"סיימתי את העונה מוקדם מהצפוי"

מגנה של אסי גלבוע, שאדי חטיב, זוכר את רגע הפציעה שהשביתה אותו להמשך העונה. עתה מתברר כי הוא עבר ניתוח שחזור רצועות בבית החולים: "הסבירו לי שאני צריך לשבת תקופת 6-8 חודשים עד שאני חוזר לפעילות"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 07-07-2015
  • 09:46

המגן הימני של אסי גלבוע בעונה החולפת שאדי חטיב, נפצע במחזור ה- 21 בו שיחקה קבוצתו אסי גלבוע נגד מ.ס כרמיאל צפת בו אסי אשר ניצחה את כרמיאל בתוצאה 0-1. בסביבות הדקה ה-70, המגן נפצע בברך ו"משך" את הפציעה עד לדקה 86 בה הוא הוחלף על ידי מאמנו אז עודד קוטר.

 

חטיב ממשיך ומסביר: "אביב דדו נפצע ושבר את הרגל כמה משחקים אחרי, גם אבי עמר נפצע ופרק את הכתף במשחק שאחרי. אני שיחקתי בהתקפה, היה לי משחק מצוין אך גם נפצעתי וסיימתי את העונה מוקדם מהצפוי.בבדיקת ה- MRi התגלה שיש לי שני קרעים אחד ברצועה הצולבת והשני במיניסקוס".

 

שאדי חטיב, תקופה לא פשוטה תעבור על השחקן. החלמה מהירה. (עלאא בדראנה)

 

בשבוע האחרון, עבר השחקן ניתוח שחזור רצועות בבית חולים השרון בפתח תקוה ושוחרר לביתו. "הסבירו לי שאני צריך לשבת תקופת 6-8 חודשים עד שאני חוזר לפעילות מלאה, זה בהחלט יהיה משימה לא פשוטה. זו הרגשה קשה, גם לפני שאני חושב על ליגת העל הייתי מקווה שאני יוכל לשחק ולעזור לאסי להישאר בליגה, אך בקושי הייתי יכול ללכת לא הייתי יכול לשחק כאב לי מאוד על הקבוצה. למרות זאת, אני מכיר את האנשים שם הם מאוד חכמים וחזקים, המועדון עוד יחזור למקומו הטבעי בצמרת ליגה א' ואפילו בלאומית. אסי גלבוע היא יותר מקבוצת כדורגל- המועדון מאוד חשוב לאנשים שם. זהו אחד המועדונים הכי מסודרים בארץ והוא יחזור למקום הטבעי שלו.

 

לגבי העונה הקרובה?

"מה שבטוח, אני לא חוזר לשחק בתקופה הקרובה או בתחילת העונה. אני צריך לעבור תהליך שיקום ארוך. אך אני מקווה שיהיה בהצלחה לקבוצת אסי גלבוע, אני מאוד אוהב את הקבוצה והאנשים ואני מבטיח להגיע למשחקים ולעודד את הקבוצה".

הוסף תגובה
תגובות