הגבלוע וחדרה נפרדו בתיקו ספורטיבי

הרבה אנשים דיברו על המשחק של הגלבוע וחדרה כמשחק שיכול להיות קורבן לחוסר ספורטיביות אך חניכיהם של רון קלר ואייל עמר הראו שהכדורגל מעל הכל, הגלבוע עדיין חייבת ניצחון במשחק הבא

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 25-04-2015
  • 12:59

בניגוד למשחק בשבוע שעבר, אתמול (שישי) חדרה הגיעה ללא חששות למשחק נגד אסי גלבוע ואילו אסי גלבוע היתה חייבת נצחון על מנת להמשיך ולשמור על סיכוי להישאר בליגה ולהימנע ממשחקי ההישרדות .

 

צפו בתקציר המשחק בסוף הכתבה

 

הרבה דיבורים היו לקראת המשחק הזה, לאחר שבאמצע השבוע, לכאורה, נפגש יו"ר הפועל חדרה יואב קובי עם מאמן אסי גלבוע, אייל עמר,  לשיחה בת שעתיים בדיוק בזמן בו התנהל אימון הפועל חדרה במגרש. היו כאלה כבר שדיברו על חוסר ספורטיביות אך שני הצדדים הוכיחו ספורטיביות על הדשא ואייל עמר כמעט הצליח במשימה, להיות המושיע של הגלבוע ולהשאיר אותה בליגה כבר במחזור אחד לפנ הסוף, אך הקבוצה שלו איבדה את היתרון בדקות האחרונות.

 

שחקני חדרה חוגגים. (צילום: ט.ר. צילום)

 

פתיחת המשחק לוותה בגישושים הדדיים, כשגלבוע לא מראה שהיא לחוצה וחייבת לנצח אלא שיחקה באופן רגוע, כל זאת עד לדקה ה15,שבה הוכשל שחקן גלבוע פעמיים ברציפות על ידי שוער חדרה ומיד כשקם , פעם נוספת על ידי משה כחלון בתוך הרחבה וזאת לאחר הרחקת כדור גרועה של נמרוד כהן. השופט שרק בעיטת עונשין מאחד עשר מטרים אותה תירגמה אסי ליתרון 1:0 ,המשחק המשיך להיות מנומנם כשאסי נותנת את הטון בשדה, כל זאת עד לדקה ה42 שבה קיבל יוני שגיב כדור מצוין ברחבה אך בעט חלש והשוער הדף. בדקה ה52 עולה גלבוע ליתרון של 2:,0 לאחר הכשלה, שוב של משה כחלון על סף הרחבה ואת כדור העונשין ביצעה אסי ללא דופי, לפינת שערו השמאלית של נמרוד כהן שהצליח רק לדחוק את הכדור לרשתו הוא.

 

ואסי שמואל עם הכדור. (צילום: ט.ר. צילום)

 

חדרה ביצעה חילוף והכניסה את עירון כהן במקום יוני שגיב שהיה חלש במשחק ואת שמואל וואסי במקום סהר דנן שהיה מבולבל מאוד. החילופים הכניסו התלהבות וחדרה החלה לתקוף את שער אסי שמצידה נסוגה לשערה כדי להגן על היתרון. בדקה 62, כדור עלה מאגף ימין, נגיחה אחת של אבבה ועוד נגיחה ממטר של אילון אלימלך לשער החשוף והתוצאה היא 2:1.

 

עומרי אלמקייס מהגלבוע חוגג. (צילום: ט.ר. צילום)

 

חדרה המשיכה לתקוף ובדקה ה84,דימיטרי אלייב שנכנס כמה דקות קודם לכן והחליף את אמיר טמניו שנפצע, הגביה כדור נפלא היישר אל מצחו של ואסי שמואל שנגח נהדר פנימה אל פינת השער.

חדרה יכלה להגדיל את התוצאה בדקה ה90 אך סהר אזולאי שקיבל כדור ארוך היישר מההגנה, יעקב סלומון המצוין והמסור, מצא את עצמו מול השוער ומול שחקן הגנה אחד בלבד אך העדיף לבעוט מחוץ לרחבה כדור שנעצר על ידי השוער והותיר את אלייב מתוסכל בצד שמאל,כשהיה יכול להשאיר אותו לבד מול השוער ולהביא למהפך בתוצאה

 

בסיום 2:2 בין שתי הקבוצות, אסי תהיה חייבת לנצח בשבוע הבא את מג'דל כרום על מנת לשרוד בליגה,ואילו חדרה יצאה עם מחמאות על משחק ספורטיבי.

 

 

 

חגיגות הגלבוע.  (צילום: ט.ר. צילום)

 

מלחמה ספורטיבית במשחק. (צילום: ט.ר. צילום)

 

 

אייל עמר שעשה עבודה טובה עם הגלבו, שווחח איתנו לאחר המשחק, "הובלנו 2:0 והמשחק היה כבר בידיים שלנו, חבל על החוסר ריכוז וחוסר עירנות בדקות האחרונות שהחזירו את חדרה למשחק. מאכזב מאוד מבחינתי וחבל במיוחד שמובילים בהפרש שני שערים, בכל מקרה גם אם היינו מנצחים אנחנו צריכים לנצחגם בשבוע הבא".

 

צפו בתקציר המשחק (באדיבות אבי שקדי)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איל-עמר כנס (חדרתי 25-04-2015, 14:30)
    צריך לדייק אם היית מנצח גם בהפסד למגדל קרום היית במיבחנים כעת אם אתה לא מנצח גלבוע בליגה ב בכל אופן מאחל הצלחה לנילבוע והשיארות בליגה
  2. שווה בדיקה (לבדוק 25-04-2015, 14:36)
    לפי המתואר בכתבה אז בהחלט שווה לבדוק את הבלם כחלון שהכשיל פעמיים בשני הגולים ואולי אפילו את השוער, זה ברור שכאשר עושים משהו מסריח "נוגעים" בשחקני ההגנה ולא בכל הקבוצה
  3. אסי גלבוע תישאר (מושבניק 25-04-2015, 19:53)
  4. חדרה לחקירה על הניצחון נגד דליה בשבוע שעבר !!! מכור בדוק !!! (ויצמן יער 25-04-2015, 21:28)