בוזגלו: אילן אלפסי צריך להתפטר

מאמן עמישב פ"ת, אוהד בוזגלו לא נרגע מהעימות אשר חווה מול יו"ר מכבי קביליו יפו, אילן אלפסי וטוען: "זה בושה וחרפה שיו"ר מועדון מכובד או לא מכובד, תוקף מאמן יריבה לאחר הפסד", "כולה ניצחנו את יפו- דבר שאנחנו רגילים לעשות בשנים האחרונות"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 21-03-2015
  • 13:06

אין ספק שהתקרית אשר נרשמה אמש, בסיום המשחק בין עמישב פ"ת למכבי קביליו יפו במגרש בסירקין, כלל לא הייתה צפויה. אילן אלפסי ואוהד בוזגלו ביחסים טובים, ומשתפים פעולה בליגת החופים של ישראל. עוד לפני המשחק, השניים שוחחו על ענייני המשחק באווירה נעימה ורגועה מתמיד. לכן כאשר הגיע הפיצוץ, אף אחד לא תיאר לעצמו שדווקא בין השניים הללו יכול להתפתח עימות שכזה.  

סדר האירועים: בסיום המשחק, אילן אלפסי מגיע לאוהד בוזגלו ואומר: "אלוהים ישלם לך על כל מה שעשית, ועל כל מה שאתה עושה וישלם לכולכם". בוזגלו השיב: "תפסיק לחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת כי אתם לא ברצלונה, ותרדו מהעץ". לאחר אמירתו של בוזגלו, אילן תקף את אוהד ומשם החלה המהומה שבמשך מספר דקות לא נרגעה.

 

הפרדת כוחות בין בוזגלו לאלפסי. (אביחי חיים)

 

בוזגלו מגיב על העימות: "המזל שלו היה שהיה בן אדם לידו ואנשים תפסו אותי. זה בושה וחרפה שיו"ר מועדון מכובד או לא מכובד, תוקף מאמן יריבה לאחר הפסד. הבנאדם לא עומד בלחץ, הוא מביא את יפו לכישלונות עונה אחר עונה והוא צריך להתפטר לאחר מעשה כזה נקודה. הוא תקף אותי פיזית, מה שאמרתי לו אחר כך, כל בנאדם היה אומר דברים בסגנון כזה או אחר".

 

מאמן עמישב, אוהד בוזגלו, ממשיך לטעון: "הבן אדם מתוסכל שכל פעם שיפו מגיעה למשחק מול עמישב, הם מפסידים את כל הנקודות", מדגיש. "זו קבוצה שבאה עם תקציב מינימלי זעום, שכל שנה מצליחה לנצח את יפו. אילן קרס היום, הוא לא עומד בלחץ והוא לא מתאים לכדורגל. הוא צריך לקום ולהתפטר זה לא בושה, יפו צריכה דם חדש ואנשים חדשים לצאת מהסיטואציה הזאת. אין לי שום דבר רע נגד מכבי יפו, ואף אימנתי אותם בכדורגל החופים. נכון להיום, כל עוד אילן ביפו אני לא דורך שם, והשנה אני יאמן את ב"ש ולא תהיה קבוצה בחופים עם השם של מכבי יפו. כל עוד הבן אדם הזה שם, אני לא יתקרב לשם".

 

לגבי האיום של אוהד להגיש תלונה במשטרה על התקיפה כנגד יו"ר מכבי קביליו יפו, אילן אלפסי, השיב: "אלי קאליש ואשר עזרן שאני מכבד אותם מאוד, ביקשו ממני לא להגיש תלונה ולסגור את זה בינינו. אני נוטה לא להגיש תלונה, למרות שאילן אלפסי הוסיף חטא על פשע בכך שהוא טוען שרקדתי ושמחתי, השחקנים תפסו אותי בשעת עצבים לאחר סערת רגשות כדי להרים את מצב רוחי כדי להירגע מהעצבים, הרימו אותי לשמיים ושמחו בשמחת הניצחון. במקום ליהנות מהניצחון, אז אני צריך להתעסק במקרה של בריונות ועבריינות. אני ממש לא רקדתי ולא שמחתי כאילו לקחתי אליפות, כולה ניצחנו את יפו- דבר שאנחנו רגילים לעשות זאת בשנים האחרונות".

 

אשר עזרן מרחיק את אילן אלפסי ממקום העימות. (אביחי חיים)

 

על הצד המקצועי, בוזגלו הגיב: "בהתאם לכלים שיש לנו, והעונה הקשה הזאת שאנחנו עוברים זו הצלחה כבירה שאנחנו לא בתחתית הבוערת. מכבי יפו עם סגל שחקנים יותר טוב משלנו,  היא קבוצה מאוד מרשימה וחזקה פיזית הגיעה נכון למשחק הזה. אנחנו היינו צריכים להילחם ולעמוד טוב במחצית הראשונה כי היה משחק שקול, אבל הגול של נוי ויצמן במחצית השנייה שינה את המשחק והיה קשה מאוד לחזור מולנו. מה שקרה ליו"ר של יפו, מעיד על כמות הלחץ הקיים במועדון. כמו כן, שמש ביום גדול לקח כמה כדורים של גול בטוח, אבל לא משנה איך, כל שנה אנחנו מצליחים למצוא את הנוסחא לקחת נק' מיפו. אני גאה בשחקנים שלי, כי לא כל שחקן היה מתפקד במצב המסובך שאנו נמצאים העונה. אם נהיה בפלייאוף העליון העונה, זה יהיה לא פחות מסנסציה. אנחנו ספורטאים, ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את הבלתי אפשרי".        

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח יפו (אזוריה 21-03-2015, 13:27)
    שכחנו שאסור לשמוח נגדם! קבוצה זבל אמן תרדו שנואים ליגה א דרום!אלפסי אפס
  2. בוזגלו מתנסח נהדר.מה רצו ממנו אם ספג חבטה בפנים? (מאמן מצוין 21-03-2015, 13:58)
  3. כבר שנים אני אומר לכולם בוזגלו מס 1 לבד מחזיק אותנו (עמישניק גאה 21-03-2015, 14:07)
  4. בוזגלו, אתה חבר עמותה אצלנו? (אוהד יפו 21-03-2015, 14:53)
    לא? אז למה את קורא לאלפסי להתפטר, אתה הבעלים שלו או אנחנו? תתעסק בקבוצה שלך. כמו שזה נראה אתה לא מצליח לצאת ממנה, קבור בה ולא מתקדם. איפה אתה ואיפה האחים הצעירים שלך? קח את הקבוצה חופים הבונקריסטית שלך מאיתנו, עשית לנו רק בושות.
  5. הוגשה תלונה במשטרה? (אזרח 21-03-2015, 15:08)
  6. בוזגלו עשה לכם טובה שלקח אתכם בחופים אתם תעלמו (עמישב 21-03-2015, 15:24)
  7. כל הליגה שונאת את יפו איכס (מרמורקי 21-03-2015, 15:29)
  8. מה יש למאמן אחרי ניצחון לתקוף? הרי ברור שיפו בכיינים (נטרלי 21-03-2015, 15:46)
  9. אוהדי יפו (קריית גתי 21-03-2015, 17:02)
    מנשקי המזוזות ניצחו אותכם גם בנוער שוב פעם עלינו ליגה בבית שלכם
  10. למגיב 5 (יפואי שרוף 21-03-2015, 17:25)
    רון עמיקם לך תתחוף אצבע לתחת אני יודע שזה אתה מגיב תפסיק להשתחצן רק תסתכל על הטבלה ותראה איפה אתם והלוואי ובוזגלו היה מאמן שלכם כל החיים שלך אתה קורא לו בונקריסט והוא מנקנק אותכם לא ראיתי אותך מגן ככה על אבי יקר אחרי המקרה אם צחי טייאר יחתיכת לקקן
  11. בוזגלו ממש בושה איך שהתנהגת מי שישמע עלית הליגה (יואב 21-03-2015, 18:14)
    תתבייש לך יש דרך לשמוח ולא איך שהתנהגת מאמן פח אשפה מי שישמע עלית ליגה יש דרך לשמוח ולא לפגוע בקבוצה היריבה אתה מאמן חלש מאוד גנבת גול בפוקס לא נורא נשמה בפלייאוף אתה לא תהיה מאמן פח גשפה מזלך שאני לא הייתי שם מאמן פח אשפה
  12. לעמישב תקציב גבוהה רק לא משלמים (ליגה א- בוזגלו גונב דעת 21-03-2015, 18:54)
  13. אפילו כסף לכדורים אין בעמישב ותמיד משפילים את יפו (חחחח 21-03-2015, 21:01)