מקסים סוסן: "עופר בכר ימשיך להוביל את המועדון למקום הראוי לו"

יו"ר בית"ר כפ"ס מסכם עונה: "הגענו לבאר ולא שתינו ממנו". מדבר על העונה הקרובה: "נמשיך לכוון להיות קבוצת צמרת גם בעונה הקרובה". ומתחיל לחזק את הקבוצה: "בימים הקרובים נודיע על החתמות". שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 09-06-2015
  • 10:11

יו"ר בית"ר כפ"ס, מקסים סוסן, הוא יו"ר של אחת הקבוצות אולי הכי "שמחה" בליגה א. קבוצה שמאמינה שקודם יהיה כיף לשחק במועדון, ורק אז השחקן יכול לתת מעצמו למען המועדון. מועדון שחוגג חגים ביחד, שמחות ואירועים כדרך קבע עם הרבה מצב רוח וריקודים.  

 

על כל זה מנצח היו"ר מקסים סוסן. שאלנו את מקסים על העונה האחרונה ואיך הוא מסכם אותה: "הייתה לנו מטרה והיא לעלות ליגה. לא הגשמנו אותה לצערי. רצינו לעלות ליגה, כאשר לא לקחנו את אשקלון בחשבון ולמעשה הם לא היו מוכנים עד ממש לפני הליגה, והם אפילו הפתיעו כשבנו קבוצה כל כך חזקה עם הרכש שלה. אבל את ההכנות לעונה, עשינו עם מטרה אחת ברורה והיא לעלות ליגה. היה קשה להתמודד עם אשקלון למרות שלא היינו פחות טובים. למעשה, מאז המשחק נגד אשקלון המועדון עבר משבר קטן. ומאז כיוונו למקום השני. הגענו לפלייאוף מוכנים למשחקים, וניצחנו קבוצות טובות מאד בפלייאווף. הגענו מול נשר שהייתה פחות טובה משאר הקבוצות שפגשנו בפלייאוף, אך אנחנו לא השכלנו לנצח כי לא היינו מרוכזים והחמצנו החמצות ענקיות. לדעתי, נשר לא ברמה של ליגה א דרום. נשר בליגה א דרום, קבוצת מרכז טבלה מבלי לזלזל בה". 

 

מקסים מסכם את העונה: "סה"כ שהגענו לבאר ולא שתינו מים. זה משהו שמתבטא כבר 4-5 בשנים האחרונות שאנחנו מתמודדים בצמרת הגבוהה ולא עולים". 

 

מקסים סוסן:"נמשיך להתמודד על העליה גם בעונה הקרובה". (צילום: אביחי חיים)

 

לקראת העונה הקרובה, מדגיש מקסים: "עופר בכר הוא מאמן הקבוצה. תמיד נמשיך לכוון גבוה, ולא נשתגע מבחינת יכולות שיש למועדון. אנחנו משתדלים להשאיר את רוב הסגל משנה שעברה, ולרענן במספר עמדות כדי שהקבוצה תהיה בריאה. אם שחקנים משנה שעברה לא ירצו-נביא שחקנים אחרים. בכל מקרה, אנחנו כקבוצה נהיה קבוצת צמרת ונתמודד על העליה כמו בכל שנה. כבר התחלנו לשבת עם שחקנים לקראת העונה החדשה, גם שחקנים חדשים וגם שחקנים מעונה קודמת. נודיע בהקדם על כל התפתחות".

 

מילה לסיום: "מאחל לעופר בכר בהצלחה, ואם תהיה סבלנות תהיה קבוצה חזקה בכפ"ס. תודה לאתר גולר על החשיפה ועל העזרה למען הקבוצות והשחקנים."

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלי כבוד (כנס מקסים 09-06-2015, 10:17)
    אתה בדיוק כמו המאמן האפס שלך שלא נותן כבוד לקבוצות אפילו שקיבלת בראש מהם איזה קבוצה יש לך מה שמחה עוד 2 מחזורים גם בפלייאוף לא הייתם עם המאמן החלש הזה שרק אוהב לדבר ולדבר אבל אני רואה שגם לך אין כבוד לנשר וגם אתה מלכלך אז אני חושב שעופר הגיע למקום טו
  2. כפר סבא לאן? ( שחר 09-06-2015, 11:46)
    אחרי שסירוטקין הלך וכנראה הוא לא יחזור אלכם...ואחרי 4 שנים של כישלון אחרי כישלון אני צופה עונה הבאה במאבקי תחתית. קשה לי להאמין שבכר יכול לעשות משהו ראו מקרה רמה''ש שכמעט הוריד אותם ליגה. בהצלחה לסירוטקין בכ.קאסם.
  3. שנה הבא תחתית ותלכו כפרה על סירוטקין (מנשה 09-06-2015, 12:48)
  4. כולם אוכלים את הלב רק הצלחה והם מתים (למקסים 09-06-2015, 17:42)
  5. למגיבים 1 2 3 (איציק הגדול 10-06-2015, 09:40)
    מגיב 1 - האמת כואבת נשר מקסימום אמצע טבלה בא' דרום ראינו אתכם מול נ"ע,למגיב 2 ו 3 בואו נראה העונה, ביתר המועדון הכי כייפי והכי שמח בליגות א יחד עם הצוות בניהולו של מקסים מגיע להישגים רצוף אי אפשר להתווכח עם עובדות חברים , מי לא בביתר לא מצליח..עובד
  6. למקסים (שחקן 10-06-2015, 11:48)
    תיזהר יש שחקנים נחשים שמדברים איתך משהוא וסוגרים בנהם קומבינות על המועדון. ואין לאף אחד הצעות חוץ מכפר קסם. שחיים מסובב אותם. תהיה חזק
  7. סירוטקין ( שחר 14-06-2015, 07:28)
    אתם שם בכ''ס שמעו לי סגרו את הקבוצה . אחרי שסירוטקין הלך אתם תהיו הצל של עצמכם. עכשיו השוער עוזב ועוד כמה שחקנים...אז תתכוננו למאבקי תחתחית.שבוע טוב ומוצלח לסירוטקין ולכםר קאסם בהצלחה.