הסימפוניה החמישית: בית שאן- כרמיאל צפת 0-5

בית שאן התפוצצה על כרמיאל/ צפת המסכנה אשר חטפה את נחת זרועה של הכחולים בדרך לפלייאוף העליון. מראד, בוארון, תום דן ואבי מלכה היו אחראים על מלאכת הכיבושים

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 22-03-2015
  • 10:29

כ-1000 אוהדים צבעו את המגרש בכחול, במטרה אחת- להמשיך את הרצף החיובי בו הקבוצה נמצאת בו. דקות לפני תחילת המשחק, שחקני הקבוצות עלו לדשא לחימום והנהלת בית שאן דאגה לקצור את הדשא, לאחר שמכסת הדשא התקלקלה והדשא היה בגובה לא נורמלי.  יש לציין שהנהלת הקבוצה, פעלה במהירות על מנת שיהיה אפשר לקיים משחק כראוי ונוח להנעת כדור כמו ששחקני בית שאן אוהבים לשחק.

 

מכסחת הדשא, פעלה במרץ. (אביב עובדיה)

 

אוהדי בית שאן בטירוף. (אביב עובדיה)

 

יובל חמו, גם תופים היו. (אביב עובדיה)

 

למשחק עצמו, בית שאן הגיעה עם סגל כמעט מלא למעט אדיר דיין הקשר שמוצהב. מנגד, כרמיאל צפת הגיעה ללא שני שחקנים משמעותים שנפצעו במהלך משחק האימון השבוע מול מכבי חיפה מליגת העל. על הקוים של כרמיאל, עמד המאמן החדש, יוסי סופר.

 

פתיחת המשחק. (אביב עובדיה)

 

המשחק התחיל בלחץ אטומי על שערה של כרמיאל צפת, ובדקה ה-3 אבי מלכה קיבל כדור רוחב לרחבה בעט חזק לשער והכדור עבר את השוער, אך גליץ' אדיר של אילן סויסה הבלם, מנע שער מוקדם מהחבורה של מוריס אוזן. בדקה ה-9, אבי מלכה הוכשל כ-20 מטרים מהשער. מלכה בעט את הכדור, היישר לקורה הימנית הכדור החוזר הגיע לשלומי מראד שאמר תודה וונגח עם כל הלב את הראשון של בית שאן.  

 

שחקני בית שאן מנצחים. (אביב עובדיה)

 

כבר אחרי 10 דקות שבהם בית שאן תקפה גלים גלים את שערה של כרמיאל צפת שהסתגרה, ועל כך שילמה ביוקר. כדור קרן של עדי אלישע, הורחק על ידי אלחרר לאון ישר לרגליו של בוארון שמ-15 מטרים בעט מדויק לפינה, קבע 2-0 לבית שאן ורץ לחגוג עם הקהל את השער השני במשחק.

 

החגיגות נמשכות. (אביב עובדיה)

 

עד למחצית, לא היו אירועים מיוחדים. המחצית השנייה, התחילה בשעמום גדול לאחר שרוב המשחק שוחק במרכז המגרש. בדקה ה-78, אבי מלכה מעיר את היציע  במבצע יפה, פרץ באגף ונכנס לרחבה. כדור רוחב שעבר בין שני שחקני הגנת כרמיאל צפת, ישר לרגל של שלומי מראד שמ- 5 מטרים גלגל את הכדור לשער וקבע 3-0 לבית שאן הדורסת.

 

(אביב עובדיה)

 

בדקה ה-85, עומר בוארן הרים כדור לעבר רחבת השער, ישר לראשו של עידן שפשה. הכדור החוזר נחת אצל רגליו של תום דן שמקרוב דחק את הכדור לשער וקבע 4-0 לבית שאן. בדקה האחרונה למשחק, בר איבגי הרים כדור לרחבה היישר לראשו של אבי מלכה שנגח חזק, הכדור התגלגל לשער ובדרך היה עידן שפשה שבעט פנימה וקבע את תוצאת המשחק. 5-0 ענק לבית שאן, שממשיכה במסע לכיוון הפלייאוף העליון, והם במרחק רק של 4 נק' ממקום מובטח בפלייאוף.  

 

(אביב עובדיה)

 

בסיום המשחק, מאות מאוהדי הקבוצה חגגו עם השחקנים שסיפקו להם עוד שבת מחויכת. לאחר ששחקני הקבוצה היו בדרך לחדר ההלבשה, הקהל קרא להם שוב על מנת להודות להם על התצוגה במשחק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ;/100 הצלחה (אולטראס 70 24-03-2015, 18:08)
    מאז שחוג האוהדים של בית שאן הכריז על פרוקו הקבוצה רשמה ;/100 הצלחה קרי שהשחקנים משוחררים מלחץ האוהדים זה בא לידי ביטויבמגרש ורואים תוצאות