאוף העליון. יפו? ממשיכים לאבד נק' בתקווה להשיגם במחזור הבא מול מלאכי

  • על ידי: אביחי חיים
  • 22-03-2015
  • 15:11

לפני האירועים המכוערים שהיו בסיום המשחק בין עמישב פ"ת למכבי קביליו יפו, היה גם משחק ולמען האמת משחק לא רע בכלל. על כר הדשר בסירקין כדורגל גדול לא היה אפשר לפתח, אך לחימה, מחויבות היה גם היה. שתי הקבוצות הגיעו במטרה להוציא נק' במשחק, ומהפתיחה ראינו זאת.

 

בדקות הפתיחה של המשחק, יפו שלטה והייתה קרובה לכבוש את הראשון. שחקניה של יפו תקפו את שערו של עמית שמש, ואף טענו לנגיעת יד גבולית ברחבה של שחקן ההגנה של עמישב. שוערה של עמישב פ"ת, עמית שמש, היה במקום בכל בעיטה למסגרת של יפו והציל בגופו את עמישב מספיגה. לאחר הפתיחה החזקה, דקות רבות מהמשחק התנהלו בחוסר סדר כאשר שתי הקבוצות, איבדו לא מעט כדוים אך למזלם הכדור היה במרכז המגרש.

 

אביחי ממן, מספר אחד ביפו היה. (אביחי חיים)

 

חצי שעה מפתיחת המשחק, התפתחה מהומה ביציע כאשר אביו ואחיו של רווה אייזנקוט (שחקנה של עמישב), התעמתו עם אוהדי מכבי יפו ביציע המעורב. המשחק הופסק למספר דקות, מכיוון שרווה אייזנקוט איבד את העשתונות ולא יכול היה לעבור על כך לסדר היום. רווה הסביר: "איזה בן אדם הגיוני רואה ש[אביו ואחיו מתעמתים עם אוהדים, והוא ימשיך לשחק כאילו דבר לא קרה? מזל שבמשחק כזה שלחו שופט כל כך בכיר וכל כך טוב ולכן המשחק התנהל בצורה הטובה ביותר. לא פחדתי להיות מורחק, כי ברגע שזה נוגע למשפחה שלי אני לא יכול להמשיך. שי מוטאי הגיע אליי לאחר מכן והתנצל על המקרה, התחבקנו וסגרנו את העניין". בסיום המהומה, אביו של רווה ואחיו, הגיעו על מנת לשמור עליהם "ליציע הכבוד" מאחורי השערים יחד עם אנשי עמישב. 

 

התקרית האלימה, ותגובתו של רווה. (אביחי חיים)

 

לאחר שנרגעו העניינים, בדקה ה-40 חליפה הגיע למצב טוב בתורך רחבת ה-16 מול שמש, אך שולח את הכדור גבוה מעל המסגרת.

 

אדיר חליפה, שולח את הכדור לשמיים. (אביחי חיים)

 

5 דקות מפתיחת המחצית השנייה, נוי ויצמן כובש בסטייל. כדור גדול שמעביר אייל שן, נעצר אצל וייצמן שכמו גדול שולח את הכדור היישר לרשת הגבוהה, עובר את קצות אצבעותיו של טובלי ונעצר רק ברשת. עמישב עולה ליתרון ראשון במשחק, אך נוי ויצמן (אקס יפו) לא חוגג ומכבד את המועדון שבו העביר רגעים יפים. למרות זאת, שחקני עמישב עטפו את נוי עם הרבה חום ואהבה וחגגו את שער היתרון. חלק מאוהדי יפו קראו לעברו: "הורדת יפו ליגה, כל הכבוד נוי". 

 

אייל שן עם בישול יפה. (אביחי חיים)

 

 

נוי ויצמן, גול אדיר של שחקן גדול. (אביחי חיים)  

 

עד לסיום יפו ניסתה להשוות, אך עמית שמש היה בכל מקום ושמר על רשת נקייה. ההצלחה של המשחק הייתה בדקות הסיום, כאשר יפו הפעילו לחץ גדול על שערה של עמישב. שבו הגיע עם ראשו ונגח היטב למסגרת העליונה של השער, אך עמית שמש בזינוק חתולי הצליח להשאיר את 3 הנק' אצל יפו.

 

הנגיחה של שבו, והצלת המשחק של שמש. (אביחי חיים)

 

מחפוד וניראון, מתי יביאו עוד 3 נקודות ליפו? אולי נגד מלאכי.(אביחי חיים)

 

שריקת הסיום הגיעה, והתחילה המהומה שכולם מדברים עליה. בסיום התקרית, שחקני עמישב חנקו את אוהד בוזגלו מרוב אהבה, הרימו אותו מעלה מעלה ושמחו על 3 הנק' שרק שתי נק' מפרידות בינם לבין מקום בפלייאוף העליון. מן העבר השני, אוי יפו. המועדון כבר במקום ה-13 כאשר רק שתי נק' מפרידות בינם למקום שממנו יורדים ליגה (שם נמצאת הפועל אזור). למרות הכל, זה עדיין בידיים או במקרה הזה, ברגליים של שחקני יפו אך כאשר מסתכלים לעבר המשחקים הבאים ונתחיל עם כפר שלם בשבוע הבא, זו הולכת להיות משימה לא פשוטה להצדיק את המשפט: מכבי יפו לא תרד. לא פשוט, אך עדיין למרות הכל עדיין אפשרי.    

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו איכסה (שעריים 22-03-2015, 15:35)
  2. אם תרדו נעשה איתכם איחוד. מכבי עמישב יפו. (עמישב 22-03-2015, 17:25)
  3. לכולם (אבי 22-03-2015, 19:48)
    בעזרת השם יפו לא תרד עכשיו שהשחקנים חזרו להתפלל ה ישאיר אותם בליגה
  4. לעמישב (שי 22-03-2015, 19:50)
    כל השנה השוער לא פגע ונגד יפו תפס יום נגד נס ציונה בשישי יקבל שלש