בני סימנטוב בתגובה חריפה: "נסתום לכל הקשקשנים את הפיות"

בלם קרית אתא משיב אש נגד כל המלעיזים שמטילים דופי ברוח הספורטיביות של קבוצתו: "חוסר ספורטיביות? זה רחוק מאיתנו. יש פה שחקנים שהשם שלהם הולך לפניהם. בחודש האחרון שיחקנו בלי התקפה בגלל מכת פציעות. התשובה שלנו למלעיזים תהיה בזה שאנחנו נהיה בפלייאף העליון"

  • על ידי: אורי דוד
  • 17-04-2015
  • 08:24

אחרי ששחקנים ומאמנים בליגה א' התלוננו על חוסר ספורטיביות מצד קרית אתא, שלדעתם איבדה עניין בליגה והורידה בתקופה האחרונה את הרגל מהדוושה, כעת מגיעה התגובה של אנשי קרית אתא.

 

הבלם הוותיק של הקבוצה, בני סימנטוב, לא נותר אדיש למתקפה על קבוצתו והחליט להשיב מלחמה כנגד כל המקטרים: "בתקופה האחרונה הגיעו אליי כמה טלפונים משחקנים ששאלו אותי 'מה אתם נותנים משחקים?'. האמת, זה מאוד פוגע ומעליב, כי אני נמצא המון שנים בכדורגל ויש איתי כאן בקבוצה עוד הרבה שחקנים וותיקים ומוערכים שהשם שלהם הולך לפניהם. בושה שמכפישים את שמנו לשווא".

 

בני סימנטוב תוקף: "בושה שמכפישים את שמנו לשווא". (לילך וייס)

 

בני סימנטוב, שידוע כטיפוס ישיר ואמיתי שלא שומר דברים בבטן, ממשיך ומוסיף: "אם היינו מרגישים שיש פה איזה שחקן שהוריד חלילה את הרגל מהדוושה בכוונה זה היה הסוף שלו. חלק מהשחקנים פה יש להם מענקי פלייאוף וזה ברור שילחמו על הפרנסה שלהם. ביום שישי הקרוב אנחנו נלך להתאבד על המגרש. הטענות האלה שאנחנו לא מתאמצים מספיק הן לא פחות ממגוחכות. אנשים לא באמת יודעים מה קורה אצלנו בקבוצה. אנחנו מחכים למשחקים בימי שישי בקוצר רוח. השאיפה שלנו הייתה ונשארה להיות בפלייאוף העליון. ככה שחוסר ספורטיביות או חוסר התאמצות, אלה דברים שרחוקים מאוד מאיתנו. אני מבטיח לך שדווקא במאני טיים של העונה אנחנו ניתן הכל על המגרש ונסתום את הפה לכל המקטרים והקשקשנים שמטילים בנו דופי. יש פה הרבה שחקנים מוכרים שעשו הרבה בכדורגל וילחמו עד הסוף. התשובה שלנו תהיה בזה שאנחנו נהיה בפלייאף העליון. ואז אני רוצה לראות מה יגידו אותם מקטרים למיניהם שמכפישים אותנו לשווא".  

 

ובכל זאת, הבלם גם מודע לירידה החדה שחלה בתקופה האחרונה ביכולת הקבוצה ויש לו הסבר מספק: "לדעתי, יש לכך כמה סיבות. קודם כל, בתקופה האחרונה סבלנו ממכת פציעות מאוד רצינית. אור שליזינגר ויקי ויצמן נפצעו וגמרו את העונה בשלב מוקדם של העונה. בהמשך הגיעה הפציעה של מאור ג'נח ואחרי זה גם הפציעה של אבו-רוקון. למעשה בתקופה האחרונה נשארנו בלי התקפה, וזה לא פשוט לתפקד ככה. סיבה נוספת, שאולי גרמה לסוג של ירידת מתח היא העובדה שרוב השחקנים כאן חתמו בתחילת העונה על 35 נקודות, ובגלל שעשינו עונה טובה אז כבר לפני חודשיים הגענו לכמות הזו. קרית אתא זה אחד המועדונים הכי מסודרים בליגה, ויש כאן הרבה שחקנים טובים ואיכותיים. עד לא מזמן כולם פיתחו ציפיות גבוהות, אבל למען הכנות אין פה קבוצה לעלייה. לטובת מי שהספיק לשכוח, בשלוש השנים האחרונות קרית אתא בקושי שרדה בליגה והשנה, כמעט עם אותו תקציב, אנחנו נמצאים במקום שמוביל לפלייאוף העליון".  

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אתא תהיה בפלייאוף וכולם יאכלו תכובע (ערן 17-04-2015, 10:50)
  2. בני סימנטוב מתגעגים אליך במגדל העמק (אושרי 17-04-2015, 12:52)
  3. סימנטוב (בית שאני 18-04-2015, 11:38)
    סימנטוב יזקן פרוש פרוש ותהיה בטוח בזה שהקבוצה שלך לא תהיה בפליאוף
  4. קרית אתא קבוצה פח (מכיר לליגה 19-04-2015, 01:24)
    קרית אתא יכולה להיות רק בחלומות בפלייאוף העליון קבוצה חלשה עם תקציב גדול לליגה א בושה נכשלתם בגדול יאללה כולם הביתה.