המשוט וסים אגבאריה, ועבודי דראושה סיכמו באיחוד בני באקה

איחוד בני באקה העולה הטרייה לליגה ב', מתחילה לתרגם את ההצהרות שלה להחתמות ממשיות עם שחקנים בכירים. ההנהלה ביחד עם המאמן, עסוקים בשלב זה בבניית סגל הקבוצה וצירוף שחקני חיזוק , וראשון המגיעים הם: המשוט וסים אגבארייה, וקבלן העליות, עבודי דראושה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 08-07-2015
  • 10:43
הבלם וסים אגבארייה היה העסקה הראשונה של הנהלת איחוד בני באקה. המטרה הייתה  לחזק את ההגנה, בבלם מנוסה ששיחק ברמות גבוהות. וסים שיחק שנים בליגה א צפון, במדי אסי גלבוע , מכבי דליה , והפועל חדרה. הוא מצטיין כל שנה מחדש בכדורגל חופים, וקיבל את כינוי "המשוט", בגלל העוצמה שלו והכוח והבעיטה השמאלית החזקה. 
 
החתימה עם אגברייה. (יח"צ)
 
אתמול בשעות הקטנות של הלילה, נסגרה עסקה מעניינת; עבודי דראושה שהיה כבר עם רגל וחצי באסי גלבוע, החליט להצטרף לעולה הטרייה ולא ליורדת הטרייה. עבודי שחקן מנוסה שסיים השנה עם 22 כיבושים, ועלה ליגה עם הפועל אכסאל. עבודי מוכר במחוז הזה כקבלן עליות, הוא שיתף פעולה עם וסים אגבארייה בשתי עליות עם מכבי דלית אלכרמל ועם מכבי אום אל פחם. יש לו עוד 4 עליות אחרות. שתי הקבוצות שמכוונות לצמרת, אסי גלבוע ובני באקה התחרו על שירותי עבודי, ובסוף זכתה בו באקה. 
 
מימין לשמאל : עומר אבו חוסיין חבר הנהלה , המאמן וליד מדניה, ועבודי דראושה. (יח"צ)
 
חשוב לציין, ששחקן הנוער המוכשר מחמד מחאמיד (גינגי), שמשחק בקבוצה כקשר אחורי, ורשם שתי עליות עם המועדון השנה והצטיין, ממשיך בקבוצה ויהווה השנה בורג מרכזי בקבוצה.באקה מראה על כוונות רציניות להיות בצמרת הליגה,  עם השחקנים שמצטרפים אפשר להגיע רחוק מאוד. מיו"ר ההנהלה חסן מואסי נמסר : "יש עוד שחקנים בדרך שקרובים מאוד לסיכום", מדגיש. הם שחקנים ברמה גבוהה מאוד וישלימו את הפרוייקט שלנו לעונה הבאה. על הציפיות ומיקום, מוקדם להצהיר".
 
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלשים מאד (שחקן בכיר 08-07-2015, 12:36)
    קודם כל יש להם מאמן חלש מאד וחסר ניסיון,דבר שני,רוב הרכש והחיזוק שלהם,סה סוסים מתים שבאים רק בשביל הכסף ולא יוכלו לעזור,במקרה הטוב יגיעו לפלייאוף.
  2. מאמן חלש (חסן 08-07-2015, 15:44)
    עם מאמן כזה הם יעלו לברטעה, חלש אין לו מושג
  3. מאמן חלש ? חחחחח (צהוב בדם 08-07-2015, 18:36)
    יש לו שתי עליות רצופות , שיחיו הקנאים ויסבלו
  4. בני באקה ידרסו את ליגה ב בניוטרל (בקאוי 09-07-2015, 06:49)