אוהד רון מארח את מאיר הדדי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 30

מחזור 30 ואחרון בליגה א' הגיע, מחזור מלא בהכרעות. והשבוע התארח מאיר הדדי יו"ר מורשה שחושב שכל קבוצות התחתית ינצחו ומכבי יפו תגיע לפלייאוף נגד הירידה. שווה לראות את התחזית המלאה של המשחקים...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-04-2015
  • 16:42

השבוע אירחתי את מאיר הדדי, יו"ר מורשה רמת השרון. רמת השרון שעושה עונה מדהימה מבחינתה וכנראה תישאר בליגה למרות שכולם כולל אותי, הימרנו עליה כיורדת בטוחה. הדדי חושב שליגה א: "ליגה שיוויונית מאד למעט שתי הקבוצות שעריים ואשקלון שהן ברמה מעל הליגה. וכל קבוצה יכולה לנצח את השניה. לדעתי נס ציונה תגיע לפלייאוף. מכבי יפו תסיים את העונה במבחנים וכמובן שתישאר בליגה לאחר המבחנים. כי אני חושב שמכבי יפו חשובה מאד לליגה, הם מוסיפים הרבה צבע ועניין"

 

אוהד רון מארח את יו"ר מורשה, מאיר הדדי. (צילום: איתמר מורז)

 

מכבי שעריים-מכבי עמישב פ"ת, יום חמישי, שעריים, 16:00

משחק שהוקדם ליום חמישי. משחק שלא קובע כלום ועדיף שיסתיים כמה שיותר טוב וללא אירועים מיוחדים לשתי הקבוצות. שאפו לשתי הקבוצות שהגיעו טרם המשחק האחרון למטרות שהציבו לעצמן טרום העונה. שעריים פלייאוף ועמישב נשארו בליגה כבר בסיבוב הראשון. הימור שלי: שעריים ינצחו.

מאיר הדדי: שעריים ינצחו. שאפו גדול לאוהד בוזגלו שמצליח להביא את שחקניו למשחק לאור המצב הכלכלי הקשה שלהם. שעריים קבוצה מצויינת ומאומנת היטב. עושים עונה גדולה ובע"ה יעלו ליגה דרך הפלייאוף כי מגיע להם. 

 

 

מכבי יפו-מ.ס. כפר קאסם, שישי, שכונת התקווה, 15:30

כמה דובר על המשחק הזה. יפו עושים נכון שמכבדים את סוהייב פריג' לפני המשחק, זה ללא ספק מחווה יפה. אני מאמין שמעבר להוקרת הכבוד ביפו רוצים להראות לכפר קאסם כמה אנשי יפו מכבדים אותם ואולי כפר קאסם יכבדו גם אותם בשלוש נקודות...על הנייר כפר קאסם הרבה יותר טובה מיפו וצפויה לנצח בקלות, אך על המגרש, יפו צריכים את הנקודות ועם הקהל הגדול שלהם שידחוף אותם אל עבר הניצחון. הימור שלי, אם כפר קאסם רוצים הם מנצחים את יפו. בפועל אני מאמין שיפו ינצחו.

מאיר הדדי: גם אני שומע את כל השמועות מסביב למשחק, אבל אני מתקשה להאמין, אני מכיר את האנשים מכפר קאסם שהם אנשים עם כבוד והם ישארו ספורטיבים עד סוף העונה. אולם כמו שאני יודע תמיד, מי שרוצה יותר מנצח. לדעתי יפו ינצחו אך למרות הכל יהיו במבחנים שבסופם יפו תישאר בליגה ללא בעיות מיוחדות.

 

מכבי יפו, תישאר בליגה? (אביחי חיים)

 

הפועל אזור-הפועל הוד השרון, שישי, אזור, 15:30

אזור עשו ניצחון של ווינרים על קרית מלאכי שבוע שעבר. ניצחון שכנראה ישאיר אותם בליגה. הוד השרון ללא שוערה המורחק לא נראים טוב במשחקים האחרונים ולמרות ההצהרות של מאמן הוד השרון שהם באים לנצח, אני לא חושב שהם מסוגלים. הימור שלי: ניצחון של אזור.

מאיר הדדי: שאפו ענק לנועם שוהם על מה שעשה שם העונה בתור עונה ראשונה בליגה א'. אזור קבוצה מצויינת עם סגל שחקנים מעולה ולא ברור לי עד עכשיו איך הם הגיעו למצב הזה. אבל יום שישי הם ינצחו ויתחילו לתכנן את העונה הבאה בליגה א'.

 

אזור, תחגוג הישארות? (מני בן ארי)

 

הפועל מורשה-הפועל כפר שלם, שישי, רמת השרון, 15:30

מורשה צריכה נקודה כדי להישאר בליגה. כפר שלם שיחקה בשבועות האחרונים מול כל קבוצות התחתית ולדעתי שיחקו ספורטיבי ומכובד ביותר. ניצחון על יפו, תיקו עם אזור ורק הפסד לשיכון המזרח. הלוואי עלינו כל שנה שקבוצה תשחק בספורטיביות שכזאת. השבוע מול מורשה הם ימשיכו לתת לשחקנים הצעירים במה לקראת העונה הבאה. למורשה ובעיקר לגל אדיר, מאמן הקבוצה, מגיע שאפו אחד ענק. ומי זוכר שבתחילת העונה כולם סימנו אותה כולל אותי כיורדת הבטוחה. הימור שלי: ניצחון למורשה.

מאיר הדדי: אני רק חושב על המשחק הזה ויש לי פרפרים בבטן. הכפר כבר סיימו את העונה הנפלאה שהם עושים ואנחנו משכנו את זה עד למחזור האחרון ולדקה ה-90. אני לא רוצה לפתוח פה אבל בע"ה נוציא תיקו ונישאר בליגה.

 

בית"ר כפ"ס-הפועל אשקלון, שישי, כפ"ס לויטה, 15:30

בסיבוב הראשון המפגש הזה היה בין שתי קבוצות צמרת שרוצות לעלות. בפועל רק קבוצה אחת השקיעה מעל כולן ועלתה די בקלות. אשקלון כבר עלתה ליגה וללא נשמה אי אפשר לנצח משחק כזה. מנגד כפ"ס רוצה לנצח, גם לגמול לאשקלון וגם לסיים במקום השלישי כדי לארח את המשחק הראשון בפלייאוף. הימור שלי: כפ"ס ינצחו.

מאיר הדדי: אחת כבר חושבת על העונה הבאה בליגה הלאומית והשניה רוצה להבטיח את יתרון הביתיות בפלייאוף. כמו שתמיד אומרים, מי שרוצה יותר מנצח ולכן כפ"ס ינצחו. מילה על אשקלון, עשו עונה מדהימה מגיע להם כל הכבוד ושיהיה להם בהצלחה בליגה הלאומית.

 

מ.ס. שיכון המזרח-מכבי קרית מלאכי, שישי, שכון המזרח, 15:30

שיכון המזרח לא נראו טוב שבוע שעבר מול כפר שלם אבל ניצחו. השבוע הם באים מול מלאכי כדי לסגור את סיפור ההישארות. השיכון מלאים בשחקנים וותיקים אשר מאכזבים מאד והם יצטרכו בעונה הבאה להיפטר מכל הוותיקים הלא מועילם ולבנות קבוצה חדשה וחזקה. כי פוטנציאל טוב יש לקבוצה. הימור שלי: שיכון ינצחו.

מאיר הדדי: צריך להוריד את הכובע בפני קרית מלאכי על מה שהם עשו העונה, למרות המינוס 9 נקודות. שיכון המזרח בבית חייבים ניצחון. לא צופה בעיות לשיכון להשיג את הניצחון מול מלאכי.

 

עופר טלספפה, אמור להשאיר את השיכון בליגה. (ארז נעמן)

 

סקציה נס ציונה-מכבי ב"ש, שישי, נס ציונה, 15:30

נס ציונה נמצאת אולי בכושר הכי טוב שלה מתחילת העונה. חניכיו של שי מאור, עושים עונה אדירה תחת הדרכתו וזאת למרות הסגל הלא חזק במיוחד והתקציב הלא גדול. שאפו גדול לשי על עונה גדולה שתסתיים בפלייאוף. ב"ש עונה שניה יורדת ליגה ואני מקווה שהפעם זה יקרה ושלא ינצלו עוד עונה בגלל ענייני בקרה. לכו לליגה ב' ותבנו את עצמכם מחדש. כי שחקנים טובים יש בדרום. הימור שלי: נס ציונה תנצח.

מאיר הדדי: ב"ש כבר ירדה והיתה שמחה לסיים כבר את העונה הזאת. נס ציונה רוצה פלייאוף ושם הם גם יהיו. מברוק לשי מאור ולמנהל הקבוצה דובי, על ההגעה לפלייאוף אחרי שינצחו את ב"ש ללא בעיות.

 

שי מאור, יבטיח פלייאוף? (איתמר מורז)

 

הפועל מחנה יהודה-הפועל מרמורק, מחנה יהודה, 15:30

איזה משחק יש לנו!! מצד אחד מחנה רוצה להתברג בפלייאוף ורק ניצחון משאיר להם סיכוי, מצד שני מרמורק חייבים לנצח כי הפסד והם עלולים לסיים במקום החמישי ולפגוש את שעריים בדרבי הגדול של הליגות הנמוכות. אם נחשוב על העניין בפלייאוף אז הלוואי ומרמורק יסיימו במקום החמישי ונקבל דרבי תוסס ומעניין בפתח משחקי הפלייאוף. הימור שלי: מחנה ינצחו.

מאיר הדדי: מחנה יהודה עושה עונה מדהימה בליגה. מאז שאלירן מגול ואיציק בן סלומון הגיעו לקבוצה הם שידרגו אותה וממש הפכו אותה לקבוצה מצויינת. מרמורק רוצה יתרון ביתיות בפלייאוף. אבל במחנה קשה להוציא נקודות בקלות. תיקו. 

 

מילה לסיום: "אני מאחל למחזור שיהיה ספורטיבי והגון ומי שירצה יותר שינצח"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחנה ויתרו ומשחקים עם חצי הרכב (אנטוניו 30-04-2015, 17:11)
  2. 0:10 ליפו...ו 0:1 לאזור. בכיף. (מאיר 30-04-2015, 17:41)
  3. מלחמה (מאיר 30-04-2015, 18:09)
    שעריים באש ובמים
  4. אולטרס אזור (אולטרס אזור 30-04-2015, 20:07)
    אזור ינצחו ותודה על עונה קשה ויפו ינצחו וסליחה לכם יש לכם עוד דרך ארוכה לישאר בליגה א ומקווה בישבילכם שהיה לכם טוב ודי תפסיקו עם השינאת אחים כי כול קבוצה עם הצרות שלו בהצלחה לכולם
  5. מורשה עשו עונה יפה (למאיר 30-04-2015, 21:50)
  6. אוהבים אותך (גבר 30-04-2015, 21:51)
    אחלה גבר מאיר אוהבים אותך במורשה מחר בעזרת השם בשבילך ...
  7. שלום לכם מקווה לא לחזור לפה (לירן 30-04-2015, 21:57)
    יאלה אשקלונהה
  8. שעריים (אלי 30-04-2015, 22:04)
    כל הכבוד מורשה יש לכם יושב ראש גבר בהצלחה מכל שעריים ...
  9. שערוקי (יובל 30-04-2015, 22:08)
    אחד האנשים הנחמדים והמשוגעים שבאו לשערים אחלה בן אדם מאיר הדדי שיהיה לכם בהצלחה מחר בעזרת השם ....
  10. כל הכבוד (אילן 30-04-2015, 22:10)
    מאיר כל הכבוד על הפירגון אוהבים אותך בשעריים בהצלחה מחר ....
  11. אשקלון שלי (בבר 30-04-2015, 22:19)
    בהצלחה מורשה אחלה קבוצה.. קבוצה של לוחמים
  12. אדיר כנס (חדר הלבשה 01-05-2015, 00:34)
    איזה מאמן חלש אתה כל אימון אותו דבר כבר שלושה חודשים בלי מאיר אתה כבר מזמן יורד ליגה מרוב שלא אוהבים אותו נותן לשחקנים מהנוער לשחק קדוש אתה נחש גדול לא אוהבים אותך בחדר לך לנוער שלך אתה וגל אדיר מאמן חלש מאוד
  13. שעריים (מאיר 01-05-2015, 08:07)
    אחלה קבוצה מורשה אחלה של אנשים ותודה על הפירגון הדדי
  14. אני אומר שכפר שלם והוד השרון מנצחים מה יש כבר להפסיד (בהצלחה 01-05-2015, 10:18)