מגדל העמק: "אם המשטרה לא תאשר את המגרש-נשקול לא להופיע"

אחרי שהמשטרה הוציאה צו סגירה למגרש לקראת המשחק הטעון בשישי מול הפועל בית שאן, במגדל העמק מנסים להפעיל לחצים בכדי לשנות את הגזרה. גורם במגדל העמק: "בבית שאן עושים הכל בכדי שהמשחק לא יהיה אצלנו. גם אם נצטרך לארח בלי קהל עדיין המשחק יהיה במגדל העמק". גורם בבית שאן הגיב בגיחוך: "לא מענייננו להתעסק בנושאים אלה. שהם ישברו את הראש מול המשטרה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 26-04-2015
  • 14:45

המלחמה על הבית: אחרי שהמשטרה הוציאה היום צו סגירה למגרש במגדל העמק לקראת המשחק הטעון בשישי מול הפועל בית שאן, כפי שפורסם לראשונה הבוקר ב'גולר', כעת במועדון מנסים להפעיל מכבש לחצים, כולל  באמצעותו של ראש העיר אלי ברדה, בכדי לשנות את הגזרה.

אנשי מגדל העמק, ששמעו לראשונה על החלטת המשטרה אחרי כתבה שפורסמה כאן הבוקר, נשמעו בהלם. החל משעות הבוקר המוקדמות מנסים במועדון להציג כל טיעון אפשרי בכדי לשכנע את המשטרה לשנות את דעתה בעניין.    

"אם צור שלום יכולה לארח את קטמון אז למה שאנחנו לא נארח את בית שאן אצלנו בבית", אמר במגדל העמק בזעם, "מדובר במשחק קריטי עבורנו ואנחנו לא נוותר על הבית שלנו בשום אופן. זוהי דרישה לא צודקת וגם לא ספורטיבית, שעלולה לפגוע בנו. אם המשטרה תחייב אותנו להעביר את המשחק-אנחנו נשקול לא להופיע למשחק. אנחנו נעשה את כל המאמצים האפשריים בכדי שהמשחק יהיה במגדל העמק וננסה להפעיל לחצים בכל כיוון אפשרי. בעבר התקיימו פה משחקים מרכזיים ואין סיבה שגם הפעם זה לא יקרה".

 

המשטרה. האם היא תאשר את המגרש במגדל העמק? צילום: אביב עובדיה

 

גורמים אחרים במגדל העמק האשימו דווקא את היריבה מבית-שאן, שלטענתם מנסה להפעיל לחצים מאחורי הקלעים בכדי להעתיק את המשחק למגרש אחר. "בבית שאן עושים הכל בכדי שהמשחק לא יתקיים במגדל העמק. עדיף שהם ירדו מהעץ כי המשחק יהיה במגדל העמק גם אם נצטרך שהוא יתקיים ללא קהל. שום דבר לא יעזור להם", אמר גורם בקבוצה.

גורם בהפועל בית שאן הגיב בגיחוך: "לא מענייננו להתעסק בנושאים אלה. שהם ישברו את הראש מול המשטרה. איפה שיגידו לנו לבוא לשחק אנחנו נבוא בשמחה".

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סך הכול מחזירים לכם (בית שאני 26-04-2015, 14:59)
    על מה שעשיתם עם אום אל פאחם שבגללם השחקנים שלכם משחקים גם זה לא ספורטיבי בואו נראה אם אתם כאלה ספורטיבים תוציאו אותם בחוץ הבלם שלנו יעדר בגלל צהובים ושלכם ישחקו איתם
  2. הפועל בית שאן טבריה (ברוך 26-04-2015, 16:08)
    קבוצה עם שחקן בית בודד חחח לכו תעשו חמוצים אלק הפועל בית שאן תתכוננו לקבל בראש ביום שישי