עדי אלישע, מועמר קראקרה ועידן שפשה חתמו בהפועל בית שאן

הפועל בית שאן תחת הדרכתו של מאמן הבית המצוין מוריס אוזן ממשיכה להיערך לקראת העונה הקרובה, ואמש רשמה הקבוצה חיזוק משמעותי בדמותם של הקשר האחורי עדי אלישע והחלוצים מועמר קראקרה ועידן שפשה. אוזן:" שמח שהצלחתי להחתים את השחקנים שרציתי, המטרה להתברג בפליאוף העליון".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 22-07-2014
  • 09:49

הפועל בית שאן ממשיכה במלאכת הרכבת הסגל לעונה הקרובה, תחת הדרכתו של מאמן הבית המצוין מוריס אוזן שכזכור העלה אשתקד את עירוני טבריה לליגה הלאומית., ואמש סיכמו בקבוצה הקשר האחורי המצוין עדי אלישע, והחלוצים המוכשרים עידן שפשה ומועמר קראקרה. החמתם של השלושה היא ללא ספק תוספת כח משמעותית לבית שאן שמכוונת להתברג בצמרת הגבוהה בעונה הקרובה. השלושה מצטרפים לרונן פלאח, וואיל חרבאווי ועומרי איב שכבר סיכמו בקבוצה. הקבוצה תחל את ביום ראשון את אימון הבכורה שלה לקראת העונה הקרובה, ורוחות של תקווה ואפטימיות מנשבות בבית שאן תחת הדרכתו של מוריס אוזן.

 

 

     עידן שפשה חוגג במדי טבריה. ימשיך לשחק תחת הדרכתו של מוריס אוזן בבית שאן. ( צילום: אביחי חיים)

 

מוריס אוזן אמר ל"גולר 1": "מאוד שמח להחתים בקבוצה את השחקנים שרציתי. המטרה שלנו היא להתברג בפליאוף העליון ,ואני מקווה מאוד שנעשה זאת, יש לנו המון עבודה, מטרה יוצרים במעשים ולא בדיבורים, ואני בטוח שעם עבודה קשה נעמוד ביעדים שלנו".

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה מתחמשת לעליה (בת שאני 22-07-2014, 12:29)
  2. הלוואי שישארו בליגה עם הרכש הזה (קובי 22-07-2014, 13:23)
    ממשיכים לעשות טעויות ומחתימים כל מני שחקנים בנוניים במקום להחתים שחקנים עם קבלות חבל.
  3. לקובי זה רכש מצויין (כחול עולה 22-07-2014, 15:47)
    הם לא שחקנים בינונים אם אתה לא מכיר אל תאשים ואל תטעה אנשים מוריס יודע מה הוא עושה צריך קבוצה לוחמת והוא יודע איזה שחקנים לחבור שמות לא עוזרים ראינו שנה שעברה באיזה מקום סיימנו עם סגל הכי נוצץ בליגה אז סבלנות ועידוד בבקשה