קרב תחתית על 6 נק'

הערב, ייפגשו מורשה רמת השרון ושיכון המזרח למשחק מסקרן. שתי הקבוצות רוצות את הנק', על מנת להתרחק מעט מהתחתית אך המשימה לכך לא פשוטה כלל

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-03-2015
  • 13:09

אין ספק שמחזורי הסיום בליגה א' דרום השנה, יהיו מותחים מתמיד. מהמקום ה-16 עד ה-10, כולם יכולות להסתבך במאבקים בתחתית הטבלה אשר השנה יעלו על המצופה. הערב בשעה 20:00 יעלו על כר הדשא בגרודנמן שתי קבוצות מוכשרות לפחות לפי סגל השחקנים, אשר שתי הקבוצות לא מצליחות לייצר רצף של ניצחונות ובעיקר נוטות למשחקים לא יציבים. לצד "משחקי הצגה" בעיקר עם הרבה לחימה על המגרש, מגיעים גם הפסדים כואבים ומאכזבים אשר הביאו את מורשה ושיכון המזרח למצב הנוכחי של העונה.

 

ברור לכולם שמורשה רמת השרון, צריכה כרגע הרבה יותר את הנקודות משיכון המזרח. חניכיו של גל אדיר, יעלו על המגרש במטרה לתת את הכל ואולי לקחת 3 נק', שיורידו את מכבי יפו למקום ה-14 קרוב קרוב לקו האדום. מנגד, שיכון המזרח רוצה לסיים את העונה בבטחה מבלי להסתבך בקרבות התחתית, וללכת כבר עוד משחק שניים לחוף הים ולפתוח את עונת הרחצה, אך מאמן הקבוצה, עופר טלספפה, יודע שקל זה לא יהיה: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק. אין ספק ששתי הקבוצות צריכות את הנקודות ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד, מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי".

 

טלספפה ואדיר, שני המאמנים באים במטרה לנצח (צילום: ארז נעמן)

 

מורשה רמת השרון מגיעה לאחר קרב התחתית המאכזב מול הפועל אזור, שם השיגה רק נקודה והשאירה את עצמה עמוק עמוק בקלחת התחתית. הפעם, מורשה רוצה לקחת את 3 הנק' ואולי להתחיל ולהבטיח את הישארות הקבוצה בליגה כבר מהמשחק הנוכחי מול שיכון המזרח. מאמנה של מורשה רמת השרון, גל אדיר: "אנחנו מתכוננים לשיכון המזרח כמו לפני כל משחק. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות ובאים לנצח את המשחק".

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות