הישורת האחרונה של ליגה ב'

המשחק המסקרן של היום, יפגיש את כפר קאסם מול בקעת הירדן שכבר הבטיחה את העליה, קרית אונו עדיין לא ויתרה על מקום בפלייאוף העליון. כמו כן, שחזור של משחק הפלייאוף, מודיעין נגד רהט וחגיגה של נתיבות על בני רעננה

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-04-2015
  • 10:20

משחקי ליגה ב' אשר נדחו עקב מזג האוויר אשר פקד את ארצנו, יחלו היום עם לא מעט משחקים מרתקים ודרמות לא קטנות בכלל במאבק על מקום בפלייאוף העליון ועל הקרבות כנגד ירידת ליגה. קל זה לא יהיה לאף אחד, אך בהחלט המחזורים האחרונים יהיו מרתקים בצמרת הטבלה ובעיקר בתחתית. ונעבור למשחקים:

 

ליגה ב' דרום א'

 

הפועל רמת ישראל - טירה

משחק על הבריחה מהפלייאוף התחתון. הבלם האחורי  של טירה מוני פדילה, הורחק ולא ישחק נגד רמת ישראל. הבלם השני, שנמצא בכושר אולי הכי טוב בקבוצתו, שירן קינן, בספק למשחק בגלל אי עמידה בחוזה מולו (לפי מקורות שהגיעו אלינו), מעבר לכך, משה עמר, ניר דדון ודיאב חמדאן מספיק טובים כדי לנצח כל קבוצה אך ללא צמד הבלמים שלה יהיה לה קשה וזאת ההזדמנות הגדולה של רמת ישראל לנצח בבית ולברוח מהתחתית הבוערת. רמת ישראל תנצח. 

 

הפועל כפר קאסם שועאע- הפועל בקעת הירדן

העולה החדשה לליגה ב' מכפר קאסם, הציגה עונה מצויינת תחת הדרכתו של אילן אטלי. בכפר קאסם בנו קבוצה טובה ורק חבל שלא הביאו את אילן מתחילת העונה. בקעת הירדן עלתה ליגה בשבוע שעבר ולא חשוב לה המשחק. כפר קאסם בבית ירצו לנצח כדי לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. ניצחון לכפר קאסם.

 

 

אילן אטלי, בנה קבוצה מצויינת בכפר קאסם. (צילום: יניב גונן)

 

עירוני כפר יונה- הפועל קרית אונו

כפר יונה החליטו העונה להתבסס על שחקני בית צעירים בעיקר וצמד המאמנים ירון טימור את גלעד עייש שעושים עונה יפה. מנגד, קרית אונו מבחינתי היא הלוזרית הגדולה של העונה. ואולי השנתיים האחרונות. קבוצה שרצה בסיבוב הראשון במקום הראשון או השני צמוד צמוד למובילה, מתחזקת בכפיר מלול ושי כחלון מהחלוצים הכי טובים בליגה, ומה קורה? הקבוצה לא מתפקדת. אולי מישהו שם לא יודע לעמוד בלחץ של הצלחה? ועדיף לבוא עם צעירים ללא יומרות. או שהגיע הזמן שקרית אונו יביאו מאמן עם נסיון מוכח. כפר יונה רוצה פלייאוף ולכן ינצחו.

 

כפיר מלול, מהחלוצים הטובים בליגה. לא מפעלים אותו, ולא מנצלים את היכולת הגבוהה שלו. (פזי שינדלר)

 

צפרירים חולון - בני יפו

צפרירים חולון תחת הדרכתו של לירן חלובה עושה עונה יפה מאד. קבוצה צעירה ללא תקציב גדול, שנמצאת בחלק העליון של הטבלה. מנגד, בני יפו רוצים פלייאוף ויהיו חייבים לנצח את חולון כדי להגיע לשם. משחק על כל הקופה, שיסתיים ללא שערים . תיקו.

 

ליגה ב דרום ב

 

עירוני מודיעין- רהט

עוד עונה של דורון ממן במודיעין ועוד עונה שהוא מאכזב ולא עולה ליגה. אומנם הקבוצה בצמרת אבל מקום כמו מודיעין, עם מתקנים יפים, מקצועיים ותקציב אולי הכי גדול בליגה, חייבת להיות בליגה גבוהה יותר. דורון ממן מיצה שם ולהערכה שלי הם ירעננו את השורות לקראת העונה הבאה. רהט מתמודדת נגד הירידה, והיא קבוצה חזקה מאד אך בעיקר בבית שלה. לא רואה את רהט מוציאה נקודה ממודיעין. רהט זה עיר של כדורגל ואני מקווה שלקראת העונה הבאה הם ישקיעו ויתמודדו על העליה.

 

דורון ממן, לא יהיה על הקווים כנראה בעונה הבאה של מודיעין. (אביחי חיים)

 

מעלה אדומים- אילת

ברוכה השבה אילת לליגה א'. איזה כייף לחזור לנסוע לאילת בסופ"ש, יש כמה קבוצות בליגה א' שהיו מוותרות על התענוג. לעיר כמו אילת מגיעה קבוצה לפחות בליגה א. מנגד, מעלה אדומים אומנם נלחמים על הפלייאוף ויש להם קבוצה טובה מאד ובטח מול אילת ירצו להוכיח את עצמם. אני לא חושב שאילת ינצחו, כדי לשמור את החגיגות לשבוע הבא בבית. ניצחון למעלה אדומים.

 

אילת, עלתה ליגה. האם תחגוג בחוץ? (יח"צ)

 

בני יצאלאל רחובות- א.ס. חולון

שתי הקבוצות מפתיעות אותי ואולי שתיהן הפתעת העונה. משפחת אלייב מרשימה אותי מאד, כבשה יחדיו מעל 30 שערים והם שווים ליגה בכירה יותר. אלון זבולון עוזר להם מאחור ויש לחולון קבוצה מצויינת. שנה הבאה נראה אותם במחוז השני. רחובות מנגד, הפתעת העונה. הרבה בזכות המאמן שלהם שעושה יש מאין עדי לוי. מאמן בכיר שמוביל את הקבוצה אל עבר הפלייאוף העליון. בשער, יש לרחובות את השוער הטוב בליגה אוהב אהרון. ולכן אני חושב שהם ינצחו.  

 

מ.כ בני רעננה- מכבי עירוני נתיבות

רעננה אומנם מזמן כבר ירדה ליגה, אך מציגה רוח ספורטיבית ולא מאבדת צלם אנוש. נתיבות ממקומת כעת במקום ה-שני בטבלה, ראש בראש מול מודיעין במאבק על הביתיות בפלייאוף העליון. אין ספק שכחילה ירצה לעלות לליגה א' ולהחזיר את נתיבות למקום הראוי לה, אך זו לא תהיה דרך קלה לפחות במשחקי הפלייאוף. על המגרש, נתיבות תנצח בקלילות 2 סולו!. 

 

שיהיה בהצלחה לכולם

הוסף תגובה
תגובות
  1. צריך מאמן מליגה א (קרית אונו 14-04-2015, 12:10)
  2. ולהשאיר את אודי בנוער (קרית אונו 14-04-2015, 12:10)
  3. אכזבה דורון (מודיעין 14-04-2015, 13:13)
  4. רעננה לא ירדה עדיין. היא תשחק בפלייאוף (פרימו ציון 3 14-04-2015, 14:10)