החזירו את החן: הרצליה מנצחת בחדרה

הרצליה כבר נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע בחדרה, אבל אז הגיע חן ראובן שחזר להרכב והראה את הכישרון שיש לו ברגליים והפך את התוצאה

  • על ידי: מורן קלפר
  • 21-03-2015
  • 10:18

הפועל חדרה והפועל הרצליה הגיעו למשחק עם אינטרסים מנוגדים כשחדרה מרוחקת רק שלוש נקודות מהמקום ה14ואילו הרצליה הגיעה עם כוונות להיצמד למקום הראשון.

 

הגנת חדרה מול הרצליה. (צילום: ט.ר. צילום)

 

בדקות הראשונות של המשחק ובסיוע הרוח החזקה חדרה החזיקה יותר בכדור ואף הגיעה למצב מצוין שהוחמץ בצורה רשלנית על ידי עמאש באחד על אחד מול עידו לוי בדקה השביעית, חדרה המשיכה להכתיב את קצב המשחק, בעוד הרצליה היתה מנומנמת ואפטית. בדקה ה26, השופט שרק כדור עונשין לטובת חדרה מרחק של 20מטרים משערה של הרצליה, הרצליה הציבה חומה שהתפרקה תוך כדי הכדור המדוד והמדויק של עירון כהן שמצא את הרשת בפינה הימנית של השער.

 

שחקני חדרה חוגגים את שער היתרון המפתיע. (צילום: ט.ר צילום)

 

אל ההרכב של אסולין חזר חן ראובן, שבמהלך רוב העונה היה באנקר ולאחרונה עלה יותר מהספסל והרבה לשנות את המשחק ולבשל שערים לחבריו. הפעם הקשר הצעיר פתח ולא חיכה הרבה זמן כדי להשוות.

 

נמרוד כהן קולט כדור. (צילום: ט.ר. צילום)

 

קווין ריינשטיין הקפיץ לחן ראובן שתוך כדי ריצה הוריד בראשו כדור עומק אל אושרי טוויל, האחרון הקפיץ נהדר מעל הגנת הרצליה, היישר אל ראובן שבעט מהאוויר תוך כדי גלישה כדור שפגע באדמה ונכנס לשער, לכהן היה שום סיכוי לעצור את זה.

 

שחקני הרצליה חוגגים עם חן ראובן. (צילום: ט.ר. צילום)

 

שי סופר מחדרה מחלץ כדור. (צילום: ט.ר. צילום)

 

 

בדקה ה47 עולה הרצליה ליתרון, כדור קרן שמוגבה מצד שמאל, נבעט פעם אחת לכיוון השער ונמרוד כהן הודף למרכז ועל הריבאונד, מסתער חן ראובן שבועט לפינה השמאלית ו2-1 להרצליה.

 

חן ראובן חוגג את השני. (צילום: ט.ר. צילום)

 

חדרה הראתה משחק מסורבל, רשלני וחסר דיוק כשהגדילו לעשות החלוצים סהר אזולאי,יוני שגיב וסלים עמאש, שניסו פעם אחר פעם לחדור לבד את ההגנה החזקה והמוצקה של הרצליה ללא שיתוף פעולה בינהם וכמובן שכשלו, מה שהוציא את הרצליה להתקפות מתפרצות מסוכנות. בקישור החדרתי בלט רק עירון כהן,שניסה להניע כדור אבל יתר השחקנים לא שיתפו פעולה, בהגנת חדרה בלט רק יעקב אבבה, שאר השחקנים גילו חולשה רבה.
 
אסף קריספיס עם הכדור. (צילום: ט.ר. צילום)

 

הרצליה קיבלה הרבה ביטחון מהשערים וחזרה לשלוט במשחק, נראה שלשחקני חדרה יצאה הרוח מהמפרשים בעקבות איבוד היתרון ואת החותמת לניצחון הגדול של הרצליה חתם קווין ריינשטיין שכבש בבעיטה חופשית מטווח דומה לשער של חדרה. הניצחון של הרצליה מעביר את כל הלחץ אל אסף נמני וחניכיו שיתארחו מחר אצל מג'דל כרום בדוחא.

 

רון קלר, יש לו עוד הרבה עבודה עם חדרה. (צילום: ט.ר. צילום)

 

אסולין המנצח סיכם,"זה ניצחון ענק במגרש קשה מאוד, לבטח לאור מצבם של חדרה בטבלה, ידענו שיהיה קשה עוד מהפתיחה. אני שמח ומקווה שנמשיך לחדש ולהגיע לשיא בשלבים הקריטיים של העונה ושנדע לנצח את המשחקים שנותרו כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות, אנחנו רוצים לעלות ליגה מהמקום הראשון וננסה לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, אני גאה בחבר'ה שלי, זה יהיה צמוד וצפוף בפיסגה עד הסוף".

 

תומר אסולין, בראש הטבלה. (צילום: ט.ר. צילום)

 

שחקן המשחק, חן ראובן אמר בסיום, "פתחנו את המשחק לא טוב, ספגנו גול ואז התחלנו לשחק את המשחק שלנו. שיחקנו מול קבוצה מצויינת במגרש ביתי קשה שעומדת טוב על המגרש, אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, עשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות וזה לחזור עם שלשו נקודות, בשבילנו כל משחק עכשיו זה גמר גביע".

 

שחקני הרצליה חוגגים. (צילום: ט.ר. צילום)

 

צפו בתקציר המשחק (באדיבות אבי שקדי):

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה מה שקורה שמביאים מאמנים טירונים משלמים ביוקר (חדרתי מבואס 21-03-2015, 10:27)
  2. הרצליה קבוצה מפחידה (חדרתי 21-03-2015, 11:11)
    הרצליה הקבוצה הכי חזקה בליגה בלי צל של ספק!
  3. אחלה תקציר. ושדר טוב. יש לו פוטנציאל (מאיר 21-03-2015, 11:37)
  4. אתה בדרך הנכונה (למאמן חדרה 21-03-2015, 16:22)
  5. מה תעשות בליגה לאומית עם 5 אוהדים (להרצליה 21-03-2015, 18:19)
  6. נהריה (יעקב 21-03-2015, 19:49)
    רק הרצליה תעלה ליגה לאומית כי יש לה את המאמן עם ניהול מישחק מיספר אחד בליגה והוא תומר אסולין
  7. דני אוהד הרצליה (דני הרצליה 21-03-2015, 20:29)
    הרצליה הכי טובים בליגה . אבל המזל עם קטמון ונשר .להרצליה אן שערים בתוספת הזמן לבי לבי עם הרצליה והמאמן . בהצלחה בהמשך ....
  8. הרצליה הקבוצה המאומנת בליגה (הרצליה אדומה 22-03-2015, 13:27)
    הרצליה קבוצה המאומנת בליגה ובכושר הגופני הטוב ביותר כל הכבוד למאמן תומר אסולין ולמאמן הכושר הצעיר דוד בעזרת השם עולים ליגהה