ארנון רבינוביץ' : " חושב רק על המשחק הקרוב "

ארנון רבינוביץ', שחקנה של איכסל, ומי שנחשב ל"גלדיאטור" בהגנה, לא חושב רחוק ומתכונן למשחק הליגה הקרוב , כמו כן מצהיר רבינוביץ' על מטרת הקבוצה : "הישארות בליגה !"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-10-2015
  • 09:09

ארנון רבינוביץ' שחקן הגנה עם עתיד מבטיח סיים את גיל הנוער במחלקת הנוער של מכבי חיפה, מאז הוא לא קיבל הזדמנות ממשית להוכיח את יכולותיו ברמות הגבוהות אך הוא לא מתכוון לוותר , רבינוביץ' יודע שעונה טובה בהפועל איכסל תפתח לו דלתות בהרבה מקומות . רבינוביץ' לא מסתכל על העבר ומתכוון לתת הכל העונה במדי איכסל .

 

ארנון , אתה בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה , שחקן עם פוטנציאל עתידי לכל הדעות , איך זה שעם נתונים מרשימים כמו שלך עדיין לא קיבלת את ההזדמנות הממשית להוכיח את עצמך במכבי חיפה או בכל קבוצה אחרת בליגת העל ?

"לקחתי כמה החלטות שגויות בתחילת הדרך שכנראה הביאו אותי למקומות האלה , אני כרגע חושב רק על המקום בו אני נמצא , אני בטוח שעונה טובה שלי ושל הקבוצה תפתח לי עוד דלתות בליגה א' ואולי אף בליגה הלאומית . "

 

אתה בן 22 , שחקן שכל העתיד המקצועי עוד לפניו , בעבר סומנת כשחקן הגנה לגיטימי לרמות הגבוהות של הכדורגל . מתי נראה אותך עושה את קפיצת המדרגה ומגיע לרמות הגבוהות בארץ ?

"כרגע זה קצת רחוק בשלב בו אני נמצא , כרגע לחשוב על הרמות הגבוהות זה קצת לקפוץ מעל הפופיק , אני כרגע מתנהל ממשחק למשחק והדבר היחיד שמעניין אותי הוא המשחק הקרוב שלנו . "

 

בתור שחקן הגנה יש לך יכולות מרשימות אשר מתאימות לשחק בכל תפקיד במערך ההגנתי , באיזה תפקיד אתה מרגיש שתוכל למצות את הפוטנציאל שלך הכי טוב ?

"התחלתי את הקריירה שלי בתור מגן שמאלי , עם הזמן הפכתי לבלם ובתור בלם אני מרגיש אני יכול לתרום הכי הרבה מיכולתי ולקחת אחריות יותר גדולה על עצמי , יש לי יתרון במהירות ובמשחק הגובה דבר שתורם לי הרבה בתור בלם . "

 

בשנים האחרונות עברת לא מעט קבוצות בליגות הנמוכות , עד הגעתך לאיכסל באמצע העונה שעברה , האם הגעת לבית חם אותו אתה צריך על מנת להתפתח ?

"אני יכול להאשים רק את עצמי במצב הזה , את העונות האחרונות פתחתי בבית"ר כפ"ס ובמכבי יפו , לקח לי לפחות שעתיים להגיע באמצעות רכבות לכל אימון ובשל כך גם חזרתי מאוחר מאוד בלילות , אין ספק שזה גורם שהפריע לי מאוד ופגע לי ביכולות ,לכן יצא לי לעבור כמה קבוצות עד שהגעתי לאיכסל , הגעתי לקבוצה עם אנשים מדהימים , מאמן מצוין שמתייחס לכל שחקן בצורה שווה והנהלה עושה הכל בשביל השחקנים והצוות המקצועי . כמו כן יש לי את עידו קרן שהוא הסוכן שלי שעוזר לי בכל דבר , יש לי רק מילים טובות עליו ואני בטוח שיחד נגיע למקומות הנכונים והטובים עבורי . "

 

יגיע לרמות הגבוהות ? ארנון רבינוביץ' (יח"צ)

 

הקבוצה עלתה ליגה יחד איתך בעונה האחרונה , המטרה הברורה היא להישאר בליגה או שניתן יהיה לראות מכם משהו מעבר למאבקי ההישרדות ?

"המטרה שלנו היא בראש ובראשונה להישאר בליגה בצורה שקטה ולא להסתבך במאבקי תחתית , נבוא לכל מגרש על מנת לתת 100% מעצמנו , ניתן את המיטב על מנת להוציא את המקסימום מכל משחק . "

 

לאחר הפסד מאכזב מול קריית אתא בגביע פתחתם את הליגה עם ניצחון חוץ קשה מאוד מול בקה , האם לאחר ניצחון זה בו ראיתם שאתם לא נופלים מקבוצות הליגה אפשר להעלות את רף הציפיות ?

"במשחק הגביע מול קריית אתא נתנו משחק בהחלט טוב אך לא השכלנו לצאת עם הניצחון , אמרתי שנגיע לכל משחק לתת את המקסימום וכך גם עשינו מול בקה וזה הצליח ויצאנו עם ניצחון . אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים ואיימן חלאילה מכין אותנו מצוין לכל משחק ומשחק . כרגע לדבר על משהו מעבר להישארות ? מוקדם מאוד לדבר על כך , אנו קונים עונה שקטה והמטרה היחידה כרגע היא להישאר בליגה בכבוד ! "

 

לקראת המחזור הקרוב בו אתם מארחים את הפועל בית שאן , קבוצה שפתחה לא טוב את העונה ויש בה לא מעט בעיות בשבועות האחרונים , איך מגיעים למשחק כזה ? האם אתה רואה את הקבוצה כפייבוריטית לניצחון ?

"להגיע פייבוריטים אנחנו בטוח לא נגיע , בית שאן קבוצה מצוינת עם ניסיון רב בליגה , תמיד כיף לשחק מולם , הם באים על מנת לשחק כדורגל וזה תמיד יותר טוב . נבוא לנצח ! נשאיר הכל על המגרש כמו שאיימן מצפה מאיתנו בכל משחק . "

 

אנחנו עוד נשמע על ארנון רבינוביץ' שמקווה להשלים עונה טובה עם איכסל ולהישאר בליגה , יכולת טובה שלו במשך העונה ולא יוכלו להתעלם ממנו בכדורגל הישראלי .

הפועל איכסל תארח ביום שישי את הפועל בית שאן בשעה 13:00 , בשל המצב הביטחוני המשחק העובר למגרש באולגה .

הוסף תגובה
תגובות
  1. נותן שקט לקבוצה (באמת גלדיאטור 07-10-2015, 11:21)
    בלם טוב מאוד ופיזי מאוד
  2. כוכב תמשיך להצליח שחקן גדול (גבריאל מלול 07-10-2015, 14:43)
  3. בלם מעולה ליגת העל קטנה עליו (תמר אסולין 07-10-2015, 20:34)
  4. ה (פתח עבאס 08-10-2015, 11:13)
    למה לא מזכיר שירדת ליגה עם מכבי כפר כנא
  5. ארנון (שחקן מהקבוצה 08-10-2015, 13:47)
    מתאים לגולדסטאר בערוץ שלוש שילוב טוב עם דורון מירן חה חה חה