מוחמד עוואד חתם במ.ס. אשדוד:"גאווה לחתום באשדוד"

חלוצה המוכשר של עין מאהל מליגה ב' צפון ב' ומלך שערי ליגה ב' עם 34 שערים, מצטרף למ.ס. אשדוד מהליגה הלאומית. עוואד בתגובה: "גאווה לחתום במועדון כמו אשדוד". מאמן הקבוצה אייל לחמן: "מדובר בחלוץ מריח שערים שרוצה לעבוד ורוצה להצליח. זה המקום האידאלי עבורו"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 27-07-2015
  • 12:20

מוחמד עוואד, חלוצה המצויין של עין מאהל אשתקד ומי שכבש 34 שערי ליגה וסיים כמלך השערים של ליגה ב', חתם במ.ס אשדוד, היורדת הטרייה מליגת העל, לאחר ששני הצדדים הגיעו לסיכום באמצעות סוכנו עידו קרן.

 

מוחמד עוואד בתגובה: כייף לחתום בקבוצה מהליגה הליגה הלאומית אחרי עונה מוצלחת בליגה ב'. מבחינתי להגיע למקום כמו אשדוד זו גאווה. מדובר במקום מסודר עם מאמן מצויין כמו אייל לחמן. ההתרשמות שלי היא שבאשדוד מכבדים את השחקנים ויש שם מנטליות שונה מהליגות הנמוכות. עשיתי צעד חשוב בקריירה שלי ואני מקווה להצליח".

 

על הציפיות מהעונה הקרובה: "המטרה האישית שלי היא להשתלב בהרכב, להגיע להישגים אישיים וכמובן לרשום הישגים יחד עם הקבוצה. המטרה היא להשתלב בצמרת הליגה הלאומית ואולי אפילו לעלות ליגה עוד העונה".

 

לשאלתנו האם יש שחקנים נוספים מליגה ב' וליגה א' שיכולים לדעתו להשתלב בליגה הלאומית משיב עוואד: "יש הרבה שחקנים כישרוניים אבל כישרון לא תמיד מספיק. צריך חוצפה חיובית ואופי חזק וכמובן רצון גדול ועבודה קשה".

 

מוחמד עואד, חותם על חוזה בלאומית. "להגיע לאשדוד זו גאווה בשבילי". 

 

אייל לחמן, בתגובה: "זו מגמה יפה וחיובית לגלות שחקנים שעשו חייל בליגות הנמוכות ולתת להם את ההזדמנות בליגה גבוהה יותר. אשדוד זה המקום האידאלי לפרוץ קדימה. לעוואד יש יכולת כיבוש שערים מוכחת ותכונות אופי מצוינות. מדובר בבחור חזק ונחוש מאד. אני בטוח שהוא יעשה דברים יפים בעונה הקרובה".

 

סוכן השחקנים עידו קרן, שהביא את השחקן ללאומית ואחראי על סגירת החוזה של החלוץ במ.ס אשדוד, מסר בתגובה: "מדובר בחלוץ נהדר שאני עוקב אחריו כבר הרבה זמן. מוחמד הגיע למועדון מפואר ולקבוצה מצויינת. אני מקווה שבסוף העונה כולם בלאומית ידעו מי זה מוחמד עוואד".

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד (מכיר את השחקן 27-07-2015, 12:51)
    שיהיה בהצלחה מוחמד
  2. הימור ענק (אוהד 28-07-2015, 02:03)
    יכול להיות הפתעת העונה ובול פגיעה של לחמן, אבל גם יכול להיות פלופ כי אסור לשכוח שהוא שיחק שנים נגד בלמי ליגה ב שהם קונוסים.. מעניין