הרצליה סיימה בתיקו מול מעלות. אסולין : הראש בפלייאוף

עוד משחק לגארבג' טיים לא סיפק כדורגל גדול, הראש של הפועל הרצליה בפלייאוף, במשחק הבא יעלו עם הרכב משני? לפי אסולין יכול מאוד להיות שכן

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 26-04-2015
  • 08:57

הפועל הרצליה בהחלט לא מרשימה במשחקים האחרונים, הקבוצה שתשחק בפלייאוף המבחנים לעליה לליגה לאומית, כבר ויתרה למעשה על להוכיח את עצמה מעבר לכך ולהילחם על המשחקים שנותרו העונה.

 

ביום שישי האחרון, התארחו חניכיו של אסולין אצל מכבי סקציה מעלות ואפשר להגיד שסיימו את העונה הסדירה עם מעט טעם רע כשנקלעו לפיגור מוקדם משער של אילן טל בדקה ה58. רק שער של פאדי זיאדה, עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה92 הציל את הקבוצה מאיבוד נקודות קריטי.

 

זה ללא ספק היה סוג של משחק גארבג' טיים, אבל נקווה לראות לפחות במחזור האחרון תצוגה טובה יותר של כדורגל. בינתיים, בהרצליה מתכוננים ושמים דגש על ההכנות למשחקי הפלייאווף כמובן.

 

תומר אסולין. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

תומר אסולין גם הוא לא אהב את ההופעה של קבוצתו ואמר לאחר המשחק, "כל מילה מיותרת, זה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה, כנראה שהראש והלב כבר בפלייאוף, ניתן לחבר'ה לנוח ונרענן את השורות על מנת להגיע מוכנים לפלייאוף. ניתן לכמה חברה הזדמנות בשבוע הבא ואולי נרוויח שחקן או שניים רעננים כדי שיפרעו את השטרות בפלייאוף".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד למעלות על הספורטיביות (קטמוני 26-04-2015, 12:38)