"לפעמים צריך גם קצת מזל"

אוהד יוסף עזב את הבית כדי להעלות את מודיעין ליגה, מה שלבסוף לא קרה. כעת הוא מסתכל קדימה, ואף מוכן לשוב לקריית מלאכי כדי להחזיר אותה לליגה א'. עם זאת, הוא שומר את הקלפים קרובים לחזה: "פתוח לשמוע כל הצעה"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 27-05-2015
  • 17:16
בעוד חצי שנה יחגוג אוהד יוסף 31 חורפים, והוא בכלל לא חושב על לסיים עם הכדורגל, אלא להיפך. בראיון לאתר גולר1 מספר הבלם הנהדר של עירוני מודיעין שכמעט והצליח להעפיל עם הקבוצה לליגה א', על ההחלטה לעבור לקבוצה של דורון ממן, על קריית מלאכי וגם על השאיפות לעתיד.
 
איך היית מסכם את העונה שלך במודיעין?
"אני חושב שזאת אחת העונות הטובות בקריירה. נהניתי מכל רגע ורגע במועדון. היה חסר הגרוש ללירה בשביל לעשות עונה חלומית.
"החוסר מזל שפקד אותנו במשחקים שהיינו צריכים לנצח בסופו של דבר קבע שלא נעלה ליגה, קבוצה שמפסידה שני משחקים כל העונה וסופגת כמות שערים נמוכה מאוד ובסוף לא עולה זה מראה כמה הליגה הייתה קשה ומשוגעת".
 
באופן אישי, ירדת לליגה ב', אתה חושב שעשית את ההחלטה הנכונה, למרות האכזבה בסיום?
"שמאמן כמו דורון ממן שהוא מאמן ענק מבחינתי פנה, לא היססתי הרבה, רציתי ללכת למקום שקט, מקום בלי לחץ, מקום שיתן לי להפיק את היכולת שלי ולא להתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל. יכולתי גם לשחק בליגה א' אבל רציתי לעשות עליית ליגה, ולמרות שזה לא קרה אני שמח שעשיתי את הצעד הזה כי בסופו של דבר נהניתי מכדורגל".
 
אוהד יוסף, יחזור לליגה א'. (איתמר מורז)
 
כואב לך על קריית מלאכי, כשאתה מסתכל מהצד?
"קרית מלאכי זה הבית שלי, הלב שלי. שם גדלתי כל השנים, אין לי ספק שכואב לי אבל ידעתי שבסופו של דבר זה יקרה, אולי הכל לטובה עדיף לרדת לשקם את הקבוצה כמו שקורה עכשיו ולנסות לעלות ליגה שהמצב החשבון של המועדון לא במינוס, ששחקנים יבואו לפה ויהיו שקטים כמו בשנה הזאת, אני יכול להבטיח לך שקריית מלאכי לא תישאר הרבה שנים בליגה ב׳".
 
אתה ממשיך בעירוני מודיעין?
"אני לא יודע מה מתכונן לשנה הבאה, אבל לקראת סוף העונה הם מאוד רצו שאני אשאר לעוד עונה, נחכה ונראה איזה התפתחויות יכולו בפגרה ונעשה את מה שהכי מתאים לי, אני פתוח לשמוע כל הצעה".
 
עולות לך בראש מחשבות על פרישה?
"ממש לא, לאחר עונה כזאת שבאמת הייתה לי אחת העונות הטובות שלי זה נותן לי להכין את הגוף בצורה טובה לקראת עונת המשחקים 2015-2016 ואני חושב שכל עוד הגוף שלי סוחב אני אמשיך לשחק. אני בסך הכל בן 30 אז מחשבות על פרישה יצטרכו לחכות עוד כמה שנים בעזרת ה׳".
 
אתה יכול לתאר לי את האכזבה שהייתה לכם? בכל זאת, בנו קבוצה לעלייה במודיעין. שחקני ליגה א' לגיטימיים.
"אין ספק שאחרי ההפסד לקריית אונו היה שקט מוחלט בחדר ההלבשה. אף אחד לא האמין שנגמרה לה עונה באכזבה, היו לנו שחקנים טובים, צוות מאמנים ברמה, קבוצה מגובשת. לאורך כל העונה היה חסר לנו המזל ברגע המתאים, ולכן האכזבה הייתה קשה. עד עכשיו אני מתקשה לעקל שלא הצלחנו להשיג את המטרה, אבל אני אומר לך שבכל עונה אחרת מודיעין עולה בפור שלפחות 7 נקודות. לפעמים יכולת צריכה גם מזל".
 
אתה חושב על חזרה אולי לקריית מלאכי? אולי להחזיר אותה לליגה א'.
"קרית מלאכי תמיד במחשבות שלי ולהעלות את קרית מלאכי ליגה זה חלום, אני רוצה להתכונן לעונה הבאה בצורה טובה, אני פתוח לשמוע כל הצעה ונעשה חושבים. צריך לראות מה התוכניות של הקרייה. אני אשמח לחזור אבל צריך לראות מה מתכננים בקבוצה בעונה הבאה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ענק (מלאכי לעד!!! 27-05-2015, 20:23)
    אוהד יוסף זה פספוס הבנאדם שווה ליגה לאומית אם לא יותר מזה הלוואי שתהיה קבוצה עם ביצים מהליגות הגבוהות שתיקח הימור שישתלם לה בדמות אחד הבלמים הטובים שחקן ענק כישרון שעוד לא נוצל...
  2. מלאכי לא נשכח ולא נסלח הקטר מחולון מגיע לקסטינה (מלאכי הקטר מחולון מגיע לכתוש אתכם במלאכי 28-05-2015, 07:42)