כפר סבא תעלה? שחם: מתרגשים

הכל כבר מוכן, אוהדי הפועל כפר סבא בכוננות שיא לקראת המשחק שיכול להפוך למשחק העליה ההיסטורי רק שנה אחת לאחר שעלו אל הליגה הלאומית בחזרה, כפר סבא תשוב למקומה הראוי?

  • על ידי: מורן קלפר
  • 22-05-2015
  • 11:26

הפועל כפר סבא תצא היום אל איצטדיון וינטר להתארח אצל הפועל רמת גן במשחק שעשוי להיות הישג היסטורי וההתרגשות בשיאה, תנועת שיא נרשמת בעמודי הפייסבוק והאתרים של הירוקים והכל כבר ערוך ומוכן לקראת, אולי, החגיגות הגדולות בכפר סבא ועליית ליגה, שוב, אבל הפעם לליגה החשובה מכל.

 

בכל ניצחון, אפילו הדחוק מכולם, כפר סבא תעלה אל ליגת העל וגם בתוצאת תיקו, הסיכויים נוטים לטובתה אלא אם בני לוד ינצחו בעילוט בתוצאת כדורסל. היום בשעה 18:00 כבר נדע מי תהיה העולה שתצטרף לבני יהודה ותשחק בשנים הבאות בליגת העל.

 

כזכור, הפועל כפר סבא כבר הגיעה לליגה א', הייתה על סף פירוק אולם אז הגיע סתיו שחם, לקח את הקבוצה כפרוייקט ומאז העתיד ורוד - ירוק. הכל השתנה בכפר סבא שעלתה בחזרה ללאומית ואולי תחזור היום, למקומה הראוי, ליגת העל.

 

שחקני הפועל כפר סבא, יחגגו היום ? (צילום: סיון פרץ)

 

סתיו שחם, הבעלים הגאה של הירוקים אמר לנו הבוקר, "מתרגשים, מוכנים ובעזרת השם נעשה את זה".

 

פליקס נעים, מאמן הקבוצה ביקש שלא להתראיין עד אחרי המשחק, מי שמכיר את פליקס יודע כי ביום המשחק הוא שוקד בהכנות ובדרך כלל לא מתראיין, אך מקורבים אליו מספרים כי הוא נראה נרגש מאוד ומאוד מוכן ודרוך לקראת המשחק החשוב של הירוקים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. היום עולים (ירוק 22-05-2015, 13:49)
  2. רוצים קבוצה חזקה בליגת העל (ירוק 22-05-2015, 13:49)