כרמיאל מבטיחה הישארות, אולגה מסתבכת במאבקי הפלייאוף

כרמיאל פגשה את אולגה והביסה אותה במשחק שקבע - כרמיאל נשארת לעוד עונה בליגה א, מנגד באולגה שחולמים על מקום בפלייאוף מבינים שחייבים ניצחון על חדרה בדרבי

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 25-04-2015
  • 09:46

אם כרמיאל תפגוש את אולגה כל שבוע, היא תהפוך בסוף לקבוצת צמרת. כרמיאל ניצחה אמש (שישי) 3:0 מרשים והפכה לקבוצה השניה בליגה שמנצחת את אולגה גם בחוץ וגם בבית, הקבוצה הראשונה שעשתה זאת אגב, היא קטמון. חבל שהתצוגה באה כל-כך מאוחר כי בהחלט יש בקבוצה הזו הרבה כדורגל.

 

לאחר ההפסד של הקבוצה של אילוז, מאבקה לפלייאוף העליון מסתבך והוא יוכרע רק במחזור האחרון, כשבית שאן ניצלה את המעידה של אולגה ובניצחון מפתיע הצליחה לגבור על נשר ולעקוף את אולגה בדרך למקום השלישי. גבעת אולגה חייבת לנצח בשבוע הבא בדרבי כדי שחלום הפלייאוף לא יתפוגג, אך היכולת מהמשחק האחרון לא מעודדת, המון החמצות, משחק נרפה והגנה שהפכה מאחת הטובות בליגה להגנה מאוד לא יציבה. הלחץ עושה את שלו? נדע במחזור האחרון.

 

אחד האחראים הבלעדיים על מסע ההישרדות המדהים של כרמיאל הוא ללא ספק הכישרון הגדול שלה חן ידען שגם כבש שער נהדר, בכרמיאל עשו הכל על מנת להכשיר את הכוכב שלהם לקראת משחקי ההכרעה, לאחר שהאחרון עבר מתיחה קשה בבירכו, בקבוצה ידעו שבלעדיו הסיכויים לירידה גדלים.

 

חן ידען.

 

לא לקח הרבה זמן לכרמיאל לעלות ליתרון, כדור קרן הוגבה לרחבה עד לראשו של סהר דהן שנגח למשקוף, על הכדור החוזר עט אילן סוויסה שהרשית מקרוב 1:0 למקומיים. יש לציין שתנאי המגרש היו גרועים ביותר. גבעת אולגה שלטה יותר בכדור ואף הספיקה להחמיץ שתי הזדמנויות טובות של גומה ושל שריקי שעלה מהספסל והחטיא המון מקרוב.

 

בדקה ה56 הגיע השער היפה במשחק, חן ידען טס למתפרצת, עבר בדרך לא פחות מארבעה שחקני גבעת אולגה וסיים נהדר בפינה הרחוקה של אריאל טליאס, 2:0 גדול לביתיים. גבעת אולגה נראתה חסרה אונים, כרמיאל צפת בדרך לעונה נוספת בליגה א' כבר התחילה לחגוג ואת החגיגה סיימה עם שער נוסף, בדקה ה70 כשכארם שיבל, אחרי בישול הדר של סהר דהן, נגח מקרוב וקבע 3:0 משכנע לכרמיאל. לאחר עונה קשה ומוטרת עצבים, היא נשארת בליגה.

 

שחקני כרמיאל חוגגים.

 

במחזור האחרון כרמיאל תפגוש את נהריה, לה סיכויים קלושים להגיע למבחנים אם תנצח את כרמיאל בביתה. גבעת אולגה כאמור, תתכונן היטב לדרבי הגדול של העיר חדרה, שיערך בגבעת אולגה ויקבע סופית לאן מועדות פניה של גבעת אולגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה וחרפה להפסיד ללוזרים מכרמיאל פעמיים (אולגה המיוחמת 25-04-2015, 10:14)
    לא מגיע לנו פלייאוף חד וחלק
  2. הסהר העולה (כרמיאלי אוהד 25-04-2015, 17:47)
    הכתב שכח את סהר דהן הברומטר של הקבוצה שעשה כל העןלה על רוחו במגרש
  3. חן ידען סיים חוזה חייבים להשאיר אותו (חיים 26-04-2015, 05:25)