שוב תיקו במשחק של הכח: 0-0 בין בית"ר כפ"ס להכח

למרות תקופה לא רעה של בית"ר כפ"ס, חניכיו של שי מאור הגיעו למשחק לאחר ההפסד בשבוע שעבר למרמורק ורצו לחזור למסלול הנצחונות, מנגד הגיעה הכח לאחר הניצחון על יפו בשבוע שעבר. כפ"ס הגיעו למספר הזדמנויות אך היו מבולבלים עם הרגל המסיימת, ואילו הכח סגרה את המשחק ויצאה למתפרצות .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 30-01-2016
  • 11:50

כששתי נקודות בלבד מפרידות בין שתי הקבוצות, רצתה כפ"ס להשיג ניצחון ולעקוף את הכח בטבלה, אך כפ"ס הגיעה מעט חבולה למשחק כשחי אטיאס כלל לא נכלל בסגל ואילו ויטלי גנון עלה לשחק כשהוא חולה. עומרי נווה פתח בהרכבה של הכח מול קבוצתו לשעבר. 

 

עם פתיחת המשחק ראינו את כפ"ס מנסה לכבוש שער מהיר מול שני קווי ההגנה שלהכח, בדקה ה-11 גיא עובדיה העביר כדור רוחב לרחבה, הכדור ספק נוגע בידו של בלם הכח אך השופט מחליט להתעלם ואינו שורק לכדור עונשין למרות טענותיהם של אנשי כפ"ס.

3 דקות מאוחר יותר גיא עובדיה עם מבצע מצוין, כשהוא על קו הרוחב מצליח עובדיה להשתחרר משני שחקני הכח ונכנס לרחבה, עובדיה עם חצי בעיטה חצי מסירה סוחט כדור קרן מדניאל מכלוף.

 

לאחר שעבר שני שחקנים סוחט עובדיה כדור קרן (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-20 מגיעה הכח למצב ראשון, בעיטה חופשית לזכותה של הכח, בהאא חלבי מגביע לכיוון הרחבה כשאסף מדר עולה גבוה מעל כולם ונגח מעט מעל השער. 3 דקות לאחר ההזדמנות הראשונה הגיעה הכח למצב עוד יותר טוב, שוב היה זה בהאא חלבי שהפעם פרץ נהדר באגף שמאל ומגביה לרחבה, אסף מדר מעביר כדור רוחב עם הראש היישר ליונתן אוזן שבועט נהדר אך נעצר על ידי גל לובטון שמונע שער בטוח. 

 

בדקה ה-29 מקבל מוחמד אזברגה כרטיס צהוב לאחר שניסה לבעוט בכדור אך בעט בשחקן הכח, 7 דקות מאוחר יותר החליט שי מאור להחליף את אזברגה כשהוא מכניס במקומו את דוס סנטוס. 

 

 

בדקה ה-32 הגיעה כפ"ס להזדמנות הכי טובה במשחק, טעות בהגנת הכח משאירה את אלנתן סלמי לבד מול מכלוף, סלמי מתמהמה ועם פעולה איטית בועט לגופו של מכלוף, הכדור החוזר מגיע לציון אזולאי שבועט כדור חלש שנעצר על קו השער ע"י הגנת הכח.  דקה מאוחר יותר כדור קרן של ויטלי גנון מגיע היישר לרועי הררי שנוגח מעל השער.

 

דניאל מכלוף מונע שער מאלנתן סלמי (אבייתר ברק)

 

ויטלי גנון עם כדור הקרן (אבייתר ברק)

 

עם פתיחת המחצית השנייה מבצעת כפ"ס את חילופה השני כשויטלי גנון שכאמור עלה חולה למגרש מוחלף ובמקומו נכנס עידו שוקרון.

בדקה ה-60 מגיעה הכח להזדמנות טובה כשהמחליף שלומי לוי נכנס לרחבה ומנבה להעביר כדור רוחב שנבלם ע"י פונטורמולי, הכדור חוזר אל שלומי לוי שהפעם מנסה לבעוט לשער אך עם בעיטה חלשה אינו מצליח לסכן את לובטון. 

 

בדקה ה-77 ציון אזולאי לוקח כדור במרכז המגרש, מתקדם ויוצר לעצמו הזדמנות לבעיטה מחוץ לרחבה, הבעיטה נבלמת ומגיעה היישר לניב עשור המחליף כשהוא לבד ברחבה, עשור עם קבלת החלטה לא מספיק טובה בועט מהר במקום להתקדם, בועט מחוץ למסגרת ומחמיץ שער בטוח. 

 

ציון אזולאי מחלץ כדור ומתחיל לדהוא לעבר הדער (אבייתר ברק)

 

בתוך תוספת הזמן אלנתן סלמי מקבל כדור ברחבה, אך סלמי מתבלבל בשנית, מועד ואינו מצליח להגיע למצב בעיטה. 

 

גם אנחנו מחכים שהכח יחזור להכח (אבייתר ברק)

 

בסיום 0-0 מאכזב מאוד מצד שתי הקבוצות. קבוצתו של צחי טיאר עם תוצאת תיקו שישית מפתיחת הליגה. הכח עם משחק הגנה טוב אז מה עם ההתקפה ?!

 

צריך ליזום יותר, צחי טיאר (אבייתר ברק)

 

שתי הקבוצות יכולות להסתכל על חצי הכוס המלאה, כשהן משיגות נקודה לאחר ששתי האחרונות מפסידות כמו גם יפו שהפסידה לשעריים והסתבכה בתחתית . 

 

שחקני הכח באסיפת שחרור בתום המשחק (אבייתר ברק)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא עובדיה השחרור הכי הזוי של שעריים (שערוק 30-01-2016, 17:08)
    גיא עובדיה השחקן כנף הכי טוב בליגה כ"ס הרוויחה ובגדול
  2. הכח הוא בהתקפה (רון שלום הכח הסגול 02-02-2016, 10:58)
    חייבים להעז ולתקוף ולהרוויח כדורים בחצי של היריב. יתרון מספרי על הכדור בשטח היריב מונע ספיגת שערים ומעביר את כובד המשקל של המשחק רחוק מהשער. זו ההגנה הכי טובה.