טבריה: עמיר אבלס חתם, טל מכלוף מועמד להצטרף

קשר הפועל עפולה בעונה החולפת חתם רשמית בקבוצה של מוריס אוזן. הבלם טל מכלוף עשוי לחזור לקדנציה נוספת בקבוצה מעיר הכנרת במידה ולא ימצא את מקומו בהפועל אשקלון מהלאומית

  • על ידי: אורי דוד
  • 26-08-2015
  • 09:33

עירוני טבריה ומוריס אוזן מבצעים חיזוקים אחרונים לקראת פתיחת העונה בעוד כחודש. הקשר עמיר אבלס, ששיחק בעונה החולפת במדי הפועל עפולה מהלאומית, חתם אתמול (ג') רשמית במועדון.

אבלס, שנחשב לאחד הקשרים המוכשרים בליגה, מצטרף לחוליית קישור מעניינת שכוללת בין היתר את שלום עקיבא, כפיר בן דוד, שלומי מראד, שלומי ברז'יק וליאור לינדר.  

 

עמיר אבלס. מצטרף לשלום עקיבא בקישור  צילום: אורי דוד

 

הבעיה העיקרית של מוריס אוזן נותרה במרכז ההגנה. בקבוצה מחפשים בנרות שני בלמים מובילים, ולפחות כרגע, המאמצים לא נושאים פרי. אחד המועמדים הבולטים להצטרף לקבוצה הוא הבלם טל מכלוף ששיחק בעונה שעברה במדי אשקלון שעלתה ללאומית. בשבוע האחרון היו שיחות בין מכלוף לנציגים מטבריה ונראה כי במידה והבלם לא ימצא את מקומו בקבוצה הדרומית הוא עשוי להצטרף לקבוצה של מוריס אוזן. בלם נוסף שהיו איתו מגעים הוא עידן מקדש, אבל כיוון שהשחקן סוחב כרגע פציעה אז הסיכויים שהוא יצטרף לטבריה נמוכים מאוד.    

הוסף תגובה
תגובות
  1. נקדש (טיבי 26-08-2015, 14:48)
    אומנםמיש לו פציעה אך השחקן עם כושר משחק,ואין ספק שהוא יחזור לעצמו מהר,שחקן מוכשר,היות והליגה ארוכה לא נורא אם יפסיד משחק או שנים,אבי תחתים אותו,אין לו רצועות קרועות שאלתי אותו זו פציעה רגילה,שבעוד שלושה שבועות יכול להתאמן ,טל מקדש בן חמו קטלני בהגנה.
  2. מוחמד עלוש התחיל להבחן היום בטבריה בלם מצויין (טבריני 26-08-2015, 20:56)