שמות גדולים בחדרה: ניסים בכר ואלון מזרחי מצטרפים

אמנם העבודה בחדרה התחילה מאוחר משאר הקבוצות בליגה א' צפון, אבל המאמצים בקבוצה שכמעט התפרקה, מראים על הרבה רצון טוב מצד ההנהלה החדשה שמנחיתה שמות גדולים במועדון

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-08-2015
  • 15:28

הצוות החדש בחדרה הגיע לעבוד ואפשר כבר לראות את התוצאות של העבודה:

 

אלון מזרחי, מלך השערים של כל הזמנים בישראל ואחד החלוצים הידועים בישראל, נבחר היום לאחר פגישה עם אורן גולן לאמן את חלוציה של הפועל חדרה,החלוצים יגיעו אליו אחת לשבוע ויעברו אימון מתקדם בשילוב עם הגנה ושוער,לאחרונה עבדו עם אלון מזרחי מיטב החלוצים  של ישראל כמו שלומי ארבייטמן, בן שהר ואחרים, בחדרה מסרו, "אנו תקווה שהתהליך ישדרג את רמת החלוצים שלנו".

 

אלון מזרחי ואורן גולן. (צילום: באדיבות דובר הפועל חדרה)

 

אך בזה העבודה לא נגמרת, כשחדרה הכריזה על עוד מינוי מעניין, כדורגלן העבר והמאמן הבכיר ניסים בכר מונה למנהל המקצועי של מחלקות הילדים והנוער של הפועל חדרה לעונה הקרובה ויחל בתפקידו ביום שני הקרוב.


לאחר פגישת עבודה ארוכה של כ3 שעות,סוכם בין אורן גולן,נציג קבוצת הניהול של הפועל חדרה וניסים בכר על תחילת עבודתו בהפועל חדרה כמנהלה המקצועי של מחלקת הילדים והנוער.


בכר בן ה72,עשה קריירה ככדורגלן בעיקר במכבי תל אביב ואחר כך גם בבני יהודה,בשנות השישים ובתחילת שנות השבעים.
בשנת 1973 החל בקריירת אימון בהפועל רמת גן,מאוחר יותר הוביל בשנת 1975/6 את בית"ר ירושלים לזכייה ראשונה בגביע המדינה(לפי מיטב זכרוני נצחו את הפועל חדרה בחצי הגמר בבלומפילד 2-1)
בשנת 1978/9 הוביל את מכבי תל אביב לתואר אליפות.מאוחר יותר אימן את נבחרת הנוער,עירוני אשדוד,מכבי הרצליה ומנהל מחלקת הנוער בבית"ר ירושלים. בכר הוא מאמן בכיר בקורס פרו של ההתאחדות לכדורגל.

 

דובר הקבוצה, אבי שקדי, אמר, "אין ספק שמדובר באישיות בכירה מאוד בעולם הכדורגל הישראלי עם הרבה מאוד ידע ונסיון עצום שצבר עם השנים ואין ספק שיתרום רבות למחלקות הילדים והנוער שלנו.
זהו חלק מהתהליך של הבראת המועדון ובעיקר הבראת מחלקות הילדים והנוער,בכדי שיהוו בית ספר מקצועי מצוין לכל אותם ילדי חדרה והסביבה שרוצים ללמוד ולהתקדם בתחום הכדורגל. נאחל לניסים בכר הצלחה רבה בתפקידו החדש ונקווה לשיתוף פעולה מלא מצד מאמני המחלקה".

אורן גולן וניסים בכר. (צילום: באדיבות דובר הפועל חדרה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הביאו את כל המובטלים חבל על הכסף (gdi 29-08-2015, 18:39)
    מושב זקנים
  2. אלון וניסים סוסים מתים ובנוסף הביאו מאמן ליגה ג׳ ( מומו ) טירונים (חחחחחחחחחחחחחחחחח 30-08-2015, 12:16)
  3. בראבו (שוקי 30-08-2015, 18:13)
    צעד חכם