ניסן רביבו : " הגעתי לקבוצה הרבה בזכות איימן חלאילה "

לאחר שער ענק וניצחון חשוב של הפועל איכסל עמאד במחזור האחרון על בקה אל גרבייה מסתכל ניסן רביבו על המשך העונה ועל המטרה הברורה להישאר בליגה א' .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 05-10-2015
  • 14:53

ניסן רביבו חתם העונה בהפועל איכסל לאחר שאת העונה הקודמת החל בקריית אתא אך כשצור שלום קראו לעזרתו הוא לא היסס וחזר לקבוצה ועזר לה להישאר בליגה .

איימן חלאילה מאמן הפועל איכסל הצהיר בעבר שניסן רביבו הוא שחקן החיזוק שהקבוצה חיפשה על מנת להשיג את מטרות הקבוצה . רביבו עצמו שחתם בקבוצה בגלל זהות המאמן שומר על פרופיל נמוך ויודע שללא עבודה קשה של כל מערך הקבוצה לא ניתן יהיה להשיג את המטרה ולהישאר בליגה וכבר לאחר עונה אחת הקבוצה תשוב לליגה ב' .

 

בעונה שעברה התחלת את העונה בעירוני קריית אתא ופתחת מצוין את העונה , אך בינואר עזבת את הקבוצה וחתמת בצור שלום . מה גרם לך לעזוב את קריית אתא לאחר הפתיחה הטובה ?

"כן זה נכון , הגעתי לקריית אתא ופתחתי טוב את העונה , צור שלום זה מועדון שהייתי בו בעבר 5 שנים . ראשי הקבוצה פנו אליי בבקשה לעזור לקבוצה לשרוד בליגה ולא יכולתי לסרב , צור שלום מקום שמאוד יקר לליבי ואני משח שבסופו של דבר השגנו את המטרה ונשארנו בליגה . "

 

האם רביבו ואיכסל יצליחו להישאר בליגה בעונתם הראשונה (צילום: לילך וייס)

 

בקיץ האחרון היית מבוקש מאוד , היו לך מספר הצעות ממועדונים שונים . מדוע החלטת לחתום דווקא בהפועל איכסל עמאד ?

"בקיץ האחרון פנו אליי מכמה קבוצות בליגה א' , בסופו של דבר החלטתי לחתום באיכסל בגלל מאמן הקבוצה איימן חלאילה , הוא באמת נתן לי את תחושת הביטחון שחיפשתי , הוא הראה לי שהוא סומך עליי ומאמין בי וזו הסיבה בעיקרית שחתמתי בקבוצה . "

 

מאמין מאוד ביכולתו של רביבו , מאמן איכסך איימן חלאילה (צילום: עלאא בדראנה)

 

אם כבר מדברים על חלאילה , לאחר חתימתך בקבוצה אמר המאמן שבעזרתך הקבוצה תוכל להגשים את השאיפות לעונה הקרובה ובאמת נראה שהוא סומך עליך . איך מתנהלת מערכת היחסים ביניכם ?

"איימן הוא אחד מהמאמנים הכי טובים שהתאמנתי תחתיהם , הוא אישיות מדהימה והחיבור בינינו הוא מצוין  . כמו שאמרתי הוא מאמין בי ואני מקווה להחזיר לו על כך במגרש . "

 

בפתיחת העונה פגשת את קבוצתך לשעבר קריית אתא במשחק הגביע , משחק טוב מאוד שלך לא הספיק לניצחון . למרות שעזבת את הקבוצה מיוזמתך , האם הגעת להוכיח את יכולותיך במגרש ?

"משחק הגביע היה מאכזב מאוד עבורנו , הפסדנו את המשחק מגול בדקה ה-92 , באמת היה לי שם משחק מצוין כמו לכל הקבוצה אך חבל שהכדורים לא נכנסו וירדנו מנוצחים .

קריית אתא הוא אחד המקומות הטובים והמסודרים שיש בליגה א' , להרבה קבוצות בלאומית אין התנאים כמו של קריית אתא . עזבתי את המועדון אך השארתי שם דלת פתוחה , סיימנו בצורה יפה מאוד ולכן לא הגעתי עם אובר מוטיבציה על מנת להוכיח משהו למישהו."

 

בשישי האחרון פתחתם את הליגה ויצאתם למשחק חוץ מול בקה , יצאתם עם ניצחון חשוב ואתה באופן אישי הבקעת שער ענק ולא בפעם הראשונה בקריירה שלך , נראה שאתה שחקן המפתח של הקבוצה והמשחק עובר דרכך . האם אתה מרגיש כך ?

"יצאנו למשחק חוץ קשה מאוד במגרש מאוד ביתי של בקה , השגנו ניצחון חוץ חשוב מאוד שייתן לנו מורל גדול לקראת המשך העונה . אני שמח מאוד על הגול שכבשתי אך יחד עם זאת אני חייב להגיד מילה טובה לכל שחקני הקבוצה שנלחמו על כל כדור ולמאמן שהכין אותנו נפלא לקראת המשחק .

אני לא יודע אם זה נכון להגיד שאני הוא שחקן המפתח , אנחנו קבוצה אחת שכל אחד עוזר לשני ורק ככה אפשר להצליח . "

 

במחזור הקרוב אתם מארחים את הפועל בית שנראה שהיא נמצאת במשבר מתמשך בשבוע האחרון לאחר עזיבתם של מספר שחקנים , האם אתה רואה אתכם כפייבוריטים לניצחון ?

"הפועל בית שאן קבוצה חזקה מאוד והולך להיות משחק לא קל בכלל . אנחנו לא הגיע לשום משחק העונה כפייבוריטים למרות הניצחון הגדול שעשינו במשחק האחרון . אנו קבוצה חדשה בליגה ונגיע לכל משחק צנועים ונעבוד קשה על מנת להוציא נקודות בכל מגרש . "

 

עבודה קשה היא הדרך להישרדות , ניסן רביבו (צילום: שמעון תורג'מן)

 

בתור קבוצה שעלתה רק השנה ליגה א' צפון , מה מטרות הקבוצה לקראת העונה ?

"הפועל איכסל בנתה סגל טוב לקראת העונה המורכב שחקנים צעירים עם שילוב של מספר שחקים עם ניסיון בליגה הזו , אין ספק שהמטרה הברורה שלנו היא לשרוד בליגה א' לאחר הרבה שנים שהקבוצה הייתה הליגה ב' , אני מאמין בכולם שנשיג את המטרה וביחד נצליח להישאר בליגה ! "

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותח (אוהד איכסל 05-10-2015, 15:31)
    ניסן המלך של איכסל אחלה שחקן
  2. ניסן ומה עם תומר אסולין הוא לא מאמן מצויין? (מקס 05-10-2015, 18:47)
  3. איזה לשון רביבו !!!! (אחד שיודע 07-10-2015, 00:23)
    תפסיק ללקק על מה אתה מדבר ביגלל חלילה באתה לאיכסל מי שישמע גדל איתך בשכונה בעכו איזה לקקן לא מתאים לך, דבר בזכות עצמך ואל תיקשור את הגעתך במאמן פח הזה מחר אתה תהיה בקבוצה אחרת ומה תגיד שבאתה ביגלל המאמן ,כסף ,כסף כסף