שחר סימנטוב: "במגדל העמק אוהבים להנמיך ציפיות"

אחרי התבוסה המביכה מול חדרה (3:0), הקשר הוותיק של קרית אתא מתכונן למפגש (שישי, 14:30) מול האקסית ממגדל העמק, שמגיעה במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות רצופים. סימנטוב: "אין פייבוריטית במשחק הזה, הכל פתוח". מנגד, לידור כהן משדר ביטחון: "אף יריבה בליגה לא יכולה להיות פייבוריטית מולנו כשאנחנו משחקים בבית"

  • על ידי: אורי דוד
  • 08-10-2015
  • 12:24

המחזור השלישי בליגה א' צפון זימן מפגש מעניין בין המוליכה הפועל מגדל העמק שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים לעירוני קרית אתא היומרנית, שבמחזור האחרון הובכה בבית 0:3 ע"י חדרה.

 

אחרי שני משחקים "קלים" על הנייר, אותם עברה בהצלחה, מצפה למגדל העמק מבחן אמיתי ראשון מול הקבוצה השאפתנית של תומר אסולין, שבנתה בקיץ סגל שחקנים נוצץ במטרה לעלות ליגה, אבל בינתיים לא נראית ממש מחוברת. והתבוסה הלא נעימה מול חדרה, כך נראה, גרמה לסוג של לחץ במועדון מקרית אתא, שבמשחק הקרוב תנסה להשיג ניצחון במגדל העמק במטרה לתקן את הרושם השלילי ולהחזיר את השקט למערכת. מנגד, במגדל העמק מגיעים במצב רוח מרומם וינסו לנצל את המומנטום החיובי בדרך ניצחון שלישי רצוף.

 

שחר סימנטוב חוגג. האם יחגוג גם השבוע מול מגדל העמק? (צילום: לילך וייס)

 

אז מי הפייבוריטית במשחק הזה? קשה לומר. על הנייר חומר השחקנים של קרית אתא נראה עדיף יותר, אלא שמבחינת המומנטום דווקא הקבוצה של רפי בוסקילה מגיעה עם רוח גבית ובנוסף גם נהנית מיתרון ביתיות.  

 

"קרית אתא זו יריבה קשה מאוד, אבל כשאנחנו משחקים בבית אז שום יריבה בליגה לא פייבוריטית מולנו", אומר בביטחון מופגן החלוץ המוכשר של מגדל העמק, לידור כהן. "קרית אתא השקיעה הרבה כסף והביאה הרבה שחקנים מנוסים בכדי לעלות ליגה. היא מגיעה למשחק הזה כשהיא לחוצה, ותבוא במטרה לתקן הרושם מהמשחק הקודם. מנגד, אנחנו ננסה לנצל את הלחץ שלה בכדי לרשום ניצחון שלישי".

 

הקשר הוותיק של קרית אתא, שחר סימנטוב, ששיחק לפני שנתיים במגדל העמק, התייחס לתחושות לקראת המפגש המסקרן: "במחזור האחרון לא שיחקנו טוב והפסדנו לחדרה. אין לי הסבר מדויק לזה. אף פעם לא נעים להפסיד, ובטח שלא בצורה כזו. ביום שישי מצפה לנו משחק לא קל. מגדל העמק זה מקום שאני מאוד אוהב. לדעתי, יש להם קבוצה טובה ומאמן טוב והם ידברו חזק בליגה. אבל הם תמיד אוהבים להנמיך ציפיות. יחסי כוחות? אני לא חושב שיש פייבוריטית במשחק הזה. הכל פתוח. שיחקתי מול מגדל העמק הרבה פעמים ותמיד היה קשה להוציא שם נקודות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. לדעתי קרית אתא לא שווים כלום זה עוד משחק קל (מגדלי 08-10-2015, 14:52)
  2. קרית בלוף אתא תקבלו בראש (משה 08-10-2015, 19:04)
  3. למגיב הקבוע כנס (גדי 09-10-2015, 13:02)
    אתה חסר כל עלוב נפש לך תכין חמוצים קרית אתא קבוצה מעולה שחקנים טובים מאמן תותח והליגה רק התחילה