עכשיו זה רשמי: אסי גלבוע בליגה א'

ושוב אתכם: לפני דקות אחדות באסי גלבוע קיבלו את הבשורה המיוחלת מאנשי ההתאחדות לכדורגל, לפיה הקבוצה חוזרת לליגה א'. בגלבוע חגגו: "קיבלנו יופי של מתנה לחג". במחזור הפתיחה הקבוצה תצא למשחק חוץ מול הפועל הרצליה

  • על ידי: אורי דוד
  • 10-09-2015
  • 17:24

מתנת ראש השנה: ארבעה חודשים אחרי שהם ביכו את הירידה הכואבת לליגה ב', אסי גלבוע קיבל הודעה משמחת במיוחד מצד אנשי ההתאחדות לכדורגל על כך שהיא חוזרת לליגה א'.

כידוע, אתמול (ד') הפועל חדרה ומ.ס גבעת אולגה, שתי קבוצות מליגה א' צפון שעד כה נחשבו ליריבות מרות, הודיעו על איחוד היסטורי, מהלך שסלל את דרכה של אסי גלבוע חזרה לליגה א'.

 

אוהד אפרים ולירן דניאל. יכולים לחייך

 

יש לציין כי כבר בשעות הבוקר קיבלו אנשי אסי גלבוע איתות משמעותי על כך שהם חוזרים לליגה א', כאשר נמסר להם מההתאחדות כי משחק הגביע מול איחוד בני בקה שהיה אמור להיערך מחר במסגרת הגביע בליגה ב' בוטל. ולפני דקות אחדות כבר קיבלו הודעה טלפונית מההתאחדות, שלפיה הקבוצה חוזרת לליגה א'. גורמים בהתאחדות לכדורגל מסרו לפני דקות אחדות: "הם יחזרו לליגה א'. כבר בשעות הקרובות או לכל המאוחר מחר בבוקר יקבלו אנשי אסי גלבוע הודעה רשמית על חזרת הקבוצה לליגה א'".

באסי גלבוע לא ידעו את נפשם מרוב אושר: "לא יכולנו לקבל מתנה טובה יותר לקראת ראש השנה. אנחנו שמחים ונרגשים לקראת החזרה לליגה א'".

כבר במחזור הפתיחה מצפה לקבוצה של אבי דנן משחק קשה מול הפועל הרצליה בחוץ. 

 

סבח דניאל ובנו אורן. קיבלו יופי של מתנה לחג

 

בתוך כך, בעקבות האובך הקשה ששורר בימים האחרונים ברוב חלקי ארץ יתכן כי משחקי הליגות הנמוכות שאמורים להתקיים מחר (ו') יבוטלו בכדי לא לסכן את בריאות השחקנים. מחר בבוקר (ו') תתקיים הערכת מצב ואחריה תתקבל הודעה רשמית מצד ההתאחדות.

  

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מענק ישארות לאייל עמר (מכיר 10-09-2015, 17:25)
    מה אתם שמחים מחר בבוקר תביעה מאייל עמר על מענק השארות וחוץ מיזה הוא המאמן בתנאי שנישארתם בליגה אז מחר בבוקר יש אימון עם אייל
  2. גלבוע שונאים אותכם אנחנו (אוהד מגדל 10-09-2015, 21:26)
    ניראה בכם כחתול שחור נבוא עליכם בכול הכוח שתירדו עוד הפעם ליגה הפועל מגדל העמק בלב
  3. אז מי נישאר בליגה ב׳? (משה 10-09-2015, 21:36)
  4. מכבי דליה (ר 10-09-2015, 23:12)
    מברוק מכל הלב מגיע לכם
  5. ומי יעלה לליגה ב? (יוסי 11-09-2015, 09:06)