פרץ בזמן

"לא עולים למחצית השניה עד שמגיעים שוטרים", זה המשפט שאמר צחי אילוז לשחקניו במחצית, במשחק שלא היה בו הרבה כדורגל אבל הרבה מסביב. גמליאל פרץ דאג, כבר שבוע שני, לדאוג שאולגה תישאר במאבק הפלייאוף למרות הכל

  • על ידי: מורן קלפר
  • 21-03-2015
  • 09:56

"לא עולים למחצית השניה עד שמגיעה ניידת שיטור למגרש", כך התבטא מאמן אולגה צחי אילוז, בעקבות אירוע חמור שהתרחש במחצית המשחק המסקרן בין צור שלום לבין גבעת אולגה. כידוע, צור שלום שקועה עמוק במאבקי הישרדות וסיר הלחץ שם הביא לאווירה קשה במהלך ההתמודדות בין הקבוצות, אך שום דבר לא יכול להצדיק את מה שהתרחש באזור הסטרילי שבו אמורים להימצא אנשי סגל ושחקנים בלבד, מוגנים הרחק מהאוהדים.

 

בירידה למחצית, הבחין אילוז באוהד צור שלום זועם ומסנן מספר קללות לעברו, אילוז לא התייח אך האוהד לא הרפה ופרץ אל המגרש עד כדי עימות פיזי עם אילוז ההמום.

שחקנים שהבחינו בנעשה מיד הגיעו והדפו את האוהד, אילוז הנסער סירב לעלות למחצית השניה ורק כאשר הגיע למגרש צוות שיטור, חידש השופט את המשחק.

 

צחי אילוז במחצית בחדר ההלבשה. (צילום: יח"צ)

 

יש לציין שבמהלך המשחק הגיעו ארבעה אוהדי צור שלום אל אחורי הספסל של אולגה וקיללו את אילוז ושחקניו. לעומת זאת, יו"ר צור שלום, יגאל אלקסלסי, ניסה להרגיע את האווירה, אולי לאור יחסיו הטובים עם אנשי אולגה.

 

היה גם מעט כדורגל במגרש הצפוף של צור שלום, קבוצ התחתית סגרה היטב את שחקני אולגה. המקומיים ניסו מידי פעם לסכן את הגנת אולגה, אך לא הראו משחק איכותי כמובחודשים האחרונים, מנגד גם שחקני אולגה לא הראו משחק גדול ונראה שאירועי המחצית הקשו על השחקנים להתרכז בכדורגל.

 

אך אולגה של השנה, עשויה מחומר של ווינרים ולאחר בליץ שהביא לשתי הזדמנויות גדולות של תומר שריקי וגמליאל פרץ שפיספס מקרוב, הגיע הרגע המיוחל בדקה ה84, התקפה יפה שמתחילה מנסי מורד שמוצא בכדור אומן את פרץ, האחרון נמצא בכושר הבקעה מצויין וכבש צמד בשבוע שעבר, לא התבלבל ומזווית נוחה דייק לפינה של ברקוביץ. השער היחידי במשחק של פרץ הזניק את אולגה למקום הרביעי, על חשבון קריית אתא שהפסידה למעלות.

 

 

פרץ חוגג, גם השבוע וגם בשבוע שעבר. (צילום: יח"צ)

גבעת אולגה ממשיכה לעשות עבודה מצויינת ואוספת עוד שלוש נקודות יקרות ולא נראה שיש כוח שימנע מצחי אילוז להופיע בפלייאוף בעונתו הראשונה בבוגרים. צור שלום תצטרך להמשיך ולהילחם עד לדקה האחרונה בתחתית הקולחת, ההפסד לאולגה והניצחון של נהריה סיבך את צור שלום מאוד.

 

כוכב המשחק, גמליאל פרץ שכבש את שער הניצחון, נכנס לכושר הבקעה מצויין בדיוק בזמן ונראה שההחלטה של אילוז להחזיר את החלוץ לקבוצה בינואר הייתה החלטה מצויינת גם עבור הקבוצה וגם עבור פרץ עצמו שפורח ומשחזר את היכולת מהעונה שעברה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צחי פח אשפה יבש את גמליאל על הספסל חודשיים (מקורב לגמליאל 21-03-2015, 10:19)
  2. כל הכבוד לצחי שלא הגיב למקללים (חיים 21-03-2015, 11:21)
  3. צחי כנראה יעלה ליגה השנה (יניב 21-03-2015, 17:28)
  4. גמליאל חייב לאולגה ולצחי את הקריירה שהחזירו אותו בכלל (ל3 ״מקורב ״ אולי מיקרוב 21-03-2015, 18:15)
    הוא לא הצליח לתת פס במרמורק ואצלנו הוא בא עקום צחי יישר אותו והחזיר אותו לעיניינים
  5. אולגה גדולה השנה פשוט נהדרת (צדוק 22-03-2015, 07:40)
    כל הכבוד לצחי וג'קי
  6. שקר וכזב (אחד שנכח במגרש 22-03-2015, 12:12)
    בתור אחד שהיה במגרש וראה את כל מה שקרה שם מהתחלה ועד הסוף , יש פה שקר אחד גדול שהאוהד הזה פרץ וקילל אותו. האוהדים שם קיללו ואף אחד לא פרץ לשום מקום
  7. שנה הבאה אולגה מיתפרקים סגור תיבדקו אותי (סקופ 22-03-2015, 22:36)
  8. גמליאל היה שנה שעברה מספר 1 צחי הרג אותו כנסו (מקורב לגמליאל 22-03-2015, 22:56)
    ומי שצריך להגיד תודה זה צחי לגמליאל שניצח לו את שניי המשחקים והוכיח שהוא מספר 1 בהתקפה וצריך להיות טיפש כמו צחי כדי לשים אותו על הספסל במשך חודשיים