אוהדי קטמון - סיבה לדאגה?

אוהדי קטמון מנסים בכוח למצוא אתגר במשחק הקרוב נגד אום אל פאחם, אנחנו כאן בגולר התגייסנו לעזרתם כדי להציג להם כמה משחקי קצוות מפתיעים במיוחד

  • על ידי: מורן קלפר
  • 26-03-2015
  • 14:42

אוהדי קטמון מדברים לקראת המשחק ומבקשים מהתקשורת ומהאוהדים האחרים עצמם, לא לראות את המשחק נגד אום אל פאחם כניצחון ודאי. למרות מצבה העגום של אום אל פאחם, הם מסבירים שזאת קבוצה שכבר עשתה בעיות לקטמון לא פעם אחת ובמשחק אחד הכל אפשרי ועליהם להילחם בשאננות.

 

בכתבה זו ננסה לעזור לאוהדי קטמון שרוצים להכניס אחרים לפורפורציה, שכבר קרו מקרים שהאלופה (ככל הנראה) הגיעה למשחק מול נועלת הטבלה ונפלה מפלה גדולה. שתי דוגמאות מליגת העל בעבר:

 

בעונת 1999/2000 במחזור ה26, עירוני ראשון לציון הייתה מועמדת ודאית לירידת ליגה, עם סך הכל 26 נקודות בקופה, ולאחר שחטפה רביעיות ממכבי תל אביב, אשדוד ובית"ר ירושלים, שביעיה ממכבי חיפה ושלישיה מהפועל תל אביב. אז הגיעה הקבוצה מעיר היין והפתיעה את הפועל תל אביב (שבסוף העונה לקחה דאבל היסטורי), טועמה הצליח רק לצמק את התוצאה, 2:1 בסוף אותו משחק. למזלם של הפועל תל אביב, חיפה הפסידה לבית"ר ירושלים רק יומיים לאחר מכן ולכן ההפסד לא הצליח להזיק לקבוצה האדומה מתל אביב.

 

חלפו שנתיים והיריבה של הפועל תל אביב מאותה עונה, מכבי חיפה הוליכה היא את הליגה ואירחה למשחק ביתי קליל את נועלת הטבלה מקריית גת. הקבוצה שעשתה את כל הדרך מהדרום לקריית אליעזר חשבה שתיתקל בקבוצה הטובה בארץ אך הופתעה ואף הפתיעה.

 

זה החל בדקה העשירית עם שער מ43 מטר של בלם קריית גת, עופר אלקובי שהתכוון להגביה וכבש עקב חוסר עירנות של דודו אוואט. חמש דקות נוספות לאחר מכן, עוד השמטה של אוואט הובילה ל2:0, מיקי עטיה היה חתום על השער. ניר חזות כבש את שני השערים הנוספים והשאיר את כל הארץ מופתעת, 4:0 וניצחון ענק של נועלת הטבלה על מי שהייתה אלופה בעונה הקודמת ותהיה האלופה בסוף אותה עונה.

 

אדם מזרחי חוגג נגד הרצליה, יחגוג גם נגד אום אל פאחם? (צילום: רמי גרידיש)

 

מה אפשר ללמוד מכך לקראת המשחק הקרוב? תלוי עד כמה אתם אופטימיים. אם אוהד סיידוף לא יתפוס יום רע וישמיט כמו שגדולים ממנו (אוואט) השמיטו, יהיה לאום אל פאחם מאוד קשה לכבוש נגד קטמון, אבל הרבה יותר קשה יהיה להם לא לספוג.

 

המצב יכול להסתבך רק אם קטמון לא תסיים את המשחק במחצית הראשונה ותגיע לחוצה למחצית השניה, אז כמו כל קבוצה שהיא פייבוריטית, היתרון יוכל לשחק כנגדה. בכל מקרה, למרות תרחישי האימה שהפסימיים באוהדי קטמון יכולים לראות, קשה להאמין שבאמת נראה הפתעה במשחק הקרוב, שכן אום אל פאחם באמת שוברת שיאים שליליים העונה.

 

 

אסף נמני, לא מזלזל ביריבה.(צילום: רמי גרידיש)

אז מה ההימור שלנו? הסיכוי שההישג שאום אל פאחם תגיע אליו הוא לסיים את העונה עם 0 נקודות  גדול יותר מהסיכוי שהיא תפתיע בטדי, אבל בכדורגל, כבר ראינו באמת הכל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קטמון תנצח 12:0 אל תהיו חיים בסרט (שפוי 26-03-2015, 16:58)
  2. אסור להיות שאננים ! (קטמוני 26-03-2015, 17:27)
  3. טעית... (ל 1 26-03-2015, 22:28)
    13:0
  4. קטמון תנצח 13:0. אני שם על זה את כל כספי (קטמון 27-03-2015, 09:29)