ראובן בניסטי מטיל פצצה: "הסיכויים שאמשיך נמוכים מאוד"

יו"ר הפועל בית שאן מסכם: "עשינו סיבוב שני נדיר. אני לא יודע אם היה דבר כזה בתולדות ליגה א'. אם היינו פותחים את העונה עם הסגל הזה-היינו עולים מהמקום הראשון בוודאות. אני אלחם על כך שהשחקנים יקבלו את שכרם עד השקל האחרון. בגלל הכדורגל הזנחתי את המשפחה ואת העסקים שלי"

  • על ידי: אורי דוד
  • 17-05-2015
  • 09:51

זה התחיל רע ונגמר בצורה חלומית: כשבאים לסכם את העונה של הפועל בית שאן חשוב לעשות הפרדה בין תחילת העונה לסיום העונה, או ליתר דיוק בין שני הסיבובים. את הסיבוב הראשון ניתן לסכם בשתי מילים: כישלון קולוסאלי. הקבוצה השיגה 18 נקודות בלבד בסיבוב זה ונאלצה להחליף חצי משחקני הסגל תוך כדי תנועה, כי הקבוצה פשוט לא הייתה מספיק טובה וגם לא התאימה לרמת הציפיות של האוהדים. הסיבוב השני, לעומת זאת, היה פשוט מדהים-בו השיגה הקבוצה 35 נקודות. בזכות האמונה והנחישות של היו"ר ראובן בניסטי והצוות המקצועי מוריס אוזן ואבי דנן ("ביבו"), הקבוצה יצאה לקאמבק אדיר בסיבוב השני, אותו היא סיימה ללא הפסדים וכמובן עם הכרטיס לפלייאוף העליון (מקום רביעי). פשוט לא ייאמן.

שלשום הצוללת הכחולה של מוריס אוזן נעצרה בגמר הפלייאוף העליון של ליגה א' במחוז צפון אחרי הפסד 1:2 לעירוני נשר. בהתחשב בפתיחת העונה הגרועה הרי שההגעה לגמר הפלייאוף בליגה א' צפון היא פשוט הצלחה מסחררת. רגע אחרי סיום העונה היו"ר ראובן בניסטי (אוטוטו בן 36), שנמצא במועדון שנה וחצי, התפנה לסכם את העונה.

 

ראובן בניסטי, (צילום: אביב עובדיה)

 

ראובן, איך את המסכם את ההפסד לנשר?

"עצוב לי מאוד, אבל אין מה לעשות זה חלק מהכדורגל. השחקנים נתנו את כל כולם על המגרש, ולצערי זה לא הספיק לניצחון".

 

ואיך אתה מסכם את העונה באופן כללי?

"העונה הזו הייתה חוויה אדירה. נהניתי מכל רגע. עשינו סיבוב שני נדיר ביותר. אני לא יודע אם היה דבר כזה בתולדות ליגה א' צפון".

 

אחרי הפתיחה המזעזעת האמנתם שתסיימו את העונה במקום הזה?

"בהחלט כן. אם לא היינו מאמינים אז לא היינו מגיעים לאן שהגענו. אני, מוריס אוזן ואבי דנן האמנו שאפשר להוביל את הקבוצה שינוי וזה מה שעשינו. אני זוכר כשהבאנו במהלך העונה את אבי מלכה ועוד כמה שחקנים אחרים-אז אנשים הרימו גבה ואמרו למה הבאתם אותם בכלל גם ככה הכל גמור".

 

שחקני בית שאן חוגגים. האם יקבלו את המשכורות שלהם? (צילום: אביב עובדיה)

 

בתחילת העונה עשיתם לא מעט טעויות בבניית הסגל?

"אני לא יודע אם לקרוא לזה טעויות בבניית הסגל. הבאנו שחקנים טובים אבל אני חושב שהם פשוט לא התאימו למועדון. קורה ששחקנים מסוימים לא יכולים להצליח בבית שאן ובמקום אחר דווקא כן יכולים. חלק מהשחקנים שהבאנו בתחילת העונה פשוט לא התאימו לאווירה של המועדון ולקהל הגדול מסביב, ואת זה גילינו תוך כדי תנועה ולכן גם עשינו שינויים גדולים בסגל".

 

ואם הייתם פותחים את העונה עם הסגל הקיים?

"אם היינו פותחים את עונה עם הסגל הקיים אז היינו עולים ליגה מהמקום הראשון בוודאות".

 

לא מפריע לך שהשחקנים עדיין לא קיבלו שלוש משכורות?

"אחרי שהשחקנים נלחמו על הדשא אני צריך להילחם בשבילם מחוץ למגרש על המשכורות. אני מבטיח שהם יקבלו עד השקל האחרון כל מה שסוכם איתם. היום יש לי פגישה בעירייה וביום רביעי צריכה להתכנס ועדת תמיכות בעירייה ואני מאמין שכבר ביום חמישי העירייה תוכל להעביר את הכסף. השחקנים יקבלו שכר על שלושה חודשים וגם את כל הבונוסים שמגיעים להם".

 

מוריס אוזן ואבי דנן חתומים לעונה הבאה. מדובר בשני אנשי מקצוע מדהימים. (צילום: אביב עובדיה)

 

תמשיך בתפקיד היו"ר גם בעונה הבאה?

"האמת, הסיכויים שלי להישאר הם נמוכים מאוד. אני נמצא בקבוצה שנה וחצי ומרגיש מאוד מחובר למועדון ולקהל. אני אוהב כדורגל וזה חיידק שנמצא אצלי בגוף, אבל עם זאת אני מרגיש שהזנחתי הרבה דברים בחיי הפרטים למען הכדורגל. הזנחתי את המשפחה ואת העסקים הפרטיים והתרכזתי בעיקר בקבוצה. זה תפקיד ששואב אותך לגמרי. עם כל הכבוד לכדורגל ולאהבה הגדולה שלי לקבוצה, אבל צריך לתת יותר לבית ולמשפחה ולכן אשקול את צעדיי בכובד ראש. גם אם לא אמשיך בתפקידי אני אמשיך לעזור לקבוצה מבחוץ, כי הפועל בית שאן היא חלק בלתי נפרד ממני". 

 

מה עם מוריס אוזן ואבי דנן?

"יש להם חוזה לשנה הבאה ואני מקווה שהם ימשיכו בהפועל בית שאן. מדובר בשני אנשי מקצוע מדהימים שהם מאוד חשובים למערכת".

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. להשאיר את רוב הרכש (כחול עולה 17-05-2015, 10:15)
    חובה להשאיר את טום דן שלומי מראד אבי מלכה עומר בוארון בר איבגי
  2. נמאס כבר מהסיפורים ונמאס לחכות (שחקן בקבוצה 17-05-2015, 10:16)
    הנה נגמרה העונה וחיבים 4 מסכורות נתנו תתחת בשבילכם בשביל האוהדים ובשביל העיר כולה תדאג לנו לכסף אפילו מכיסך לקחנו הלוואות כבר לא נעים אם אתה באמת גבר וקורא לעצמך איש עסקים
  3. לא לשחרר (אימפריה 17-05-2015, 10:16)
    לא לעיז לשחרר את הרכש מראד טום מלכה בוארון שפשה נלחמו כמו אריות
  4. לבזבז כסף זה ניקרא הצלחה ? (מוטי 17-05-2015, 10:22)
  5. בכסף שהושקע היינו צריכים לעלות ליגה (מושיקו 17-05-2015, 10:35)
    זה לא חוכמה לבזבז שתי מיליון שקל על 12 שחקנים שהם לא תוצרת בית וגם לא לעלות . בחירת השחקנים לא היתה נכונה התנהלות לא נכונה וביזבוז על רכבים שכורים ומשכורות שלא מביישים את הליגה הלאומית. ליו"ר אני אומר בשורה התחתונה זה כישלון כי לא עלינו ליגה.
  6. תודה על עונה נפלאה (כחול בלב 17-05-2015, 10:51)
    תישאר ראובן עונה הבאה נעשה את זה!
  7. בושה שעדיין לא קיבלו שכר פשוט בושה (חיים 17-05-2015, 10:58)
  8. גבר שבגברים ראובן בניסטי תישאר האוהדים מעריכים אותך (ערן 17-05-2015, 10:59)
  9. החלום הסתיים (שחקן בקבוצה 17-05-2015, 11:03)
    החלום נגמר תדאגו לנו למשכורות
  10. בית שימוש לא בית שאן (אוהד 17-05-2015, 11:13)
    מי שעשה את הקמבק הכי טוב בליגה א אלו עירוני טבריה שלבסוף גם העפילו ללאומית אתם קבוצה של פח יאלה נשר לליגה א
  11. שכל הקנאים יחיו ויסבלו בית שאן אימפריה (משה 17-05-2015, 11:23)
  12. לאיתן טייב כנס (אולטראס 17-05-2015, 11:44)
    איתן לא נמאס לך להגיב ולכתוב שטויות!! תקציב הקבוצה הוא מיליון ומאתיים אלף בערך כמו שלך במגדל יליצן!!! העונה הזאת הצלחה מסחררת ואתה מוטי וכל המגעילים שלא בקבוצה תאכלו את הלב כי אתם שונאים ומשניאים!!! לא יעזור לכם כלום מוריס וביבו ממשיכים ואתם גמורים!!
  13. הכישלון היה כבר בתחילת העונה (עדי 17-05-2015, 23:12)
    ביזבוז כסף מיותר זה רק ליגה א .עם תקציב כזה היו צריכים לעלות ליגה ולא להכשל עם בחירת שחקנים מתחילת העונה