טבעו בכנרת: בית שאן הפסידה לטבריה

התיקו בשבוע שעבר שעשו שתי הקבוצות נתן הרבה תקוות לבית שאנים שניתן להוציא משהו בטבריה. ואכן, זה לא היה רחוק עד שבא עידן שפשה בדקה ה-90 וסידר לחבורה של מוריס אוזן ניצחון בכורה דרמטי, 2:3

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 04-10-2015
  • 12:45

רק כ-30 ק"מ מפרידים בין טבריה לבית שאן אולם מבחינת ההתנהלות ההבדל הוא שמיים וארץ. 

בטבריה לא התאבלו יותר מידי על הירידה מהלאומית ובנו בקיץ קבוצה טובה ומאוזנת כשהמטרה מאד ברורה: לחזור ללאומית אבל בלי היסטריה. רבים נשארו למרות הירידה  כמו שלום עקיבא, חיים זיסקינד, כפיר בן דוד, ליאור לינדר ועוד. זהו חוסנה של הקבוצה.

 

רבים נשארו בטבריה. לינדר (אביב עובדיה)

 

לעומת זאת, בבית שאן הדברים מתנהלים באופן לא ברור. הקבוצה הפכה להיות תחנת רכבת. שחקנים באים ועוזבים (כרגע, יותר עוזבים) ואף אחד ממש לא יודע מה יהיה. למרות זאת הקבוצה עשתה תוצאה טובה בשבוע שעבר, 1:1 מול בקה ולמשחק מול טבריה הגיעה די מעודדת.

 

כ-700 צופים גדשו את האצטדיון של טבריה מה הוכיח שבעיר התגעגעו לקבוצה המקומית שבלאומית נאלצה לנדוד לעפולה. בתוכם היו כ-150 מבית שאן שעשו רעש לפחות כמו אלף.

 

רעש של אלף. אוהדי בית שאן (אביב עובדיה)

 

המשחק נפתח בסערה ועם הרבה התלהבות. כבר בדקה ה-10 כדור שהוגבה לרחבה נגע בידו של בר איבגי. השופט קובי לחם לא היסס לרגע ושרק לפנדל לזכות בית שאן.

 

השופט היה החלטי. השריקה לפנדל (אביב עובדיה)

 

לפנדל ניגש מוטי אוחיון שבעט לפינה הימנית אך חיים זיסקינד קרא נכון את הכיוון, זינק והדף ישר לרגליו של לירן שריקי שבעט החוצה.

 

קרא נכון את הכיוון. זיסקינד הודף (אביב עובדיה)

ומקבל ברכות מהחבר'ה (אביב עובדיה)

 

הקצב נמשך. בדקה ה-12 שלום עקיבא פרץ באגף, בעט כדור חזק, השוער יורי סרקולסקי הדף ישר לרגליו של עמיר אלבס שמ-15 מטר אלכסונית בעט עם כל הלב פנימה, וקבע 1-0 לטבריה.

 

בית שאן לא ויתרה. בדקה ה-24 בעט איתי מנצור כדור מתוך הרחבה שפגע ביד של אור אלקבץ. השופט שוב היה החלטי ושרק לפנדל נוסף לטובת בית שאן. הפעם ניגש הקפטן שניר שטרית שבעט לפינה השמאלית וקבע 1-1 ורץ לחגוג עם 150 האוהדים שהגיעו מבית שאן.

 

בית שאן לא ויתרה. שיטרית מול זיסקינד (אביב עובדיה)

שיטרית כובש (אביב עובדיה)

וחוגג עם כולם (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-28 הגביה ג'פרי ניסנמבאום  כדור לרחבה היישר לראשו של שלומי מראד שנגח מ-10 מטרים וסחט הדיפה גדולה מסרקולסקי.בדקה ה-30 בעט מוטי אוחיון כדור מ30 שנעצר רק במשקוף של חיים זיסקין.

 

על סף ההפסקה, בתוך תוספת הזמן של המחצית, שלום עקיבא סיים מבצע אישי בעיטה מ-25 מטר אלכסונית פנימה וקבע בירידה להפסקה 2-1 לטבריה.

 

מבצע אישי. עקיבא חוגג (אביב עובדיה)

 

במחצית צרח מאמן בית שאן חיים לויעל שחקניו ששיחקו ברפיון לדבריו. זה כנראה עזר כי למחצית השנייה עלתה בית שאן נחושה יותר. בדקה ה-61 בעט לירן שריקי מתוך הרחבה אך זיסקינד הדף שוב לקרן.

 

בדקה ה-63 הגביה בן דוד כדור לרחבה של בית שאן, שהגיע לשלומי מראד שבעט מהרחבה אך סרקולסקי הדף בזינוק אדיר לקרן.

 

איש המשחק של בית שאן. סרקולסקי בפעולה (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-65 שלח שניר שטרית רוחב למנצור שמ-16 מטר אלכסונית קבע 2-2. איזה משחק משוגע.

 

משחק משוגע. שיטרית חוגג את השוויון (אביב עובדיה)

 

טבריה החלה ללחוץ במטרה לחפש ניצחון בכורה העונה. בדקה ה-76 הגביה ניסמבאום לרחבה והמחליף שלומי ברז'יק בעט טיל וסחט עוד עצירה של סרקולסקי.

 

כשנראה היה כי המשחק הולך לתיקו הגיע השער של המקומיים. בדקה ה-90 הגביה עקיבא לרחבה, הכדור הגיע לעידן שפשה שמקרוב בעט לשער וקבע 3-2 דרמטי לטבריה.

 

ניצחון דרמטי. שפשה חוגג (אביב עובדיה)

 

בטבריה שמחו מאד על הניצחון הראשון בעוד שבבית שאן, למרות שני השערים שכבשו יודעים כי המלאכה עדיין מרובה וכי בקצב ההתנהלות הנוכחי יהיה מאד קשה לבנות קבוצה שתגיע גבוה, שלא לומר, תשרוד בליגה.

 

יש עוד הרבה עבודה. אוחיון (בכחול) מול ניסמבאום (אביב עובדיה)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. היינו טובים למה בכל האתרים מדברים כאילו אנחנו בבעיה? (בית שאני 04-10-2015, 14:57)
    הגענו למלא מצבים וקיבלנו גול מקרי בתוספת הזמן מגיע כל הכבוד לשחקנים
  2. הדרך לליגה ב קצרה (אילן אליהו 04-10-2015, 15:20)
    צריך לעשות שינוי כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר זה לא מאמן וחלק גדול מהשחקנים שבאו איתו צריך לעלות על האוטובוס הראשון שיוצא האחרי החג ולהיפרד מהם לשלום לא בושה להחזיר את איתן טייב היום גם לראש העיר אני פונה אין פה מקום של משחקי כבוד אם רוצים לשמור
  3. למה אין צילום של אוהדי טבריה???? (אוהד עירוני טבריה 04-10-2015, 16:04)
  4. היה הרבה מזל (טברייני בדם 04-10-2015, 16:55)
  5. עקיבה המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך (עקיבה המלך.עקיבה המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 04-10-2015, 18:17)
    היה קשה לשחק בחום הכבד אבל הכי חשוב שמוריס וטבריה ניצחו אז יאלה לאומית
  6. כל הכבוד בית שאן (כחול עולה 05-10-2015, 10:55)
    הייתה מלחמה על הדשא אם תמשיכו ככה אני רגוע מאוד
  7. תגובה (מיכאל דוד דרעי 06-10-2015, 22:18)
    בית שאן היו טובים