נועם דוד: הקבוצות בליגה השקיעו הרבה כסף

שוערה של קרית מלאכי, נועם דוד פותח את העונה בליגה ב' במדי היורדת הטריה לליגה. למרות זאת, דוד מסמן מקומות גבוהים ביותר לקראת העונה: "אנחנו צריכים לבוא צנועים, לעבוד קשה כל אימון וכל משחק, ולתת מאה אחוז על מנת להגשים את המטרה שלנו לעלות ליגה"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 31-08-2015
  • 10:59
נועם דוד גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, ובגיל נוער כשהבין שבונים על עידן טואף ואיתמר ישראלי, החליט לעזוב למכבי יבנה ושם הפך לחלק בלתי נפרד מסגל הבוגרים בייחוד בתקופת הנוער. בשנה שעברה, נועם עמד בשערה של נס ציונה כשוער שני ליניב בן ישי. נועם שיחק בשלושה משחקים מול מורשה, שעריים, ואשקלון. "למדתי מבן ישי המון, הוא תמיד היה בא עוזר ומכוון אותי", אמר דוד.
 
מה אתה חושב על קרית מלאכי העונה?
"בונים השנה במלאכי קבוצה שתרוץ למעלה. יש כאן שילוב של שחקנים מצוינים עם נסיון כמו חיים כנאפו, אוהד יוסף, אלי מזוז, אסי כהן שמכירים טוב את הליגה. ביחד עם הצעירים המוכשרים, אין סיבה שלא נרוץ למעלה".
 
 
נועם דוד, יצליח להחזיר את מלאכי לליגה א'? (צילום: איתמר מורז)
 
איך נראית לך הליגה השנה?
"זו ליגה קשה מאוד עם מגרשים לא קלים. השנה, קבוצות בליגה השקיעו הרבה כסף ותהיה ליגה מאוד שוויונית. 
 
מי הקבוצות החזקות של הליגה? והאם מלאכי מסוגלת לעלות ליגה העונה.
"יש מלא קבוצות שהשקיעו השנה בליגה, וגם להם יש מטרה להתברג בפלייאוף העליון של הליגה. הרבה קבוצות התחזקו וזה יהפוך את הליגה ליותר מעניינת, מותחת ויעלה את הרמה כמובן. אנחנו צריכים לבוא צנועים, לעבוד קשה כל אימון וכל משחק, ולתת מאה אחוז על מנת להגשים את המטרה שלנו לעלות ליגה. אם נעשה את זה, אין סיבה שזה לא יקרה".
 
למה חתמת דווקא במלאכי?
"כשהתחילה העונה, ונס ציונה החתימו שוער ראיתי שאני לא אשחק. שוחחתי עם אוהד בוזגלו ונפרדנו ברוח טובה ומפה אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם. שבאה האופציה של קרית מלאכי לא חשבתי פעמיים, וביחד עם אבא שלי ויניב בן ישי שעוזר ומכוון, ומאמן השוערים שלי, יעקב אסייג, החלטנו שקרית מלאכי זו האופציה הכי טובה שיש. תנאים שלא שווים ליגה א וב׳, אצטדיון, קהל שמגיע, תומך, וקבוצה ששואפת לעלות זה בדיוק מה שגרם לי לבוא ולחתום. יש במלאכי אנשים מאוד טובים וחמים כמו שניאור, שוקי ממו ואבי אלמושנינו שנותנים הכל למען הקבוצה. זה היה הכי חשוב בשבילי, על מנת להיות חלק מהקבוצה הזו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. עליה נעימה יניב חולון התפרקה סופית כרגע הודיעו להתאחדות (מלאכי תירגעו יניב חולון הודיעו על פירוק 31-08-2015, 11:50)
  2. מלאכי שלום,מלאכי שלום!איך זה להיות בליגה ב דרום? (שערוקי 31-08-2015, 14:11)
    שנה הבאה בליגה ג הלוואי
  3. קיבלתם אבנים בתוך השכונה בוקרה ושלמה ברחו חחחחחחחח (שערוקי לך תישן על האף פחדתם כמו עכברים 31-08-2015, 14:56)
  4. דימונה ומ. ס. באר שבע הקבוצות החזקות (אור 31-08-2015, 16:58)
    יש 3 קבוצות שירוצו עד הסוף דימונה באר שבע ומודיעין בהצלחה לכול הליגה.
  5. אחלה שוער (מכער אותו 31-08-2015, 17:03)
  6. שוער גדול (יוסי 31-08-2015, 19:08)
    שוער רציני מכיר אותו מבני יהודה ויבנה