נצרת עילית: "אם לא תוציאו 3 נקודות יערפו פה ראשים"

לפני המשחק מול קטמון ניסו בהנהלת המועדון לזעזע את השחקנים, אבל זה לא ממש הועיל והקבוצה של עופר טלקר ספגה הפסד רביעי רצוף. הקולומביאני ראול אספרילה עשוי להיחתך, ובמקומו יוחתם כנראה יבגני סידורנקו או ויליאם אזאו. המגן לואב כיאל מועמד להצטרף. המנכ"ל גיל ברעם: "אני רוצה גם חיזוק בהגנה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 30-08-2015
  • 18:20

"הגיע הזמן שתתעוררו. אם לא תוציאו במשחק הזה שלוש נקודות יערפו פה ראשים. לא נהסס לחתוך פה גם את השחקנים הבכירים", בהנהלת הפועל נצרת עילית ניסו לזעזע את השחקנים לפני המשחק הביתי האחרון, אבל זה לא ממש הועיל והקבוצה של עופר טלקר שוב ירדה מהמגרש כשהיא מנוצחת, הפעם 1:2 מול קטמון.  

 

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, שניים בגביע הטוטו ושניים במסגרת הליגה, בהפועל נצרת עילית מבינים שצריך לבצע זעזועים דחופים בסגל בכדי לא לחזור על התסריט של העונה שעברה, כשהקבוצה שרדה בליגה בעור שיניה. השינוי המיידי שעומד על הפרק הוא שחרורו של החלוץ הקולומביאני ראול אספרילה, ממנו יש אכזבה גדולה במועדון והוא הראשון שצפוי לשלם את המחיר. מי שמועמדים להצטרף על חשבונו הם ויליאם אזאו ויבגני סידורנקו, שני זרים ששיחקו בקבוצה בעונה החולפת. גם המגן לואב כיאל מתאמן בקבוצה ועשוי להצטרף במידה ויגיע להבנות בנושא השכר מול ההנהלה.  

 

עופר טלקר, האם הוא יעשה שינוי או שהוא יהיה השינוי? (צילום: מני בן ארי)

 

נתון שמדאיג במיוחד את אנשי נצרת עילית הוא העובדה שהקבוצה ספגה בארבעת ההפסדים האחרונים שלה לא פחות מ-14 שערים.

 

המנכ"ל גיל ברעם אמר: "אי אפשר להמשיך במתכונת הנוכחית. אנחנו חייבים לעשות שינויים. כנראה שנעשה שינוי בעמדת הזרים ונשחרר את הקולומביאני ראול אספרילה. במקומו נצרף את אזאו או את סידורנקנו. יכול להיות שגם את שניהם. אני גם רוצה לחזק את החוליה האחורית".   

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה יופי הבלאגן שם חוגג (טברייני 30-08-2015, 18:31)
  2. איך אפשר להצליח עם שוער נוער בשער , אין משחק שלא סופגים (נצרתי 30-08-2015, 19:21)
    הדבר הבסיסי שבונים קבוצה זה שוער והגנה. כבר שנה שניה ברציפות שאנחנו נהפחנו למסננת של הליגה
  3. טלקר, התחפשת לגילי כהן? מה נשמע יפים שלי? (שונא את טלקר 30-08-2015, 19:40)
  4. זו התוצאה (נשארו בליגה הקומבינה 31-08-2015, 11:52)
    ראשלצ נתנו להם זו התוצאה
  5. משכורות (רון 06-09-2015, 06:51)
    כשההנהלה תשלם משכורות הוגנות המשחקים יראו אחרת. משכורות של ליגה ב וכך נראה גם המשחק...גיל תתעורר גם אתה לא היית רוצה לקבל משכורת רעב...