המשולש שובר קלישאות: "העיקר שלוש נקודות, כל משחק גמר גביע"

הציטוט בכותרת הוא הקלישאה הכי שחוקה בספר אבל מסתבר שקלישאות לא כל-כך רחוקות מהמציאות, המשולש מביא לכם את הציטוטים של קבוצות הצמרת של ליגה א' צפון.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 23-03-2015
  • 15:15

אז כמה פעמים יצא לכם לשמוע שאומרים "העיקר שלוש נקודות, כל משחק זה גמר גביע"?

 

שימו לב למקבץ תגובות מהמחזור האחרון,

 

בצד הקטמוני שמוליך את הליגה, דיברנו עם יהודה חוטה, "היה משחק קשה נגד יריבה שנאבקת על החיים שלה, גם במצב של 3:1 הם לא נשברו וחזרו למשחק, לשמחתי הראנו אופי בדקות האחרונות ויצאנו עם שלוש נקודות מאוד חשובות. נישארו חמישה משחקים, כל משחק זה גמר גביע בפני עצמו, הכל תלוי בנו. נעבור משחק משחק ואני מאמין שנעמוד במשימה שלנו".

לחוצים מהיריבות?

 

"לא, אין לנו סיבה להיות לחוצים מהיריבות שלנו למרות שגם נשר וגם הרצליה עושות עונה מדהימה, אנחנו תלויים בעצמנו וצריכים להסתכל רק על עצמנו ועל המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

 

דירנו גם עם אוהד סיידוף שאמר דברים דומים, "היה משחק עיקש נגד קבוצה טובה ומאומנת, הראינו הרבה אופי ונחישות מעכשיו ועד סוף העונה וכל משחק קשה, נצטרך להמשיך ולהילחם".

 

ומיד אחריהם, דולקת הרצליה עם נקודה פחות, השבוע הרצליה ניצחה בעיקר בזכות חן ראובן וזה מה שהיה לו להגיד, "פתחתנו את המשחק לא טוב, ספגנו גול ואז התחלנו לשחק את המשחק שלנו, שיחקנו מול קבוצה מצויינת במגרש ביתי קשה, שעומדת טוב על המגרש, אני שמח שעבזרתי לקבוצה לנצח. עשינו כקבוצה את מה שאנחנו צריכים וזה לחזור עם שלוש נקודות, בשבילנו כל משחק עכשיו זה גמר גביע".

 

גיבור הניצחון של הרצליה, חן ראובן. (צילום: ט.ר. צילום)

 

צמוד צמוד להרצליה, יושבת קבוצה שלא הרבה האמינו שתגיע למאבקי העליה במצב כל-כך טוב, הרבה בזכות ברוך סער שאמר לאחר הניצחון הדחוק על אסי גלבוע את הדברים הבאים, "עברנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, מחצית ראשונה בינונית, מחצית שניה טובה מאוד שלנו. הגענו לעוד 3-4 מצבים מצויינים שהיינו חייבים לנצל אבל שלוש הנקודות הן החשובות מכל. אנחנו כבר עם הפנים למשחק נגד הפועל חדרה".

 

מסתבר שלא משנה איפה אתה משחק, אם זה במוליכה, או בקבוצות שמאיימות על מעמדה, אם זה בירושלים, נשר או בהרצליה וגם לא משנה כמה ניסיון יש לך ואם אתה מאמן או שחקן, התחושות - דומות. כל המעורבים יודעים שכל הפסד של אחת הקבוצות, כל מעידה בשלבים הקריטיים האלה, עלולה לסיים את המירוץ של המועדון אל עבר הליגה הלאומית.

ברוך סער. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה מצפה לנו בשבוע הבא?

 

עירוני נשר תארח את חדרה, שבזמן האחרון התייצבה מעט, אבל מול הרצליה חזרה לשחק כדורגל בינוני ומטה. אם חדרה תשחק כפי ששיחקה במשחקים טרם הרצליה, יש סיכוי לא רע שנראה את נשר מאבדת גובה.

 

בהרצליה, תתארח מג'דל כרום שעשתה חיים מאוד קשים לקטמון בשבוע שעבר, מי אמר שיש משחקים פשוטים? קבוצה אחת נאבקת על חייה בליגה א', השניה נאבקת על עליה מפתיעה לליגה לאומית.

 

ובמשחק השלישי אנחנו לא צופים הפתעות, קטמון תארח קבוצה שלא שייכת לליגה א' ובספק אם היא תחזיק מעמד בליגה ג', אום אל פאחם, המהמרים הכי פרועים לא יעזו להמר על כל תוצאה מלבד ניצחון לקטמון, שתחכה לנפילות של יריבותיה כדי לפתוח פער בצמרת.

 

המאבק המשולש ממשיך. (צילום: רמי גרידיש, מאור אלקסלסי וט.ר. צילום)

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קטמון יותר חזקים מנטלית ולכן תעלה (שחקן בליגה 23-03-2015, 17:25)
  2. יש לכם דש מטבריה יא חלשים (לקטמון 23-03-2015, 20:54)
  3. נגיע לפלייאוף נעלה (בית שאן 23-03-2015, 20:55)
  4. אם לא נעלה זה בושה (מוני הקטמוני 23-03-2015, 21:48)
  5. יש לנו סגל הכי חזק מהשלושה (הרצליה זה הפועל! 23-03-2015, 21:49)
  6. דניאל ברק חתיך (עדי 24-03-2015, 06:07)