אוהד רון מארח את איתן שלום: תחזית ליגה א' דרום מחזור 28

אוהד רון מארח את איתן שלום, חבר מועצת עיריית ראשון לציון. שלום שחקן העבר והסמל של ראשון, חושב שקבוצות התחתית כמו אזור ויפו ינצחו מכיוון שהן נלחמות על החיים שלהן. ומה לגבי הצמרת והמאבק על מקום בפלייאוף? כנסו לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2015
  • 19:58

השבוע החלטתי לארח את איתן שלום, חבר מועצת העיר ראשון לציון ומי שמשמש כיו"ר קבוצת הכדורגל של ראשון לציון. שלום למי שלא מכיר, היה מעל ל-20 שנים שחקן פעיל בהפועל ראשון לציון בנס ציונה, נחלת יהודה, שיכון המזרח, שעריים. כמו כן, היה מאמן ראשון לציון, בית"ר שמשון ת"א, נחלת יהודה ועוד. איתן שלום מכיר ואוהד הקבוצה של ראשון, ומציין שהוא לא רק אוהד של הפועל אלא של כל הקבוצות בראשון.

 

שלום חושב על ליגה א': "בשנים האחרונות זו ליגה קשה מאד, ליגה צמודה מאד, מזכירה מאוד את הליגה הלאומית, למעט העונה שאשקלון עלתה עם תקציב ענק. הליגה קשה, מאוד צמודה ושוויוניות, כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה". לשאלתנו, מי לדעתו יגיעו לפלייאוף הוא אומר: "שעריים, מרמורק, בית"ר כפ"ס ומחנה יהודה, אולי נס ציונה תשתלב אבל במקום מרמורק ולא במקום מחנה יהודה".

 

אוהד רון ואיתן שלום. איתן יו"ר הפועל ראשון לציון וחבר מועצת העיר בראשון, מכיר היטב את ליגה א'. (צילום: עודד חסין)

 

הפועל כפר שלם-הפועל אזור, שישי, שכונת התקווה, 12:15

אוהד רון: כפר שלם נלחמת על מקום בפלייאוף, אבל תחסר את הבלם המצוין איתן אהרון והקשר יובל אשכנזי. עדי בוייטר צפוי לקחת חלק במשחק למרות כל הדיבורים על חסרונו. אזור חייבת את הנקודות כדי להישאר בליגה, מנגד כפר שלם כבר הוכיחה שהיא בתקופה מצויינת ומנצחת כל מה שבא מולה. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

איתן שלום: כפר שלם נלחמים על הפלייאוף העליון, אזור נלחמת על החיים שלהם בליגה. כמו שאומרים הכפר נלחמים על הקצפת ואזור על הלחם. הלחם מנצח מי שצריך לאכול אוכל. אני אלך עם אזור. 

 

הפועל אזור, תעשה צעד נוסף להישארות מול כפר שלם? (מני בן ארי)

 

בית"ר כפ"ס-מכבי שעריים, כ"ס לויטה, 15:00

אוהד רון: כפ"ס נמצאת בתקופה טובה. החתימה את מאמנה עופר בכר לעונה הבאה, מה שמראה על כיוון ודרך בקבוצה. השחקנים ירצו להוכיח שמקומם בכפ"ס גם בעונה הבאה. שעריים כבר מזמן הבטיחה את המקום השני, וירצו לנצח בכדי להמשיך ולהוכיח שהם הכי טובים בליגה אחרי אשקלון. הימור שלי: כפ"ס תנצח.

איתן שלום: למרות ששיחקתי במכבי שעריים, עושה רושם שהם הגיעו לפלייאוף בעוד שכפ"ס נלחמת על המיקום בפלייאוף. ולכן כפ"ס ילחמו וינצחו. שעריים קבוצה טובה אך ישמרו כוחות לפלייאוף. 

 

שעריים תשמור כוחות לפלייאוף? (איתמר מורז)

 

מכבי עמישב פ"ת - מ.ס. שכון המזרח, סיריקן, 15:00

אוהד רון: השחקנים בעמישב לא מקבלים כסף כבר הרבה זמן ולא בטוח שכל השחקנים יופיעו למשחק. השיכון חייבים לנצח ולהבטיח את ההישארות כבר השבוע. הימור שלי: שיכון המזרח תנצח.

איתן שלום: גדלתי בשיכון המזרח ושיחקתי שם. השיכון חייבים את הנקודות הרבה יותר מעמישב. בעמישב יש קצת בעיות כלכליות ולכן זה ישפיע והנקודות יחזרו לראשון רבתי.

 

אוהד בוזגלו, מגיע למשחק ללא הכנה אופטימלית של עמישב. (אנס אבודעבס)

 

נס ציונה-מכבי קרית מלאכי, נס ציונה, 15:00

אוהד רון: שי מאור עושה פלאים בנס ציונה, ונמצא רק נקודה מהפלייאוף. מלאכי ירדו ליגה בצער רב, אך אני מעריך מאד את שחקני מלאכי ומקווה שיחזרו במהרה לליגה אבל את הנקודות הם ישאירו בנס ציונה. הימור שלי: נס ציונה תנצח.

איתן שלום: קרית מלאכי למרות שנאבקה בצורה מעוררת כבוד לאחר שהורידו להם נקודות ירדה לליגה ב'. נס ציונה נלחמת על המקום החמישי והיא תנצח.

 

מכבי יפו-הפועל הוד השרון, שכונת התקווה, 15:00

אוהד רון: אני מאד מקווה שמכבי יפו תישאר בליגה ותנצח את הוד השרון. בפועל, אני לא מאמין שהם יכולים לנצח את הקבוצה החזקה מהשרון. יפו, ליבי ליבי איתם אך את הנקודות הם ישאירו להוד השרון. הימור שלי: הוד השרון ינצחו.

איתן שלום: למרות שהוד השרון נלחמים על מקום בפלייאוף. יפו צריכים את הנקודות הרבה יותר מהוד השרון. ומי שצריך ילחם יותר וינצח.

 

מכבי יפו, תנצח את הוד השרון? (ארז נעמן)

 

הפועל מחנה יהודה-מכבי ב"ש, מחנה יהודה, 15:00

אוהד רון: מחנה יהודה קרובים מתמיד לעשות עונה חלומית ולהגיע לפלייאוף. מי היה מאמין בתחילת העונה שהם יגיעו למצב כזה, ועל כך מגיע כל הכבוד לשרון מרציאנו ולקברניטי הקבוצה. מכבי ב"ש שחייבת את הניצחון כדי להישאר בליגה, ילחמו וירצו, אך צריך גם יכולת כדי להישאר בליגה וזה לא נראה לי שיש להם. הימור שלי: מחנה יהודה תנצח.

איתן שלום: סנטימנטים למאמן של מחנה יהודה, שרון מרציאנו, ולמרות שמכבי ב"ש צריכה את הנקודות, הנקודת ישארו עם מחנה. יש להם סיכוי טוב להגיע לפלייאוף וזה תלוי רק בהם.

 

הפועל מרמורק-מ.ס. כפר קאסם, מרמורק, 15:00

אוהד רון: מה מרמורק רוצים? להגיע לפלייאוף או לא? אני לא הבנתי, אבל יש במרמורק חבורת שחקנים ספורטאים ומגיע להם כל הכבוד. חבל שאחרים שסובבים את המועדון חושבים איך לחסוך כסף על חשבון העפלה לפלייאוף המכובד. כפר קאסם יבואו להציג משחק טוב וטיפוסי מרגל לרגל. מרמורק בבית ינצחו? כן אם הם ירצו בכך. הימור שלי: תיקו.

איתן שלום: משחק קשה מאד. כפר קאסם קבוצה שעובדת קשה ויש להם פוטנציאל גדול. המיקום שלהם בטבלה לא משקף את הפוטנציאל העצום שיש בקבוצה, ובנוסף הם צריכים את הנקודות כדי לברוח סופית מהתחתית. מנגד, אם הייתי יודע מה הרצון של מרמורק זה היה טוב. זה לא ממש ברור מה הם רוצים. אם מרמורק תנצח הם יהיו בפלייאוף אבל אני לא יודע עד כמה והאם הם באמת מעוניינים בכך. לדעתי תהיה פה "הפתעה" וכפר קאסם ינצחו. 

 

מה עדני רוצה, פלייאוף או לא? (ארז נעמן)

 

הפועל מורשה-הפועל אשקלון, רמת השרון, 15:00

אוהד רון: מורשה בבית יכולה לנצח כל קבוצה או לפחות לא להפסיד, גם לא לאשקלון. אשקלון שכבר עלתה ליגה תרצה להוכיח שהיא הקבוצה הכי טובה והכי ספורטיבית בליגה. אני לא רואה שום סיכוי שמורשה תוציא נקודה מול האריות מאשקלון. הימור שלי: אשקלון ינצחו.

איתן שלום: המשחק תלוי באשקלון. אשקלון קבוצה של ספורטאים והם לא ירצו להפסיד. המשחק במורשה ואני אלך עם התחתית. מורשה תנצח.

 

מילה לסיום: "מאחל שיהיו משחקים ספורטיביים בלי מלחמות, שיכבדו את מה שיש והכי חשוב שכולם יהנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתן שלום- יהודי בן בן יהודי לב רחום. (מאיר 16-04-2015, 20:37)
    מהמר על כל קבוצות התחתית. אני אוהב אנשים עם לב כזה
  2. תודה על הפירגון גולר (המחנה 16-04-2015, 22:07)
    ויאללה מחנה מלחמה
  3. הוא וסולרסקי השולטים הבילתי נגמרים בראשון לציון (שמרי לוי 16-04-2015, 23:22)
  4. מלחמה (מאיר 16-04-2015, 23:27)
    שעריים באש ובמים
  5. ראשוןאל.תמכור את הקבוצה (ראשון 17-04-2015, 00:48)
  6. יא מרמורק אוהב אתך בכל מצב (מרמורקי 17-04-2015, 16:19)
  7. זה לא מה עדני רוצה (אוהד שרוף אש 17-04-2015, 18:18)
    מרמורק שלנו לכל אלה שחושבים אחרת אולי זמנית לא אבל אנחנו יותר חזקים ובעלי כוח רב יותר מהרודן הקטן האהבה שלנו לקבוצה שווה הרבה יותר מתאוות הבצע שלו אנחנו הבאנו את הניצחון את זה ביחד עם שחקנים שהיו צמאים לאהבה של קהל תומך
  8. רואים שאתה מבין (לאיתן 17-04-2015, 21:59)
  9. רואים שאתה מבין בכדורגל (לאיתן 17-04-2015, 22:00)