אוהד רון מארח את ארז ירימי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 26

אוהד רון מארח והפעם את ארז ירימי, אחד החלוצים הגדולים שהיו בליגות הנמוכות ונחשב למלך השערים בכל הזמנים של מכבי שעריים. ארז חושב ששעריים ואשקלון ינצחו. בתחתית יפו ואזור לא ינצחו. ולדעתו מורשה תצטרף למלאכי וירדו ליגה. אבל מי ינצח השבוע? שווה לראות את התחזית של ירימי...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-03-2015
  • 17:52

ארז ירימי, אחד החלוצים הגדולים בליגות הנמוכות, מלך השערים של מכבי שעריים בכל הזמנים. שחקן שהעלה ליגה את מכבי שעריים, נס ציונה, מקסים לוד, מכבי יפו, צפרירים חולון ובאר יעקב וכיום מתעסק בנדל"ן. ירימי שמכיר טוב את הליגות נמוכות בכלל ואת ליגה א' בפרט, ירימי חושב שליגה א' השנה: "להוציא את אשקלון זאת ליגה מעניינת מאד, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. גם מכבי שעריים תפסה תאוצה וחיברה כמה ניצחונות ברציפות. וללא אשקלון, שעריים יכלה לעשות עונה חלומית כשהשמיים יכלו להיות הגבול בשבילה"

 

אוהד רון מארח את ארז ירימי (צילום: איתמר מורז)

 

מי לדעתך יגיעו לפלייאוף? "הסטטוס קוו ישמר, שעריים, הוד השרון, כפ"ס ומרמורק"

 

מה אתה חושב על התחתית הבוערת? "קרית מלאכי ירדו. וכל שאר הקבוצות יכולות לרדת ממקום 11 כולל כפר קאסם שבמאבקי התחתית. לדעתי מורשה תצטרף למלאכי ואזור למבחנים"

 

מילה על יפו, קבוצתך לשעבר: "אני מקווה מאד שישארו בליגה. אני מחזיק להם אצבעות"

 

 

מ.ס. כפר קאסם-מכבי ב"ש, יום חמישי, לוד, 17:00

מכבי ב"ש מפתיעה את כולם כשמצליחה לנצח קבוצות מהחלק העליון של הטבלה כמו בית"ר כפ"ס. כפר קאסם התייצבה ומציגה יכולת טובה על המגרש, אבל קצת חוסר מזל מונע ממנה להיצמד לצמרת. כנראה שכפר קאסם צריכה לסיים את העונה ולהמשיך לבנות קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה. יחד עם זאת, היא חייבת לנצח את ב"ש כי אם לא הקבוצות יחליפו מקומות...מקווה לניצחון של כפר קאסם אבל הימור שלי: תיקו.

ארז ירימי: כפר קאסם ינצחו. לכפר קאסם יש סגל איכותי מאד שכולל את רפי סגל, גיא אבן, דור אלקבץ ולא ברור לי איך הם נקלעו למקום הזה שהם נמצאים בו. סירוטקין חתום לעונה הבאה ויש להם יומרות להיאבק על כרטיס העלייה. לכן לדעתי מגיע להם והם יעשו הכל כדי להישאר בליגה ולנצח את ב"ש.

 

אוהדי שעריים כבר מחכים וחולמים על הפלייאוף, האם שיכון המזרח תנצל את המצב ותפתיע? (צילום: איתמר מורז)

 

מ.ס. שיכון המזרח-מכבי שעריים, יום שישי, שכון המזרח, 14:00

שיכון נראית לאחרונה כמו אכזבת הסיבוב השני. שעריים לעומתה היתה רוצה לפתוח את העונה בסיבוב השני כי לפי קצב צבירת הנקודות בסיבוב השני שלה היא היתה מסיימת ראשונה. שיכון הפסידה למורשה ועוד הפסד אחד היא תתחיל להגיע למקום שיורדים ממנו ליגה. שעריים בהכנות לפלייאוף. הימור שלי: הפתעה, שיכון מנצחים.

ארז ירימי: שיכון המזרח ראיתי שהם צריכים יותר הנקודות וראיתי ניצחון שלהם על מרמורק. אבל לדעתי המשחק יותר קרוב לתיקו. אבל בגלל שאני אוהד שעריים אני מקווה ורוצה שהם ינצחו. למרות שהשיכון צריכים יותר את הנקודות.

 

 

הפועל אזור-הפועל אשקלון, שישי, אזור, 14:00

אזור בבית במגרשה הקשה חייבת לקחת נקודות. אשקלון בכל מגרש בכל שעה הם הרבה יותר טובים מאזור. ניצחון ואשקלון חוגגים אליפות רשמית. הפסד והם יחגגו בבית שבוע הבא ואולי זה עדיף להם. מגרש קשה ולא טוב באזור יכול לעשות את העבודה לאזור, אבל צריך גם מזל- דבר שאזור לוקה בו העונה. הימור שלי: אשקלון בקלות.

ארז ירמי: אשקלון תנצח. אני חושב שהם ירצו לנצח ולעלות באופן רישמי. אזור מנגד קצת מקרטעת ולכן אשקלון ינצחו. ראיתי את אשקלון בכמה משחקים והתרשמתי מאד משי רביבו. הוא מתעלה מעל כולם, למרות הסגל המצוין של אשקלון הוא נראה הכי טוב.

 
אשקלון תרצה לחגוג כבר מחר את עלייתה באופן רישמי, מאידך אזור תלחם על חייה בליגה (צילום: רמי גרידיש)
 

הפועל מחנה יהודה-מכבי קרית מלאכי, שישי, מחנה יהודה, 14:30

חבל לי על קרית מלאכי אבל אני מקווה מאד לראות אותם שוב בקרוב חזרה בליגה א'. מחנה יהודה בעונה נפלאה מבחינתה וחולמת על הפלייאוף ואם ינצחו את מלאכי הם אולי גם יגיעו לשם. מלאכי צריכים את ירידת הליגה כדי להסיק מסקנות ולחזור חזקים ומאורגנים ניהולית הרבה יותר. הימור שלי: מחנה יהודה ינצחו.

ארז ירמי: מחנה יהודה ינצחו. שרון מרציאנו מאמן את מחנה יהודה. שרון מאמן מהטובים בליגה. במחנה משחק אלירן מגול שמכונה "גונגי", אני מאמין שבגללם הם ינצחו ואלירן מגול יכבוש את אחד השערים.  

 

בית"ר כפ"ס-מורשה רמת השרון, שישי, כפ"ס, 14:30

אכזבת הסיבוב השני פוגשת את אולי הפתעת הסיבוב שני מרמת השרון. כפ"ס אם תמשיך ביכולת שלה, לא תגיע לפלייאוף כי הם לא נראים טוב ולא מנצחים כבר מספר משחקים. מורשה זאת קבוצה של "פייטרים" יודעים שהם צריכים להילחם על הנקודות ולשאוף לשלוש. כפ"ס ידועה כמחלקת נקודות קלות העונה ושווה להם לנסות. הימור שלי: תיקו.

ארז ירמי: כפ"ס ינצחו. לא מכיר את שתי הקבוצות האלה. ראיתי את כפ"ס בתקופת חיים סירוטיקן הם היו קבוצה טובה, עכשיו עם מאמן חדש על הקווים הם נראים פחות טוב. מנגד מורשה קבוצת תחתית שצריכה את הנקודות אבל כנראה שהם יחפשו אותם במקום אחר.

 
עופר בכר פוגש את האקסית, כפ"ס רוצה להבטיח מקום בפלייאוף ומורשה רוצה להבטיח עונה נוספת בליגה (צילום: איתמר מורז)
 

נס ציונה-מכבי עמישב פ"ת, שישי, נס ציונה, 15:00

שתי קבוצות טובות עם מאמנים צעירים ומבטיחים. שתי הקבוצות חולמות פלייאוף אבל לא באמת מאמינות שמגיע להן ביחס להשקעה ולסגל השחקנים שיש להן. נס ציונה צריכה ויכולה לנצח את עמישב ולהתקרב עוד צעד לפלייאוף. הימור שלי: נס ציונה תנצח.

ארז ירמי: נס ציונה תנצח. עמישב שבוע שעבר ניצחו את יפו, את נס ציונה ראיתי בכמה משחקים ויש להם שחקנים מאד איכותיים כמו ניסים אסייג סהר לוי, ברק ורד, שחקנים מאד מוכשרים שנראה לי שלא הביאו את כל מה שיש להם עד עכשיו. יש להם סיכוי לפלייאוף ואני חושב שהם ינצחו את עמישב.

 

מכבי יפו-הפועל כפר שלם, שישי, שכונת התקווה, 15:00

יפו לא תרד! יפו לא תרד! לא מאמין ולא רוצה להאמין שיהיו דברים לא קשרים במשחק. מבחינה מקצועית יש כמה שחקנים בכפר שלם שהיו שמחים לגמול ליפו על שיחרורם המפתיע או אי רצון להחזיר אותם ליפו ולכן הם ילחמו יתר על המידה. יפו למרות המאמן הדי מנותק מהליגה לדעתי, יתעלו על עצמם וינצחו את כפר שלם. הימור שלי: ניצחון ליפו.

ארז ירמי: למרות הרצון והאהבה שלי ליפו אני מאמין שכפר שלם ינצחו. הם נראו לי תמיד כקבוצה קשה עוד מהתקופה שאני שיחקתי בליגה א', היה קשה לנצח אותם. יפו בתקופה לא טובה, יש להם כמה משחקים רצופים ללא ניצחון והם לא מצליחים להרים את עצמם. כל המסביב וכל הלחץ לא עוזר להם שם ואפילו משפיע לרעה. 

 
עומרי אטיה, ביקש מאוהדי קבוצתו לחזור ולתמוך בקבוצה. האם שחקני מרמורק יצליחו לגרום לאוהדיהם נחת ולהגיע לפלייאוף? (צילום: רפי נחמיאס)
 

הפועל מרמורק-הפועל הוד השרון, שישי, מרמורק, 15:00

במרמורק לא שקט זה כבר לא סוד. הוד השרון הקבוצה אולי עם השקט הכי גדול בליגה א'. שתי קבוצות שמאומנות ע"י מאמנים מצויינים. מרמורק בבית יכולה וצריכה לנצח את הוד השרון. הוד השרון חייבת לנצח את מרמורק אם היא רוצה פלייאוף. לדעתי מרמורק ינצחו.

ארז ירמי: שתי קבוצות פלייאוף. המשחק במרמורק וזה יתרון למרמורק. ראיתי את הוד השרון כמה משחקים, רואים שהקבוצה מאומנת טוב, רואים את הטביעת העין של נועם שוהם בקבוצה. הוא בחור רציני, אני מכיר אותו עוד בתקופה ששיחקתי איתו. הוא יסודי ביותר ורואים את זה על קבוצתו. מרמורק בבית ומרמורק קבוצה קשה אני מאמין שיסתיים ללא הכרעה.

 

 

מילה לסיום: "שיהיה בהצלחה לכולם וחג שמח לכל עם ישראל"

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם תמיד אומרים שסירוטקין קוסם.... ("לקוסם" 26-03-2015, 18:06)
    אם התוצאה תישאר כמו שהיא עכשיו - ב"ש מובילה - הוא באמת קוסם...העלים את כפר קאסם לליגה ב' חחחחח
  2. תגיעו לעודד (רצון 26-03-2015, 19:03)
    המרמורקים לא נוטשים
  3. באמת קוסם תמשיכו לבלוע את הכובע (יואב 26-03-2015, 19:13)
    קוסם קוסם מאמן ענק ל1כנראה אתה לא מעודכן כפר קאסם ניצחו3-1 סירוטקין אתה תתותח הליגה הזאת קטנה עלייך נשמה
  4. פששש באמת כוסם חחחחח (ל1 26-03-2015, 20:06)
  5. מלחמה (מאיר 26-03-2015, 20:21)
    שעריים באש ובמים
  6. לא מגיע כל עוד האפס הזה נשאר (מרמורק 26-03-2015, 20:25)
  7. לא יפה לדבר למס 1 כך (ל3 26-03-2015, 21:08)
    אומרים ל1 בתאבון ואז הכובע ואז חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  8. למה כפר קאסם שיחקו אתמול,חובה על כל משחקי התחתית שיהיו באותה השעה (בושה להתאחדות העיקר שולחים ויצמן יער 27-03-2015, 11:10)
  9. יפו איך לא בפיגור,נראה לי שזו החותמת האחרונה בליגה א,כמה עצוב. ( עדכון חי...1-0 לכפר שלם 27-03-2015, 15:30)
  10. יפו תלכו כולם הביתה בושה של מאמן ושחקנים (0-2 לכפר שלם 27-03-2015, 16:27)