נירן רוטשטיין: "באנו מוכנים לליגה. אין קבוצות גדולות בליגה הזו"

אחרי הניצחון על מעלות בחוץ (1:0) הפועל מגדל העמק נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בליגה א' צפון. המגן השמאלי המוכשר של הקבוצה, נירן רוטשטיין: "לא משנה מה היה בתקופת ההכנה, מה שחשוב זה שברגע האמת אנחנו משיגים תוצאות טובות"

  • על ידי: אורי דוד
  • 07-10-2015
  • 10:38

קשה באימונים קל בקרב: במהלך הקיץ הקבוצה התקשתה לצרף שחקנים בעמדות חשובות, היכולת במשחקי האימון לא הייתה משהו, והקבוצה הפסידה בצרורות. אבל מי זוכר בכלל מה היה בתקופת ההכנה ולמי זה בדיוק חשוב? הפועל מגדל העמק פתחה את העונה ברגל ימין ואחרי שני מחזורים נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בליגה א' צפון.

 

אחרי הניצחון הביתי הדחוק מול מג'דל כרום במחזור הפתיחה, החבורה של רפי בוסקילה שוב הסתפקה בניצחון מזערי, הפעם 1:0 מול מעלות בחוץ משער של שינהר מורד.

 

נירן רוטשטין, "ברגע האמת מנצחים - וזה מה שחשוב". 

 

אז נכון שעברו שני מחזורים בלבד ונכון גם שהקבוצות ממול, אותן ניצחה בינתיים מגדל העמק, לא נחשבות לאריות הליגה, אבל בשורה התחתונה הקבוצה השיגה 6 נקודות חשובות-שעשויות להעניק לה הרבה ביטחון לקראת המשך הדרך. ובכדורגל, כמו בחיים, הרבה פעמים עם האוכל בא התיאבון.  

 

המגן השמאלי המוכשר של הקבוצה, נירן רוטשטיין, שבמשחק האחרון ספג חבטה לא נעימה בעין, אמר לאחר המשחק: "בתוקפת ההכנה הפסדנו הרבה משחקים, אבל זה לא משנה מה היה. מה שיותר חשוב זה שברגע האמת אנחנו משיגים תוצאות טובות. הגענו מוכנים לליגה ואני שמח שפתחנו עם שני ניצחונות. הניצחונות האלה נותנים לנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך. במשחק האחרון מול מעלות רפי בוסקילה הכין אותנו מצוין. מבחינה טקטית עמדנו טוב על המגרש ומעלות בקושי הגיעו למצבים. לא קל להוציא נקודות במגרש הזה. בליגה הזו אין קבוצות גדולות ואפשר לראות את זה לפי ההפסדים של קרית אתא והרצליה".  

הוסף תגובה
תגובות