בדרכי נועם: 1:2 להוד השרון על כפר קאסם

מאמנה של הוד השרון, נועם שוהם, הביא את חניכיו לסיום העונה בכושר שיא. חניכיו של סירוטקין נראו עייפים, כשהכושר הירוד מתחילת העונה מתחיל להשפיע גם בישורת הסופית. המאמן כבר מתחיל להתכונן לעונה הבאה

  • על ידי: ארז נעמן
  • 22-03-2015
  • 19:58

כשהיא סופרת כבר שני ניצחונות רצופים, הגיעה כפר קאסם למגרשה הביתי של הוד השרון לאחד המשחקים הקשים בליגה, אצל הקבוצה שהרכיב נועם שוהם, מועמדת עיקרית לפלייאוף העליון ולהזכירכם, רק העפילה השנה מליגה ב'. הפתיחה הייתה שייכת לכפר קאסם שהגיעה למספר מצבים קורצים ליד שערו של חזי ג'נשווילי, אותם הצליחה הגנת הוד השרון לעצור פעם אחר פעם.

 

אלכס באסוק, היה מצוין במגרש. (ארז נעמן)  

 

בדקה ה-30 נועם שוהם ערך חילוף טקטי כששלח למערכה את יקיר חלוויאן במקומו של אדיר בהונקר, ומשם הוד השרון פשוט השתלטה על המשחק ולא נתנה לכפר קאסם להגיע לשערה.

 

חיים סירוטקין, מצפים ממנו ליותר. (ארז נעמן)

 

5 הדקות האחרונות של המחצית היו בשליטה מוחלטת של הוד השרון כשדניאל אברהם, עידן גמליאל וקובי בדש החמיצו ממצבים קורצים, כשגמליאל יכול אפילו להתכבד בתואר החמצת העונה לאחר שפספס מול שער ריק במרחק של שישה מטרים.

 

רוביל סרסור בוחן את השער. (ארז נעמן)

 

במחצית השנייה המומנטום נמשך וקובי בדש השאיר כדור נפלא לעידן גמליאל שבעט חלש לידיים של השוער מתוך רחבת החמש ופספס הזדמנות נהדרת להעלות את המקומיים ליתרון.

 

השער הראשון של הוד השרון הגיע בדקה ה-66 לאחר שיקיר חלוויאן פרץ באגף שמאל, נכנס למרכז הרחבה והרים כדור מדוד לראשו של קובי בדש שעמד במרחק של מונה מטרים מהשער ונגד לרשת העליונה.

 

גיא אבן שומר על הכדור. (ארז נעמן)

 

11 דקות חלפו ועוד מהלך מבריק של הוד השרון הסתיים עם השני ברשת. דניאל אברהם קיבל כדור עומק, התקדם, עבר שחקן הגנה אחד וממרכז הרחבה שיחרר פצצה אדירה לחיבור הקרוב, שער מרהיב לאברהם. הוד השרון לחצה את מובילי הכדור של כפר קאסם במרכז השדה והצליחה לשתק כמעט לחלוטין את גיא אבן, המנוע של הקבוצה, שגם סבלה מחסרונו של רפי סגל הפצוע (נכנס רק בדקה ה-51) ומכושר ירוד של השחקנים.

 

בדקה ה-88 הגיעה כפר קאסם להזדמנות נהדרת שגם הסתיימה בשער. סגירה לא טובה של הוד השרון בהגבהה לרחבה אפשרה לסאמח מרעב לכבוש בנגיחה מקרוב לאחר ששתי דקות קודם לכן פספס את הכדור בראש בהזדמנות נהדרת.

 

בסיום, 1:2 להוד השרון, שמתחילה כבר לחשוב על הפלייאוף העליון ותיאבק בעיקר על מיקום, בעוד כפר קאסם כבר מתחילה לתכנן את העונה הבאה.

 

נועם שוהם, מוביל את הוד השרון למקום בפלייאוף. (ארז נעמן) 

 

יניב דוד, עוזר מאמן רמת השרון, אמר בסיום: "ניצחנו במשחק חשוב וקריטי עבורינו בדרך להשגת המטרה שהצבנו וזה להיות בפלייאוף העליון. אני גאה בשחקנים ששיחקו כדורגל יפה לעין בשילוב של לחימה על כל כדור. אנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא למשחק מול מרמורק".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד השרון אני מצדיע לכם על העונה הזו (אלי 23-03-2015, 07:55)
  2. למה לא לקחנו את נועם שוהם למאמן (יפואי 23-03-2015, 08:22)
  3. כי אין לכם מושג (ליפואי 23-03-2015, 09:59)
  4. ל 2 כי מחפשים מאמנים חלשים עם שם. ממש טיפשות (ל 2 23-03-2015, 10:17)
    לוקחים מאמן חלש שיש לו רק שם וניסיון במקום לתת למאמן צעיר מוכשר מלא מוטיבציה. על טעיות משלמים ביוקר. שוהם מאמן מצויין ומוכיח את זה כבר שנה שנייה.
  5. מה חשבתם שסרותקין יעשה? (כאסם 23-03-2015, 11:02)
    מכל הדיבורים שלו והקשקושים אין שום דבר.נגד קרית מלאכי יצאנו בנס.למה פתאום אף אחד מהנוער לא משחק?הקבוצה סיחקה מצוין והיה צריך להמשיך ולא להחליף מאמן זה לא תמיד עוזר וגם לתת לראני להמדיך לאמן יחד אם איסמאיל בשביל מה להביא את חיים
  6. למרות שניצחנו כפר קאסם אחלה קבוצה ואחלה אוהדים (הוד השרון 23-03-2015, 11:42)
    כפר קאסם קבוצה הכי טובה בחלק התחתון של הטבלה יש שם שחקנים טובים והמון אוהדים. כפר קאסם לא ירדו ליגה מורשה וקרית מלאכי יורדות.