ניקו: לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר ממכבי יפו

בראיון ראשון לאתר גולר 1, הארגנטינאי של מכבי יפו, ניקולס אלסק, התאקלם נפלא במועדון ודי מרגיש בבית. לגבי המשך העונה: "אנו מתמקדים רק במשחק הבא"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 03-12-2014
  • 16:58

אין ספק, שכאשר ניקולס אלסק או בכינויו ניקו הגיע ליפו, די מהר כבש את לבבות האוהדים למרות שלא ידע לדבר עברית. ניקו נולד בארגנטינה ובגיל 12 עבר לארה"ב. כל חייו סובבו סביב הכדורגל, וכאשר הגיע לקולג', שיחק שם עד שסיים את לימודיו בשנה שעברה. לפני הגעתו ליפו, עוד שיחק והתאמן במספר קבוצות בUSL (הליגה השנייה בארה"ב) במשך מספר חודשים. "אחרי שסיימתי ללמוד, החלטתי שזו תהיה חוויה טובה יותר לבוא לשחק בישראל", מספר. "הגעתי לכאן לבד, ללא קשר משפחתי או לכדורגל, אבל אני מכיר די טוב את גיא עזורי (נמאמן נבחרת הנשים של ישראל) והוא המליץ לי לבוא ולשחק במכבי יפו ושזה יהיה מקום מצוין להתחיל את הקריירה שלי בארץ".      

 

היה שווה לבוא למכבי יפו?

"לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר ממכבי יפו", הדגיש. "הארגון, המאמנים, המנהלים, האוהדים, וחברי לחדר ההלבשה הם נהדרים. מהיום הראשון, הם גרמו לי להרגיש מאוד בנוח, ועזרו בכל דבר שהייתי צריך. על כך אני מודה להם במיוחד, כי אני לא מדבר עברית, ואנשי יפו היו כאן בשבילי. עברית. הסביבה היא מקצועית לחלוטין ביפו. יש כאן דאגה אמיתית ואכפתית לכל שחקן ושחקן, ומה שבטוח שהחלק הכי טוב הוא בהחלט האוהדים שתומכים בנו בכל משחק הם הכי טובים בליגה, לא משנה אם ננצח או חלילה נפסיד".

 

ניקו, אחד השחקנים המוכשרים ביותר שהגיעו ליפו. (ארז נעמן)

 

פתחתם טוב מאוד את הליגה, אך בזמן האחרון יש חוסר יציבות בתוצאות המועדון.

זה בהחלט נורמלי, אם כי תמיד יש עליות וירידות בעונה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להישאר ממוקדים, ולהמשיך לשחק את הכדורגל שאנו יודעים לשחק".

 

לא היה פשוט נגד כפר קאסם, אך בגביע העיקר לעלות לשלב הבא זה הכי חשוב.

"זה היה משחק קשה, אבל אנחנו נלחמנו עד הרגע האחרון והשגנו את הניצחון. היו לנו כמה פציעות בתחילת המשחק, אבל אנחנו הראנו הרבה לב ונחישות כדי לנצח את המשחק. אסף לוי נתן משחק נפלא, עם שני שערים מדהימים ובכלל כל הקבוצה השקיעה את הנשמה על המגרש. זה היה נצחון גדול עבורנו, במיוחד לאור העובדה שאנו לא משחקים הכי טוב בזמן האחרון". 

 

לאן יפו צועדת העונה?

"אנחנו מאמינים שאנחנו הקבוצה הכי טובה, ושאנו יכולים לנצח כל אחד בליגה. זה עונה ארוכה, כרגע אנחנו נמצאים בעמדה טובה אבל אנחנו לוקחים כל משחק צעד אחד קדימה. אנו מתמקדים רק במשחק הבא, במטרה לנסות ולהשתפר בכל משחק". 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניקו המלך (חן לוי 03-12-2014, 17:03)
    נסיך פשוט נסיך אין כמוך ניקו אוהבים אתך ביפו
  2. שנה הבאה באזור (אחד שיודע 03-12-2014, 17:57)
  3. ניקו לא יניה באזור (יפואי 03-12-2014, 18:34)
  4. הייתם מתים (אוהד יפו 03-12-2014, 19:56)
    לאזוריה לא מגיע לכם שחקן כזה אתם הרי אוכלים אחד את השני חדר הלבשה שלכם מלא בסיכסוכים
  5. לאחד שיודע (יפואי בם 06-12-2014, 20:31)
    לניקו יש חוזה סגור גם לעונה הבא ... אתה ממש לא יודע כלום שב בשקט