סיטואציה הזויה: שתי קבוצות יריבות ומאמן כושר אחד משותף

סיפור ביזארי: עירוני נשר מליגה א' והפועל נצרת עילית יפגשו ביום שלישי ושישי הקרובים למבחנים על הכרטיס ללאומית. יבגני בורובוי, שמשמש כמאמן כושר בשני המועדונים במקביל, מוצא את עצמו בסיטואציה הזויה ועם לב חצוי: "בחיים לא דמיינתי שאהיה בסיטואציה הזו. אני מחובר לשתי הקבוצות ומעדיף לא לנקוט עמדה. שהקבוצה הטובה יותר תנצח"

  • על ידי: אורי דוד
  • 25-05-2015
  • 12:17

לב חצוי: ענף הכדורגל מספק לא מעט סיפורים ביזאריים ומרגשים, אבל את הסיטואציה שתכף נגולל בפניכם כנראה שלא שמעתם בעבר ואולי גם לא תשמעו בעתיד. עירוני נשר מליגה א' והפועל נצרת מליגה לאומית יפגשו ביום שלישי ושישי הקרובים לשני משחקים גורליים במסגרת משחקי המבחן על הכרטיס לליגה הלאומית. במרכז שני המשחקים האלה יעמוד אדם אחד שיהיה חצוי לשניים. מדובר במאמן הכושר יבגני בורובוי, שתאמינו או לא, עובד בשני המועדונים במקביל כמאמן כושר. 

 

יבגני בורובוי. נקלע לסיטואציה מוזרה צילום: משה דהן, אלאור צלמים

 

בחלומות הכי הזויים לא דמיין ברובוי, 36, אחד ממאמני הכושר המוערכים בצפון, שיקלע לסיטואציה מוזרה כזו. אבל בכדורגל, כמו בחיים האמיתיים, יש דברים מפתיעים-ואיתם צריך להתמודד. "מדובר בסיטואציה הזויה", אומר בורובוי שנחשב לאדם צנוע שלאורך השנים העדיף להישאר הרחק מאור הזרקורים, "בחיים לא חשבתי שאני אהיה במצב הזה. גם בחלומות הכי פרועים לא דמיינתי להיות בסרט הזה. זה הכדורגל ולפעמים יש הפתעות מהסוג הזה".

 

באיזה ספסל תשב במשחק הקרוב?

"חשוב לי להבהיר שאני פתחתי את העונה בעירוני נשר ובאמצע העונה פנו אליי מנצרת עילית בזמן שעופר טלקר הגיע לקבוצה ומאז אני עובד בשני המועדונים במקביל. לפי ההסכם המחויבות שלי היא קודם כל לנשר, ולכן אשב בספסל של נשר במהלך שני המשחקים הקרובים".  

 

יש לך עדיפות לקבוצה כלשהי?

"החלטתי להיות נטו מקצועי. אני אומר שהקבוצה הטובה יותר תנצח. בכל מקרה לא משנה מי תנצח אני לא אשמח ולא אחגוג. אני מחובר לשחקנים משתי הקבוצות ומכבד את שני המועדונים ולכן מעדיף לא לנקוט עמדה במקרה הזה. אני על הגדר. רוצה לשמור על סולידריות עם שני הצדדים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. איש מקצוע למופת (שיקן 25-05-2015, 12:58)
  2. עדיף בשבילו שנשר תעלה כי בנצרת אין כסף (משה 25-05-2015, 13:00)
  3. עירוני נשר עולה ליגה בדוק (ברוך 25-05-2015, 14:02)
  4. התאחדות רקובה .כדורגל רקובה (הבורר 25-05-2015, 14:55)
    נשר זאת בדיחה של קבוצה רק עם שיטת הפלייאוף ההזויה אפשר היה לקבל בגמר קבוצה כה חלשה בדרום שווה מרכז
  5. הרווחת (winwin 25-05-2015, 16:05)
    לא משנה מה יקרה שנה הבאה אתה מאמן בלאומית