אנגלשטיין: ננסה לקפוץ מקום אחד משנה שעברה

שוער מחנה מסכם עונה מכובדת, אך בעיקר עם תחושת החמצה: "היינו רחוקים נקודה אחת מהפלייאוף, אי אפשר להגיד שלא הרגשנו תחושה של פספוס". על העתיד: "היו לי עוד הצעות, אבל החלטתי להמשיך עוד עונה במחנה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 27-07-2015
  • 10:36
גל אנגלשטיין משתפר משנה לשנה. השוער הצעיר יחסית, היה יציב מאוד בשערי מחנה ויחד עם שחקנים נפלאים שהצטרפו בינואר למחנה, הגיעו מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון. למרות מספר הצעות לעבור לקבוצות אחרות בליגה א' דרום, אנגלשטיין הלך עם הלב ונשאר במחנה: "היו לי עוד הצעות אבל החלטתי להמשיך עוד עונה במחנה. יש כאן תרכובת אנושית מדהימה הכוללת צוות מקצועי, הנהלה, מאמן, ושחקנים (שרובם ממשיכים) מוכשרים ביותר וחם מתמיד. המטרה שלנו היא לנסות לקפוץ לפחות מקום אחד משנה שעברה".
 
מרגיש תחושה של פספוס? משום שלא היה חסר הרבה שמחנה תסיים את העונה הטובה בפלייאוף העליון. 
"התחלנו את השנה פחות טוב בעונה שעברה, עשינו סיבוב שני מצויין והיינו רחוקים נקודה אחת מהפלייאוף. אי אפשר להגיד שלא הרגשנו תחושה של פספוס, אבל גם הרווחנו הרבה דברים טובים כקבוצה שאני מאמין שנמשיך להתפאר בהם גם השנה".
 
גל אנגלשטיין, מניה בטוחה במחנה יהודה. (צילום: איתמר מורז)
 
מה לא עבד לקראת הסיום במחנה?
"אני לא חושב שהיו דברים שלא עבדו", מסביר. "סך הכל עשינו רצף של משחקים טובים מאוד עם ניצחונות משכנעים, אך בסופו של דבר הייתה חסרה לנו נקודה אחת מהסיבוב הראשון".
 
בסיום העונה הבאה, איפה תסיים מחנה את העונה?
"המטרה שלנו כמו שכבר אמרתי, לנסות ולסיים מקום אחד מעל העונה שעברה. זה לא יהיה קל כי נראה שמתגבשת ליגה חזקה כמו בכל שנה. בנוסף, נרצה לשמור על הביחד שלנו שכל כך אפיין אותנו ולסיים את העונה שבפתח בטעם קצת יותר מתקתק מהעונה שחלפה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. תעשה לי ילדדדדדד (אחד שמבין 27-07-2015, 11:28)
    גל השוער הכי טוב ביקום!!! נתן עונה מעולה ודחה הצעה מברצלונה ב' בשביל להישאר במועדון!! חזק ואמץ חביבי!!!
  2. יש הלאה קפיטן!!! (המחנה 27-07-2015, 19:38)
  3. שוער יציב עם קבוצה נחמדה (שעריים שלי כולה בהליכה 28-07-2015, 10:34)
    שיהיה לכם בהצלחה
  4. שוער מעולה (איצקו 29-07-2015, 08:45)
    לא מבין איך הוא רק בליגה א'