להתראות בפלייאוף: בית-שאן בעננים, נשר מאוכזבת

ביציעים: 1,500 אוהדים בית-שאנים סיפקו תפאורה מרגשת שלא הייתה מביישת את ליגה העל. על המגרש: בית-שאן, שהייתה פחות טובה במשחק, ניפצה לעירוני נשר את חלום העלייה באופן רשמי אחרי ניצחון ביתי 0:1. הקבוצה של מוריס אוזן מגיעה למאני-טיים במומנטום נפלא. ומה עם נשר? מדובר בקבוצה סופר-איכותית שיהיה לה הרבה מה להציע בפלייאוף

  • על ידי: אורי דוד
  • 24-04-2015
  • 19:37

מפגש הצמרת המרתק בין הפועל בית שאן לעירוני נשר, שעמד במוקד המחזור ה-29 בליגה א' צפון, הסתיים היום (ו') עם ניצחון 0:1 דחוק של המקומיים, שעשו צעד משמעותי לעבר הבטחת מקומם בפלייאוף העליון. מנגד, עירוני נשר, שהייתה עדיפה במשחק וגם שלטה בו כמעט לכל אורכו, נכשלה במבחן התוצאה ואפסו סיכוייה לסיים במקום הראשון.  

 

עוד לפני שניגש לדבר על המשחק, ראוי לחלק שפע של מחמאות על הקהל הבית-שאני שהגיע היום בהמוניו. למעלה מ-1,500 אוהדים ססגוניים, רובם ילדים ובני נוער, גדשו את היציעים וסיפקו תפאורה מרגשת שלא הייתה מביישת את ליגת העל.

 

אוהדי בית שאן. הקהל הטוב בליגה. (אביב עובדיה)

 

הפועל בית-שאן, שלא הפסידה 16 משחקים רצוף, פתחה בסערה וכבר בדקה ה-6 היא עלתה ליתרון. התקפת מעבר של המקומיים תפסה את נשר לא מוכנה בהגנה, ובסיומה אבי מלכה בישל ברחבה לשלומי מראד המוכשר, שלא התבלבל מול גד עמוס וקבע 0:1 לזכות המקומיים.

 

שחקני נשר. יש להם הרבה מה להציע בפלייאוף. (אביב עובדיה)

 

אחרי הגול הפועל בית שאן נסוגה לאחורה והותירה את השליטה במרכז השדה לאורחים מנשר. אורן עידו האנרגטי וגל אלקנתי, שהיה אחד המצטיינים במשחק, הובילו את האורחים למספר הזדמנויות קורצות שלא הניבו שערים.

 

עם פתיחת המחצית השנייה ברוך סער ביצע שני חילופים במטרה לחזק את ההתקפה. הוא הוציא את אמיר אלעלי ותום פאר ובמקומם הכניס את ברק דניאל ואביאל גבאי, שהוסיפו עוד קצת מחץ לחלק הקדמי של נשר. המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של האורחים. חניכיו של ברוך סער, שהיו חייבים ניצחון בשביל לשמור לעצמם סיכוי כלשהו במאבק העלייה, שכבו על השער של בית שאן.

 

הקבוצה של מוריס אוזן, שמאוד רצתה לשמור על היתרון, התבססה בעיקר על התקפות מתפרצות של אבי מלכה, שנקלע ליום חלש מאוד. ברבע השעה האחרונה הלחץ של נשר הלך וגבר, כשגם שחקני ההגנה, כמו יוני אוחיון וטרס שולקובסקי, תמכו בהתקפה. בתוך תוספת הזמן (6 דקות) ברק דניאל וגל אלקנתי (שחקן מעל הליגה הזו) מצאו את עצמם במצבים קורצים, אבל השוער המקומי יורי סרקולסקי היה שם, פעם אחרי פעם, בכדי לשמור על הניצחון של קבוצתו-בדרך לחגיגות אדירות ביציעים.  

 

השוער יורי סרקולסקי הציל את בית שאן. (אביב עובדיה)

 

למי שהספיק לשכוח, הקבוצה של מוריס אוזן נעלה את הסיבוב הראשון עם 18 נקודות בלבד, ובינתיים בסיבוב השני, למרות שעדיין חסר לה עוד משחק מול מגדל העמק, היא צברה לא פחות מ-32 נקודות. ניצחון בשבוע הבא מול מגדל העמק, או אפילו תיקו, יבטיח לה סופית את המקום בפלייאוף העליון.

 

שחקני בית שאן, השיגו ניצחון גדול. (אביב עובדיה)

 

הפועל בית שאן מגיעה במומנטום נפלא למאני-טיים של העונה ומאחוריה קהל אוהדים אדיר שאין שני לו בליגה, ולא בכדי קבוצת הפלייאוף מקוות להימנע ממפגש מולה. בצד השני, עירוני נשר אומנם הפסידה היום ברגע האמת, אבל אם להסתמך על הסגל האיכותי שלה וכמובן גם על היכולת הנהדרת שהיא הציגה לאורך כל העונה, הרי שיש לקבוצה של ברוך סער הרבה מה להציע במאבקי פלייאוף, הן מול קבוצות הדרום והן מול נציגה מהלאומית אם וכאשר היא תגיע לשם.

 

מוריס אוזן ואבי דנן. שאפו על הסיבוב השני. (אביב עובדיה)

 

שחקני בית שאן חוגגים עם האוהדים. (אביב עובדיה)

 

הפועל בית שאן: יורי סרקולסקי; שניר שטרית, עבדאללה קדח, דניאל יצחק, בר איבגי, תום דנן, עדי אלישע, גיא רפאלי, שלומי מראד, עידן שפשה, אבי מלכה.  

 

עירוני נשר:גד עמוס; טרס שולקובסקי, יוני אוחיון, תום פאר, בר קרסנר, שגיא גידיץ, עבד מורג'אן, שלומי בן עשור, אורן עידו, גל אלקנתי, אמיר אלעלי.  

הוסף תגובה
תגובות
  1. תאור נכון ומדויק של המשחק כל הכבוד אביב (חיים ג' 24-04-2015, 20:08)
    מצטיין המשחק הוא ללא ספק יורי שוער בית שאן שהיה פשוט מדהים .
  2. כל הכבוד לבית שאן (גם אני מקטמון 24-04-2015, 22:22)
    גברים !! בהצלחה בפלליאוף
  3. בית שאן לא מה שחשבתי (אריק 25-04-2015, 08:39)
    התגוננה מתחילת המשחק בנס לא ספגה חמישיה
  4. המאני טיים של מוריס אוזן ניסיון של פליאוף (אסף 25-04-2015, 10:39)
  5. בית שאן שיחקו בונקר (מאיר מנשר 25-04-2015, 11:26)
    לבית שאן יש מזל שלא קיבלו חמישיה אפסים ששחקן בונקר תבואו לנשר תקבלו 5 וגם תקבלו מכות ימנייק י מוכרי משחקים
  6. עשיתם לנו את המוות... אבל יצאתם גברים כבוד לבית שאן (קטמון 25-04-2015, 15:03)
  7. כנסו (בית שאני 25-04-2015, 15:04)
    ח'ברה בונקר לא בונקר הפסדתם!! נבוא אליכם ניתן עוד אחת ונשחק עוד בונקר!! ומכות אתם תקבלו לא אנחנו.
  8. בונקר (כחול עולה 25-04-2015, 20:26)
    ככה זה שמקבלים גול דקה 7 מן הסתם הלחץ יהיה עלינו משחק הבא אתם תראו מזה הנעת כדור ומזה מתפרצת שלא מביישת ליגת העל