"מבחינתנו השמיים הם הגבול"

כפיר לייבוביץ אשר היה גורם משמעותי של הפועל רובי שפירא חיפה, מסכם עונה חלומית שהסתיימה בעליה לליגה ב': "עשינו את זה קל, אני חושב שלא היה ספק לרגע מי הקבוצה המובילה בליגה". עונה הבאה: "רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו, ולעלות גם השנה ליגה"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 04-07-2015
  • 16:11
כפיר לייבוביץ, כבש העונה 26 שערים במדיה של הפועל רובי שפירא חיפה. כפיר היה שחקן משמעותי בקבוצה האדומה של חיפה, ויחד עם חבריו העלה אותם לליגה ב' בקלילות כאשר כולם ראו שהקבוצה היא בהחלט מעל הליגה: "הייתה עונה מצויינת", מדגיש. "עשינו את זה קל, אני חושב שלא היה ספק לרגע מי הקבוצה המובילה בליגה, שחקנים של הקבוצות היריבות סיפרו לנו שהם היו מחכים למשחקים נגדנו, כי אווירה כזו במשחקים יש רק בליגות הרבה יותר גבוהות. פה יש לי רק מילים חמות לומר לקהל המדהים שלנו, שליווה אותנו בכל מגרש אפשרי ונתן לנו כח ודחיפה אדירים".
 
מה דעתך על הפועל חיפה בליגת העל? האם רצית שיירדו ליגה?
"יש לי המון חברים אוהדי הפועל חיפה, שמאוכזבים מאיך שהדברים מתנהלים שם, אני לא נמצא במערכת כבר שנים רבות אך בתור שחקן בית כואב לי לראות את היחס לחבר'ה שגדלו במחלקה. מבחינתי, חשוב שהפועל תהיה בליגת העל אך דברים שם צריכים להשתנות מבחינת הניהול. כולי תקווה שיום אחד יהיה איחוד, והקהל הגדול שעזב יחזור לעודד קבוצה אחת חזקה ויציבה שמושתתת על שחקני בית".
 
כפיר לייבוביץ חוגג עליה עם החברים, יעשה זעאת גם השנה? (מאור אלקסלסי)
 
מה השאיפות השנה?
"ברמה הקבוצתית, רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו ולעלות גם השנה ליגה. כמו כן, להמשיך לתרום לקהילה, לגדל דור עתיד במחלקת נוער שעתידה לקום. ברמה האישית, להמשיך להציג את היכולת שלי מלפני עונה - להיות דומיננטי ולספק מספרים ומנהיגות".
 
עד איזה ליגה הקבוצה יכולה להגיע?ומה השאיפות לעתיד?
"מבחינתנו, השמיים הם הגבול. עם קהל אדיר כזה ,רמת ניהול גבוהה, מתקנים ברמה, אפשר וצריך לשאוף לליגה גבוהה הרבה יותר. מקווה להיות חלק מהמועדון גם בשנים הבאות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא רוצים איחוד (מיכה 04-07-2015, 21:39)
    הפועל רובי שפירא סה הקבוצה שלי. לא רוצה איחוד עם יואב כץ
  2. הפועל חיפה זה הפועל חיפה אתם חיקוי זול (אדום עולה 04-07-2015, 21:58)
  3. אתם חיקוי של נשר (להפועל חיפה 05-07-2015, 01:04)
  4. יאללה לליגה אלף (פלדמן 05-07-2015, 10:16)